Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Rallye Raid - Les Pionniers de l'Histoire  (gelezen 79636 keer)

Offline member

  • Yamaha XT 660 Z Ténéré
  • *****
  • .... dus
okay  :D

Offline member

  • *****
  • Tripy ....the Best you can get

Offline member

Hoeveel plaatsen zijn er nog beschikbaar bij de motoren?

Offline member

  • *****
  • Tripy ....the Best you can get
Hoeveel plaatsen zijn er nog beschikbaar bij de motoren?



Ik zal eens kijken .......mom.


Na Silke nog 9 plaatsen
Je kan het hier bekijken, wel verder naar onder scrollen!
http://www.rallyeraidjojodelhistoire.com/du_rallye.ws


Offline member


Ik zal eens kijken .......mom.

Oke :)


Offline member

wel naar onder scrollen

http://www.rallyeraidjojodelhistoire.com/du_rallye.ws


Ah bedankt!

En hoe zwaar is deze rally? Als het wordt vergeleken met bijv de brabo van dit jaar? (zit te twijfelen om mee te doen, en zo ja, met welke motor: een alp of een dr350s, maar ik kan me niet zo goed een voorstelling van de moeilijkheidsgraad maken, hoewel dat natuurlijk ook van het weer af hangt.)

Offline member

  • Yamaha XT 660 Z Ténéré
  • *****
  • .... dus
Geweldig die reactie. Celsa, bedankt voor je heldere email.

Ik wou dat ik lekker flexibel kon zijn en aanmelden en dan wel zien wat er op me af komt, maar door allerlei verplichtingen kan ik helaas niet zo flexibel zijn als ik wil. Ik zit met 2 bedrijven waarvan ik bij 1 alleen ben, en een gezin en dan moet je iets meer plannen dan gemiddeld. Als er bijvoorbeeld geen transport terug is, moet ik zelf rijden en dan kost me dat 2 a 3 dagen extra.

Als ik geen kist kan regelen, of spul heen en weer kan laten slepen, dan moet mijn schoonmoeder mee (en die wil je niet kennen) met haar camper.

Ik zou wel alles op de brommer kunnen vastbinden, maar dan moet ik weer bagageshit regelen. Gelukkig heb ik daar nog 8 maanden de tijd voor.

Vanavond overleg met de directie (lees vrouw) en dan laat ik morgen weten of ik me "spontaan" heb aangemeld of niet.

Gewoon Allroadmaniacs vermelden bij inschrijving ?


Post Merge: 21-01-2013, 15:34
En hoe zwaar is deze rally?

Zie de filmpjes op Youtube en website. Sommige stukken leek niemand door te komen, andere stukken zijn
gewoon lekker doorrijden.

Volgens mij moet je niet voor de punten gaan en lekker lastige plekken vermijden als je er niet door kunt / wilt / durft.
Kan bij de Brabo immers ook

Offline member

  • *****
  • Tripy ....the Best you can get
Niet bang van zijn, is makkelijk te doen!
Als mannen "op rust" als Toon en mezelf dat aankunnen, zal het voor jullie ook geen probleem zijn (hier bedoel ik niets mee hoor Toon haha)

De meeste motoren zijn van gewicht boven de 160kg (op een paar 125cc na ::) ),dus op zijn minst de Transalp!





Post Merge: 21-01-2013, 15:41

Geweldig die reactie. Celsa, bedankt voor je heldere email.


Gewoon Allroadmaniacs vermelden bij inschrijving ?


Post Merge: 21-01-2013, 15:34


Waarom ook niet? wij hebben aangemeld onder  "Team Endurogrensland"
Misschien kun je aanmelden onder de naam van je bedrijf , ze zoeken nog "PARTNERS" haha
Komt je naam op alle Orga-wagens en commercial's/promo's en joetjoeb filmpjes haha


Offline member

Niet bang van zijn, is makkelijk te doen!
Als mannen "op rust" als Toon en mezelf dat aankunnen, zal het voor jullie ook geen probleem zijn (hier bedoel ik niets mee hoor Toon haha)

De meeste motoren zijn van gewicht boven de 160kg (op een paar 125cc na ::) ),dus op zijn minst de Transalp!


 ;D

Klinkt goed! :)

Post Merge: 21-01-2013, 16:24


Post Merge: 21-01-2013, 15:34

Zie de filmpjes op Youtube en website. Sommige stukken leek niemand door te komen, andere stukken zijn
gewoon lekker doorrijden.

Volgens mij moet je niet voor de punten gaan en lekker lastige plekken vermijden als je er niet door kunt / wilt / durft.
Kan bij de Brabo immers ook
Oke :) Ik wist niet zeker of die net op de 'makkelijkere' stukken waren gemaakt of dat dat wel representatief is. Mooi! :)

Offline member

  • *****
Ah bedankt!

En hoe zwaar is deze rally? Als het wordt vergeleken met bijv de brabo van dit jaar? (zit te twijfelen om mee te doen, en zo ja, met welke motor: een alp of een dr350s, maar ik kan me niet zo goed een voorstelling van de moeilijkheidsgraad maken, hoewel dat natuurlijk ook van het weer af hangt.)
Naar wat ik heb me laten vertellen was het voor mij ook te doen. Op sommige stukken zou ik het flink moeilijk hebben, of er niet door komen, maar er is altijd wel een iets andere route of iemand die je kan helpen. Gewoon proberen!

Offline member

  • *****
Als je twijfelt tussen een lichte en een zware brommer (en je twijfelt aan je eigen rijkwaliteiten)neem dan toch maar de lichtere......het weer kan tegenvallen in Frankrijk rond die tijd  ;)
 

Offline member

  • *****
  • Tripy ....the Best you can get
Heb net mail van Pascal (orga) ontvangen, er zouden nog 5 plaatsen vrij zijn :o


Houd hier rekening mee;

Als je met een motor wil deelnemen van "NA" 1996
Dan moet de motor een "Replica" zijn van een Dakar motor van voor de jaren '96
Dus als je motor bv uit 2007 is, moet je hem eigenlijk helemaal ombouwen naar een model uit de jaren VOOR '96
Daarom vraagt men om met je inschrijving een (paar) foto's mee binnen te sturen.
Ik zou je aanraden "EERST" een paar foto's naar de orga te mailen samen met de detailles van je motor (bouwjaar enz,),
En hun vragen of je er mee mag deelnemen, zo vermijd je vervelende problemen.

Offline member

  • Yamaha XT 660 Z Ténéré
  • *****
  • .... dus
Jeeeeezzzzz....
wat een teleurstelling.....

Hoe krijg ik een ktm 690 enduro r nou "oldskool"?
Veel zand erop smeren.

Dit is de 1e keer dat ik blij ben dat de vrouw de baas is, anders was ik al ingeschreven.

Kijken of Aap nog een Levensvatbare Tenere heeft liggen.

wat doen die 525 exc's dan in de video?
orga ?, of 2013 nieuwe regels ?

Anders graag het roadbook deze kant op, rij ik hem later wel na....

Offline member

Als je met een eigen assistensie auto mee gaat rijden van bivak naar bivak   moet je die ook aanmelden??
 
gr Peter


Advertentie: