Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Kunst-knie?  (gelezen 6242 keer)

removed

  • Gast
Re: Kunst-knie?
« Reactie #15 Gepost op: 25-03-2013, 23:51 »
Val af met dieet VDH vreet de helft ben nu 32 kilo kwijt in drie jaar plus drie maal in de week op de racefiets. In de winter op een spinning machine dat houdt der spieren sterk. Speling blijft nu stabiel en geen klachten.
beste adviseur dr. Norel in nijmegen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1597
Re: Kunst-knie?
« Reactie #16 Gepost op: 26-03-2013, 11:58 »






Uit onderzoek blijkt dus dat er weinig over te zeggen is omdat er weinig onderzoek is gedaan. ::)

Dan hangt het even af of je levensovertuiging bestaat uit een half vol glas of een half leeg glas. In dit geval denk ik half leeg, dus geen enduro, wel een beetje "greenlaning"
Van de foto wordt je natuurlijk niet vrolijk als je voor de beslissing staat. ;)
Marcel

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Kunst-knie?
« Reactie #17 Gepost op: 26-04-2013, 10:34 »
Vraag eens een 2nd opinion bij Jacob Caron, orthopedisch chirurg in Universiteit Tilburg.

http://orthopedieelisabethtilburg.blogspot.nl/2012/01/kraakbeentransplantaties-winnen-terrein.html

Het schijnt tegenwoordig vergoed te worden door de verzekeraars.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 767
Re: Kunst-knie?
« Reactie #18 Gepost op: 04-05-2013, 15:28 »
Bedankt voor de reacties.


Moet zeggen dat het de laatste tijd wat beter gaat. Wel een paar kilo afgevallen en veel getraind en gereden. De laatste rit (Transwallonie) helemaal kunnen uitrijden en weinig last gehad van de knie. Hij was wel 's avonds moe, maar ik ook  :D


Schijnt ook dat fietsen goed is voor je knieen omdat dan alles gesmeerd wordt. Heb al een tijdje een hometrainer staan, maar door het vele werk komt het er niet van. Volgende week 3 dagen naar Appie en daarna (alweer) stoppen met roken en fietsen .......


@ Noppie : ga toch eens achter deze tip aan.


Oja, de tank is bij mij altijd half vol en op de bank zitten is geen optie  8)
Greetz, Hans
BMW R1150RT

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: Kunst-knie?
« Reactie #19 Gepost op: 09-05-2013, 16:26 »
Niet stoppen met fietsen! Stoppen met roken is wel ok! (tenzij het de brommer is natuurlijk)
ARM facebook HIER

Offline member

  • *****
  • Berichten: 767
Re: Kunst-knie?
« Reactie #20 Gepost op: 11-05-2013, 15:16 »

Niet stoppen met fietsen! Stoppen met roken is wel ok! (tenzij het de brommer is natuurlijk)
Ervaring met fietsen en knie? Roken is natuurlijk de peuk :)
Greetz, Hans
BMW R1150RT

Offline member

  • *****
  • Berichten: 488
Re: Kunst-knie?
« Reactie #21 Gepost op: 11-05-2013, 17:47 »
Iig in een licht verzet fietsen !!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1572
Re: Kunst-knie?
« Reactie #22 Gepost op: 11-05-2013, 21:45 »
En zadel niet te laag.

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: Kunst-knie?
« Reactie #23 Gepost op: 11-05-2013, 21:47 »
Ervaring met fietsen en knie? Roken is natuurlijk de peuk :)

Nee, was een grapje (wel eens met hierboven). Je zei stoppen met roken en fietsen, denk dat het stoppen op roken sloeg, maar niet op fietsen :P
ARM facebook HIER

Offline member

  • *****
  • Berichten: 767
Re: Kunst-knie?
« Reactie #24 Gepost op: 12-05-2013, 13:17 »
Nee, was een grapje (wel eens met hierboven). Je zei stoppen met roken en fietsen, denk dat het stoppen op roken sloeg, maar niet op fietsen :P
Klopt : stoppen met smoren :)
Greetz, Hans
BMW R1150RT

Offline member

  • *****
  • Berichten: 303
Re: Kunst-knie?
« Reactie #25 Gepost op: 16-05-2013, 22:06 »
met een kunstknie kan er veel mits hij goed geplaatst is . als je valt en er breekt wat ben je verder van huis. ik heb ze geplaatst vanuit mijn vorige werk op bijna dagelijkse basis. probeer eerst bij slijtage een uni knie dus niet een hele knie. als je meer wilt weten stuur maar een pm dan leg ik je het uit.
Enjoy

Offline member

  • st willebrord
  • *****
  • Berichten: 324
Re: Kunst-knie?
« Reactie #26 Gepost op: 09-06-2013, 20:24 »
he ik rij al 30 jaar met verotte knie laat er om de twee jaar ostenil in spuiten werkt perfect bij mij als je meer wilt weten hoor ik het wel groeten huskygerard

wat draadjes over gelezen en lijkt me voor mij althans een goede oplossing  ostenil ,rekken en uistellen beste denk ik kunstknie heb nog zijn beperkingen
Here today , gone tomorrow op de T7 husky701 of 450 ktm