Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Auto slaaptrein naar Narbonne.  (gelezen 1495 keer)

Offline member

  • Kleiambassadeur
  • *****
  • Berichten: 2923
Auto slaaptrein naar Narbonne.
« Gepost op: 29-12-2012, 13:11 »
Heeft iemand ervaring met deze trein die kant op, en zo ja wat zijn de kosten ongeveer. ik kan er op het net niets duidelijks over vinden namelijk.

We zijn van plan met een auto met aanhanger en een busje die kant op te gaan in Maart.

Waar kan ik opstappen in Nederland  bijvoorbeeld.
Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: Auto slaaptrein naar Narbonne.
« Reactie #1 Gepost op: 29-12-2012, 13:26 »
ik heb welleens gehoord dat het goedkoper is via duitsland DB.de

Post Merge: 29-12-2012, 13:27
http://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?topic=254.0
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2261
Re: Auto slaaptrein naar Narbonne.
« Reactie #2 Gepost op: 29-12-2012, 13:43 »
Volgens mij bestaat de auto-oprij-trein naar Narbonne niet meer.
Eindh. Tilb. dBosch, Pireneos, Cantabria, Albarracin, Boade Senez.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2397
Re: Auto slaaptrein naar Narbonne.
« Reactie #3 Gepost op: 29-12-2012, 14:00 »
de trein naar Villach Oostenrijk  maar zelf rijden is leuker

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1820
Re: Auto slaaptrein naar Narbonne.
« Reactie #4 Gepost op: 29-12-2012, 14:24 »
zag iets van 316 euro enkel? in ieder geval prijzig af dusseldorf

http://www.dbautozug.de/autozug-nl/reisbestemmingen


Offline member

  • Kleiambassadeur
  • *****
  • Berichten: 2923
Re: Auto slaaptrein naar Narbonne.
« Reactie #5 Gepost op: 29-12-2012, 14:49 »
Volgens mij bestaat de auto-oprij-trein naar Narbonne niet meer.

Vandaar dat ik er niets over kan vinden.

Post Merge: 29-12-2012, 14:54
zag iets van 316 euro enkel? in ieder geval prijzig af dusseldorf

http://www.dbautozug.de/autozug-nl/reisbestemmingen

Die site wordt je helemaal niets wijzer uit...
Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 371
Re: Auto slaaptrein naar Narbonne.
« Reactie #6 Gepost op: 29-12-2012, 18:12 »
@Kibbe: ik ben in april van dit jaar (2012 dus) naar Marokko geweest en heb de trein van Dusseldorf naar Narbonne genomen, zie mijn verslag op MF. Dit is dus een trein van de Duitse spoorwegen (DB) en die vertrekt vanuit Dusseldorf.
Ooit was er een trein van Den Bosch naar Frejus in Zuid-Frankrijk, maar dat was dus een andere trein en die rijdt inderdaad niet meer.

DB houdt het nog wel vol en bedient ook volop Nederlandse klanten. Kijk op www.autozug.nl en je krijgt keurig de site voor je neus in het Nederlands, kind kan de was doen. Gewoon de gewenste reisdata en overige gegevens invullen en kijken wat daar voor prijs uitkomt.

Niet weinig kan ik je vast vertellen, en de prijs is ook nog sterk afhankelijk van het seizoen. Bovendien lees ik iets van een busje en een aanhanger, waar wel een motor op zal komen te staan. Dat gaat problemen geven met de maximale hoogte.
Ik kan je de PDF-bestanden met de winter- en zomerdienstregelingen wel mailen, daarin kan je alle prijzen en voertuigafmetingen terugvinden, is misschien makkelijker dan de website.

Offline member

  • Kleiambassadeur
  • *****
  • Berichten: 2923
Re: Auto slaaptrein naar Narbonne.
« Reactie #7 Gepost op: 29-12-2012, 18:51 »
@Kibbe: ik ben in april van dit jaar (2012 dus) naar Marokko geweest en heb de trein van Dusseldorf naar Narbonne genomen, zie mijn verslag op MF. Dit is dus een trein van de Duitse spoorwegen (DB) en die vertrekt vanuit Dusseldorf.
Ooit was er een trein van Den Bosch naar Frejus in Zuid-Frankrijk, maar dat was dus een andere trein en die rijdt inderdaad niet meer.

DB houdt het nog wel vol en bedient ook volop Nederlandse klanten. Kijk op [url=http://www.autozug.nl]www.autozug.nl[/url] en je krijgt keurig de site voor je neus in het Nederlands, kind kan de was doen. Gewoon de gewenste reisdata en overige gegevens invullen en kijken wat daar voor prijs uitkomt.

Niet weinig kan ik je vast vertellen, en de prijs is ook nog sterk afhankelijk van het seizoen. Bovendien lees ik iets van een busje en een aanhanger, waar wel een motor op zal komen te staan. Dat gaat problemen geven met de maximale hoogte.
Ik kan je de PDF-bestanden met de winter- en zomerdienstregelingen wel mailen, daarin kan je alle prijzen en voertuigafmetingen terugvinden, is misschien makkelijker dan de website.

Dank voor de info...

Post Merge: 29-12-2012, 19:08
Als ik die prijzen zo zie, is het goedkoper een royale bus te huren, en met een man of 4 de kosten te delen.
Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 919
Re: Auto slaaptrein naar Narbonne.
« Reactie #8 Gepost op: 01-01-2013, 10:10 »
SCHROK OOK VAN PRIJZEN