Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Praia das Roca's  (gelezen 1121 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Praia das Roca's
« Gepost op: 18-01-2013, 15:39 »
Sprint Enduro Praia das Rocas - Onboard

Als je speakers hebt met een stevige bas, moet je het volume voor de grap wat hoger zetten. Waar komt die beat vandaan en hoeveel beats per minute?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1178
Re: Praia das Roca's
« Reactie #1 Gepost op: 18-01-2013, 22:53 »
Gaaf rondje!!

Heeft dat ding geen powerband trouwens?  :D
Ride the world!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: Praia das Roca's
« Reactie #2 Gepost op: 19-01-2013, 09:47 »
sprint......

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4388
Re: Praia das Roca's
« Reactie #3 Gepost op: 19-01-2013, 10:37 »
Heerlijk stuk, doet me denken aan de Alto Turia, compleet met windmolens gesponsord door EU.


Leuk die hartslag er tussendoor.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Praia das Roca's
« Reactie #4 Gepost op: 19-01-2013, 10:39 »
Tegen het einde van de video zit hij op 160, wat me vrij normaal lijkt.

Maar hoe zou dat kunnen dat je het hoort? Misschien heeft hij een Liquid Image brilcamera die een beetje tegen zijn voorhoofd drukt?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1178
Re: Praia das Roca's
« Reactie #5 Gepost op: 19-01-2013, 14:51 »
Manmanman wat ik heb ik zin om te gaan rijden als ik dit zie!  Sneeuwprut!!  >:(
Ride the world!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Praia das Roca's
« Reactie #6 Gepost op: 19-01-2013, 14:54 »
Ik kom net terug van wat steile hellingen rijden in de sneeuw op de trialmotor. Heerlijk, dat 2-takt gepingel in je oren.

Bandjes op half bar of zo. Het ging best lekker en verrassend hoeveel grip je nog hebt in sneeuw. Hoef je op een enduro niet te proberen.

Tussendoor kom je een mountainbikepad tegen in de klim waar je overheen moet springen. Je verwacht dat dan de snelheid er volledig uitgaat (in zijn 3) maar omdat je land en er behoorlijk wat gewicht in de grond ramt, heb je toch weer ineens heel veel grip en pak je je oude snelheid zo weer op.

Als je zin hebt kom je maar een keer langs!

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: Praia das Roca's
« Reactie #7 Gepost op: 19-01-2013, 15:49 »
Ik kom net terug van wat steile hellingen rijden in de sneeuw op de trialmotor. Heerlijk, dat 2-takt gepingel in je oren.

Bandjes op half bar of zo. Het ging best lekker en verrassend hoeveel grip je nog hebt in sneeuw. Hoef je op een enduro niet te proberen.

Tussendoor kom je een mountainbikepad tegen in de klim waar je overheen moet springen. Je verwacht dat dan de snelheid er volledig uitgaat (in zijn 3) maar omdat je land en er behoorlijk wat gewicht in de grond ramt, heb je toch weer ineens heel veel grip en pak je je oude snelheid zo weer op.

Als je zin hebt kom je maar een keer langs!

Doe je bandjes nog maar wat zachter hoor! 0.30/0.35 is achter zat, voor meestal 0,4 ofzo, afhankelijk van de scherpte van stenen etc.
ARM facebook HIER

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1178
Re: Praia das Roca's
« Reactie #8 Gepost op: 19-01-2013, 16:09 »
Ik heb laatst een half dagje in de sneeuw gereden met de enduro... maar ik vond die bevroren ondergrond niet heel fijn rijden. Tempo maken was er niet bij..  :P

Trialmotortje hoef je niet echt snelheid te maken! Zou er ook wel eentje willen om wat mee te oefenen en prutsen!
Ride the world!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Praia das Roca's
« Reactie #9 Gepost op: 19-01-2013, 18:45 »
Die van ons komt binnenkort weer te koop, de jongens hebben het steeds over een enduro en de GG weg doen. Vraagprijs is nog onbekend.