Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Bikkelrit 2013  (gelezen 8439 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 25
Bikkelrit 2013
« Gepost op: 18-12-2012, 10:35 »

Beste Bikkels.


In het weekend van 15 tm 17 februari 2013 is het weer zover. Na de laatste bikkelrit (die gereden werd bij -14) is het weer tijd voor ons nieuwe avontuur en maken we ons op voor het Bikkelweekend 2013 Jullie zijn van harte welkom op Camping de Hammerhof in Echt vanaf vrijdagmiddag 16.00 u. Op zaterdag tijdens en na afloop van de rit worden jullie voorzien van een lunch en lekkere soepen en pannenkoeken. Aanvang van de rit is op zaterdag om 09:30 uur.
In de avond is er natuurlijk muziek en kan je warm worden bij het kampvuur. Op zondag hebben we een gezamenlijk ontbijt.


Hoe kom je er............


De route vanaf Eindhoven:


-   Volg de A2 richting Maastricht en neem afslag 46 Roosteren;
-   Neem op de rotonde de 1ste afslag op Holtum Noordweg richting Roosteren/Maaseik/Susteren/N296/Eindhoven/Echt;
-   Rij over de A2 heen tot aan de tweede stoplichten en sla daar rechtsaf;
-   Na 300 meter voor de witte villa links afslaan;
-   Blijf deze weg 2,5 kilometer volgen tot het bord “Bikkels” .


De route vanaf Maastricht:


-   Volg de A2 richting Eindhoven en neem afslag 46 Roosteren;
-   Aan het einde van de afslag bij de stoplichten links afslaan;
-   Na 300 meter bij de stoplichten recht afslaan;
-   Na 300 meter voor de witte villa links afslaan;
-   Blijf deze weg 2,5 kilometer volgen tot het bord “Bikkels


De rit kan individueel, in groepsverband of in groepsverband onder begeleiding worden gereden. Er wordt zaterdagmorgen een schifting gemaakt tussen de wat meer- en de wat minder ervaren rijders. Voor diegene die zelfstandig willen rijden is in de bijlage een Garmin GPS-track die alleen kan aangevraagd worden via mijn e-mail .
Let op! Dit is een GPS-track voor Garmin-apparaten. We schrijven ook voor dat er gereden wordt aan de hand van de deelnemer verklaring die voor aanvang van de rit wordt verstrekt. Mensen die deze rit rijden worden dringend verzocht om zich aan de code-groen te houden! Het is verboden om de track via internet aan niet-deelnemers door te geven. Er kunnen maximaal 25 deelnemers aan dit weekeinde meedoen.




Kopieer onderstaande en breng dit ondergetekend mee.


deelname formulier *Ja, ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en schrijf me in:


Achternaam:
Voornaam:
Kenteken:
E- Mail :


Voorwaarden voor het Motorsideroads Bikkel offroad weekend. Waar in deze voorwaarden wordt gesproken over motorrijder, bestuurder wordt daarmee zowel de mannelijke als de vrouwelijke persoon bedoeld. Begrip omschrijvingen: motorrijder, bestuurder Onder . motorrijder, bestuurder wordt verstaan degene die in het bezit is van een geldig motor rijbewijs en zich inschrijft Duopassagier Het is de motorrijder,bestuurder niet toegestaan tijdens dit weekend een duopassagier mee te nemen tijdens de bikkel rit
Aansprakelijkheid Door inschrijving van en deelname aan dit weekend gaat motorrijder, bestuurder akkoord met deze voorwaarden. Door inschrijving en betaling doet de motorrijder, bestuurder afstand van ieder beroep op gerechtelijke stappen tegen Motorsideroads . Voor ongevallen ontstaan vóór, tijdens of na dit weekend wijst Motorsideroads iedere verantwoording of verplichting af met betrekking elke schade, direct en/of indirect, aan personen, voertuigen of anderszins. De motorrijder, bestuurder is volledig verantwoordelijk voor door hem direct of indirect veroorzaakte schade of ongeval of voor overtredingen van wettelijke en ter plaatse van toepassing zijnde reglementen en voorschriften. De motorrijder, bestuurder zal nimmer Motorsideroads aansprakelijk stellen voor enige actie of nalatigheid door hun begaan. Niet gekentekende motoren,Quads en cross motoren worden niet toegelaten tot het terrein en de rit.
Wij vragen een onkosten vergoeding van 25 € pp bij aankomst op de Hammerhof te voldoen.


Houd (overdreven) rekening met andere "gebruikers" Laat zien dat je rekening met ze houdt. Zo kan je klachten vermijden en voorkomen.
Paarden met of zonder koets: motor af en wachten tot alles voorbij is.
Wandelaars met of zonder kinderen: rij uiterst langzaam
Los lopende honden: ga van het gas en rij langzaam of wacht tot hij is aangesnoerd.


Handtekening


Datum


E-mail




www.motorsideroads.com
motorsideroads@gmail.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 767
Bikkelrit 2013
« Reactie #1 Gepost op: 18-12-2012, 18:12 »
Mooi man, kan ik weer eens rijden in de omgeving waar ik opgegroeid ben :)
Ik ga me in ieder geval aanmelden!

Rij met een BIG800s

Aanmeldingsformulier net verstuurd :)
Greetz, Hans
BMW R1150RT

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 42
Re: Bikkelrit 2013
« Reactie #2 Gepost op: 18-12-2012, 20:48 »
Aangemeld!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 38
Re: Bikkelrit 2013
« Reactie #3 Gepost op: 19-12-2012, 19:24 »
In het weekend van 15 tm 17 februari 2013 is het weer zover.

Inschrijfformulier net verstuurd, fijn dat je het weer organiseert! Hopelijk is het deze keer een paar graden warmer...

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 127
Re: Bikkelrit 2013
« Reactie #4 Gepost op: 19-12-2012, 23:49 »
Hoi! bij deze meld ik me aan.
Gr. Andries

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 106
Re: Bikkelrit 2013
« Reactie #5 Gepost op: 20-12-2012, 15:18 »
Sjips, al afspraak staan..... ga effe kijken of deze kan worden aangepast...
de bikkelrit missen kan niet ::) ::) ::) ::)

grtz,
marco
Africa Twin Rd07a en Dominator RD08

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 38
Re: Bikkelrit 2013
« Reactie #6 Gepost op: 23-12-2012, 11:48 »
Ad, een deel van de track stelt me voor een raadsel: je steekt het kanaal Wessem-Nederweert over zonder brug of pont!! Wat mis ik hier?
 
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 767
Re: Bikkelrit 2013
« Reactie #7 Gepost op: 23-12-2012, 11:52 »
Ad, een deel van de track stelt me voor een raadsel: je steekt het kanaal Wessem-Nederweert over zonder brug of pont!! Wat mis ik hier?
Amfibi-enduro :)
Greetz, Hans
BMW R1150RT

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 106
Re: Bikkelrit 2013
« Reactie #8 Gepost op: 23-12-2012, 16:42 »
Ad, een deel van de track stelt me voor een raadsel: je steekt het kanaal Wessem-Nederweert over zonder brug of pont!! Wat mis ik hier?

Jumpen - springschans - is maar ca. 20 meter ;D ;D
Africa Twin Rd07a en Dominator RD08

Offline member

  • *****
  • Berichten: 185
Re: Bikkelrit 2013
« Reactie #9 Gepost op: 23-12-2012, 21:10 »
20 meter springen met een AT? daar wil ik wel eens een filmpje van zien!! ;D ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 767
Re: Bikkelrit 2013
« Reactie #10 Gepost op: 23-12-2012, 22:15 »
20 meter springen met een AT? daar wil ik wel eens een filmpje van zien!! ;D ;D
Of een AT met snorkel. Kan ie over de bodem :) Ad heeft misschien foutje gemaakt.
Greetz, Hans
BMW R1150RT

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1079
Re: Bikkelrit 2013
« Reactie #11 Gepost op: 25-12-2012, 11:22 »
Het wordt -20* C.
Dan kan je over het ijs naar de overkant.  :D
Leven is makkelijker dan je denkt, maar moeilijker als je denkt.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 767
Re: Bikkelrit 2013
« Reactie #12 Gepost op: 25-12-2012, 11:26 »
Het wordt -20* C.
Dan kan je over het ijs naar de overkant.  :D
Dat we daar niet aan gedacht hebben  :o :o  Helemaal juist, slim van Ad om dit al op voorhand in te bouwen  :D
Greetz, Hans
BMW R1150RT

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: Bikkelrit 2013
« Reactie #13 Gepost op: 25-12-2012, 12:25 »
Al aan een overzet bootje gedacht :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 767
Re: Bikkelrit 2013
« Reactie #14 Gepost op: 25-12-2012, 12:55 »
Al aan een overzet bootje gedacht :-X
Ook deze wordt moeilijk indien bevroren, tenzij een ijsbreker .....
Greetz, Hans
BMW R1150RT