Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: MX indoor Roosendaal  (gelezen 898 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
MX indoor Roosendaal
« Gepost op: 24-12-2012, 12:27 »
Iemand recent daar gereden?  Lees dat er op vrijdag ook Quads mogen rijden en lijkt mij niet leuk om daar dan tussen te rijden? Of maken ze indeling in groepen?
Neem aan dat er veel wedstrijdrijders aan het trainen zijn en vraag me af of het dan leuk is om daarvoor als rijdend obstakel te fungeren?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
MX indoor Roosendaal
« Reactie #1 Gepost op: 24-12-2012, 17:41 »
Zijn al mensen van arm geweest. Ff zoeken . Ga je dat vrijdag doen ?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1079
Re: MX indoor Roosendaal
« Reactie #2 Gepost op: 25-12-2012, 11:17 »
Ik vind het geen leuke baan.
Je moet je daar vreselijk inhouden. Als je te hard over een bult gaat, klap je heel hard op de volgende bult.
Je hebt ook maar 2 versnellingen nodig om daar rond te rijden.

Is meer een baan voor kindercross naar mijn mening.


Maar nog wel altijd beter dan de meeste zandpaden in de buurt.
Leven is makkelijker dan je denkt, maar moeilijker als je denkt.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1235
Re: MX indoor Roosendaal
« Reactie #3 Gepost op: 25-12-2012, 17:56 »
Vorig jaar heb ik daar een ARM dag georganiseerd. Dit jaar geen tijd voor. Het is toen de meeste wel goed bevallen.

Is een leuke baan, maar je moet wel je motor onder controle hebben. Je hebt 'wat' minder marge dan in de lokale zandbak :P
Heb er vorige week vrijdag gereden, samen met een quad. Dat ging prima. Ze hebben het baantje ten opzichte van vorig jaar wel minder leuk gemaakt. Ik rij een CRF450 en bijna iedere bocht is het koppeling in en 180 graden keren.
_??_
(?_?)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: MX indoor Roosendaal
« Reactie #4 Gepost op: 25-12-2012, 21:50 »
was het druk op vrijdag?
Op site staat: "Wanneer het te druk is zal er een stop op het circuit gezet worden. Hou daarom de website en social media goed in de gaten." En is best een eind rijden om daar aan te komen en weer om te moeten draaien.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
MX indoor Roosendaal
« Reactie #5 Gepost op: 26-12-2012, 08:53 »
Dat wordt dus vroeg opstaan en als eerste op de baan

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1235
Re: MX indoor Roosendaal
« Reactie #6 Gepost op: 26-12-2012, 10:25 »
Nee op vrijdag was het niet druk. Nu zal het wel drukker zijn, aangezien veel meer mensen vrij hebben natuurlijk. Maar over het algemeen zijn zaterdag en zondag de drukke dagen. Nog niet gehoord of meegemaakt dat ze dan een stop zetten. Je moet dan wel wachten op een lintje, er mogen max. 30 rijders tegelijk op de baan (of iets in die buurt).

Beste is om er 30 min. voor openingstijd te zijn, dan kun je binnen parkeren. Dat is wel zo fijn.
_??_
(?_?)