AllRoad-Forum > Dakar en overige Rally's

Rallye Raid - Les Pionniers de l'Histoire

<< < (3/92) > >>

celsa:
XL600R Paris-Dakar 1984

carlo:
@Steven, de deelnemers van vorig jaar hebben( of hadden )zowiezo voorrang bij inschrijving.
Inschrijvingsgeld is wel verhoogd naar 300 euro (moto)
 

StevenD:
ja ik zag het. Daarom loopt het ook niet echt storm bij de inschrijvingen denk ik.
 
Ik wil voor dat geld eigenlijk wel eens iets beter roadbook, de rest maakt me niet uit. Helaas lees is daar in mijn gebrekkig frans niets over op de site...
 
 
Niet te geloven Marcell, ik zou bijna denken dat jij die opgehangen heb!!!

Roos:
Wij zijn ook weer ingeschreven, deze keer met 5  :D
Ikke, Wilfried, Danny, Timpo en Rick, allemaal op R100GS'en.
Als alles maar op tijd af is  ::)
Die van Wilfried begint langzaam aan vorm te krijgen:

 
Voor wat ik er allemaal van begrepen heb, werden de roadbooks komend jaar allemaal door dezelfde organisatie als de laatste 2 dagen van afgelopen jaar geschreven, die klopten tot op de meter.

Verder bestaat een groot deel van de prijsverhoging denk ik uit die 4 campings die bij de prijs inbegrepen zijn, dat betaal ik graag extra.
 
Misschien kan Carlo, dat van die roadbooks nog eens bevestigen, hij zit denk ik het dichtst bij het vuur.
Voor 300 euro mag er van mij nog vanalles niet helemaal vlekkeloos lopen, wat wordt er tegenwoordig nog georganiseerd voor 300 euro? Zelfs voor 3 dagen met Appie betaal je al 200 euro en dan moet je je camping nog zelf betalen..
Maar als ze weer met die slechte roadbooks als van de eerdere dagen aan komen zetten, houd mijn vergevingsgezindheid toch ook wel op hoor, daar kon je gewoon echt niks mee aanvangen, zelfs de extra waypoint klopten niet, dat was nog geen 5 euro waard... :-X

danielGS:

--- Citaat van: Roos op 27-12-2012, 13:00 ---Wij zijn ook weer ingeschreven, deze keer met 5  :D
Ikke, Wilfried, Danny, Timpo en Rick, allemaal op R100GS'en.
Als alles maar op tijd af is  ::)
Die van Wilfried begint langzaam aan vorm te krijgen:

 
 
--- Einde van citaat ---
OEI , ik krijg serieuze concurrentie  :confused: ;D ;D
 
gehoord dat ze wat betreft roadbooks op de goeie weg zijn  ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie