Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: H2O Kawasaki  (gelezen 1894 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 279
Re: H2O Kawasaki
« Reactie #15 Gepost op: 17-12-2012, 22:49 »
in de laatste 10 seconden vraagt er iemand of die
buiten even een rondje wil rijden , kijk dan eens
naar het gezicht van paco martinez  ;D
 
mooie persvoorstelling , huisvrouwen en kinderen  :-X

Haha zover was ik nog niet gekomen, maar dat spreekt boekdelen.
Die GEET engine is ook bullcrap, als je dat gelooft...
Citaat
"You must point the exhaust end of the rod due North while starting the engine the first time and let it run for 30 min to "burn in the rod". The rod will self center magnetically by itself after it's running or you can weld three bumps on each end to center the rod (file them to fit snugly)."
http://teslatech.info/ttstore/articles/geet/geet.htm

Offline member

  • Aut viam inveniam, aut faciam
  • *****
  • Berichten: 1314
Re: H2O Kawasaki
« Reactie #16 Gepost op: 18-12-2012, 08:58 »
80 jaar geleden hebben ze dat al uitgevonden, dat je een benzinemotor met een beetje benzine en veel water kan laten lopen. niets nieuws onder de zon.
ik dacht dat ze dat met acethon deden?!

Post Merge: 18-12-2012, 09:02
water injectie is iets anders dan op water laten lopen. Dat laatste is niet mogelijk natuurkundig gezien. Thermodynamische wetten houden dat behoorlijk tegen.
wat defineer je als op water laten lopen?
als je brandstof injecteerd heb je allemaal kleine druppeltjes. eigenlijk verbrand aleen de buitenkant van die druppel en de rest in de katalysator. En dus zijn ze al enige tijd bezig met druppels die uit twee delen bestaan, de buitenkant benzine en de binnenkant water.
loopt het toch nog op "water" met additiven  ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 279
Re: H2O Kawasaki
« Reactie #17 Gepost op: 18-12-2012, 09:18 »
ik dacht dat ze dat met acethon deden?!

Post Merge: 18-12-2012, 09:02

wat defineer je als op water laten lopen?
als je brandstof injecteerd heb je allemaal kleine druppeltjes. eigenlijk verbrand aleen de buitenkant van die druppel en de rest in de katalysator. En dus zijn ze al enige tijd bezig met druppels die uit twee delen bestaan, de buitenkant benzine en de binnenkant water.
loopt het toch nog op "water" met additiven  ::)


Water injectie gebruiken ze om de brandstof klopvaster te maken, waardoor je hogere compressie-ratio kan halen. Veelal icm Turbo's superchargers etc.


Water als brandstof werkt niet, het is namelijk geen brandstof.
Alle vormen waar je leest dat dit wel zo is, wordt er iets toegevoegd aan het water. En die toevoeging is de brandstof waarop je motor dan loopt

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: H2O Kawasaki
« Reactie #18 Gepost op: 18-12-2012, 10:27 »
daar heb je gelijk in, ik dacht alleen aan een hele lange verlengkabel..

die kawa lijkt het anders ook niet heel erg prettig te vinden,
klinkt nogal "omdat het moet"

ARM facebook HIER