Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Alto Turia  (gelezen 6571 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Alto Turia
« Gepost op: 28-04-2006, 13:28 »
De volgende rally dient zich alweer aan: de Alto Turia Ride!  (30 - 4 t/m 05-05)
Met het Bert Duursma Team en Dakarmannen zoals Henno van Bergeijk en Pete Moltmann.
Verder o.a Henk Verschuren en Pierre Karsmakers. Van dit forum o.a. Jeroen van Oers, Lucky Luke en Erik (van Berkel).

Op rallymaniacs hebben we dagelijks contact met Jeroen, Henk verschuren en Henno van Bergeijk, en hebben we de updates van Bert Duursma.
Kom dus ff buurten zou ik zeggen. Op de achtergrond wordt nog steeds hard gewerkt aan de verdere invulling vab de site, maar dat duurt nog een paar weekjes....

Mssl Mars

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Alto Turia
« Reactie #1 Gepost op: 28-04-2006, 14:06 »
Met geile plaatjes?  :P
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Re: Alto Turia
« Reactie #2 Gepost op: 28-04-2006, 17:41 »
We doen onze best.... Zal wel een hoog HP2 gehalte hebben verwacht ik, foto's komen in principe alleen van Bert Duursma.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Alto Turia
« Reactie #3 Gepost op: 28-04-2006, 21:21 »
Best wel jammer om niet mee te doen, klinkt toch ook wel als een gezellig evenement met veel bekenden!

Maarja.. der moet nu weer effe thuis gewerkt worden en centjes is de pot... voor een volgende R..

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Alto Turia
« Reactie #4 Gepost op: 29-04-2006, 00:22 »
TTToine rijdt ook mee.

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Alto Turia
« Reactie #5 Gepost op: 01-05-2006, 18:44 »
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Re: Alto Turia
« Reactie #6 Gepost op: 01-05-2006, 22:25 »
Tweede verslag zit voor 't gaatje!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1309
Re: Alto Turia
« Reactie #7 Gepost op: 02-05-2006, 08:18 »
Hee Mars, heeft BDM ook foto's waar geen BMW's op staan? Er doen toch ook vele andere motoren mee???
Amsterdam naar Japan, Australie en Indonesie () 2007 - 20??
http://picasaweb.google.com/mbaars99

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Alto Turia
« Reactie #8 Gepost op: 02-05-2006, 09:37 »
Hee Mars, heeft BDM ook foto's waar geen BMW's op staan? Er doen toch ook vele andere motoren mee???

 ::)
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Alto Turia
« Reactie #9 Gepost op: 02-05-2006, 10:13 »
Lijkt me logisch dat BDM voornamelijk zijn eigen team op de foto zet  ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Re: Alto Turia
« Reactie #10 Gepost op: 02-05-2006, 10:33 »
Misschien volgend jaar ook daar maar eens gaan kijken, iemand moet er toch voor andere foto's en meer verslagen gaan zorgen..... :P 8) :D
Dat Bert alleen van z'n eigen team foto's heeft, is wel te begrijpen. Maar Jeroen is ook al te zien bij de foto's van gisteren, dus we gaan vast ook nog wel anderen voorbij zien komen!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Alto Turia
« Reactie #11 Gepost op: 02-05-2006, 12:55 »
En hoe dat Jeroen op de foto staat  :o
En dan vinden ze de doorwadingen van de Berlin-Breslau extreem......



Er staat wel ergens iets over dat die doorwading werd gecancelled, nadat er een paar koppie onder gingen......

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Alto Turia
« Reactie #12 Gepost op: 02-05-2006, 13:12 »
d'r staat ook dat ze het leuk vonden, die doorwading  ::)

Ik zou niet zo blij zijn met onderweg olie wisselen en aan het eind nog een keer en dan nog steeds maar het beste ervan moeten hopen.....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Re: Alto Turia
« Reactie #13 Gepost op: 02-05-2006, 13:45 »
Jeroen was er ook zeker niet blij mee, er stond volgens hem ook niets over in het roadbook (waarschuwing voor de diepte ofzo) . Hij was als een van de eersten daar, tsja, daar was hij wel een beetje slachtoffer van. Maar die doorwadingen in de Berlin-Breslau waren nog wel iets heftiger hoor, als je die foto's ziet..  :o :o. Achteraf had hij misschien beter naast de motor kunnen gaan lopen, op de foto links lijkt het eens stuk minder diep....

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Alto Turia
« Reactie #14 Gepost op: 02-05-2006, 15:25 »
op de foto links lijkt het eens stuk minder diep....

Mijn natuurkunde leraar heeft mij ooit eens laten zien dat water het licht 'breekt' en dat het daarom nogal kan vertekenen....kzou d'r zo niet op durven gokken dat het minder diep is. Ook allemaal erg fijn voor de elektriek... een echte zeehond(a)  :D  Het water was zelfs zo diep dat ik die foto niet eens kon vinden  :-\  (waar heppie die vandaan?)

Één ding is zeker: water is om in te zwemmen, niet om in te brommeren!  :P
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)