Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Enduro/Offroad Holten 2 maart  (gelezen 10848 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1178
Re: Enduro/Offroad Holten 2 maart
« Reactie #45 Gepost op: 02-03-2013, 20:49 »
Wilde een verhaaltje schrijven dat we lekker gereden hebben, maar brrrrr..... ik heb wel iemand zien liggen met een aantal mensen eromheen bij een van de proeven.. bij een bochtje het bos in.

Sterkte aan de nabestaanden!
Ride the world!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 314
Re: Enduro/Offroad Holten 2 maart
« Reactie #46 Gepost op: 02-03-2013, 21:10 »
Ja inderdaad daar op die proef, ik kwam er ook langs en dacht al dat is niet goed.


Geniet van het leven het kan zo voorbij zijn.






Sterkte aan de nabestaanden.
Zandhaas oet twente/ team otrritten/facebook.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 205
Re: Enduro/Offroad Holten 2 maart
« Reactie #47 Gepost op: 02-03-2013, 22:11 »
Ja kwam er ook langs. Zag er niet goed uit.


Sterkte voor nabestaanden.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1717
Re: Enduro/Offroad Holten 2 maart
« Reactie #48 Gepost op: 02-03-2013, 23:46 »
Wel heftig... veel te vroeg aan je eind komen tijdens het beoefenen van je hobby...


De enduro gereden vandaag. Ging best lekker, alhoewel de tijden op het eerste gedeelte nogal krap waren. Liep gelijk 6 minuten achter... gas er op richting proef 3. Kies ik met mijn domme kop het verkeerde spoor bij de drekhelling. Ontiegelijk partijtje staan martelen om de motor weer los te krijgen. Helemaal kapot, maar toch op tijd binnen. De 2e ronde ging lekker en de 3e ronde was de pijp wel een beetje leeg. Nog even over het stuur eraf bij het 6e rondje Zuurberg, op de rioolbuis. Gelukkig was in de 3e proef het grootste drek gedeelte eruit gehaald. Dit was toch wel een van de moeilijkere enduro's. Lang en de proeven waren zwaar of technisch, tenminste proef 1 en 3 dan. Proef 2 was gewoon lekker knallen. Toch bijna 6 uur sturen met een kwartier pauze, dat houdt niet over. Wel goed voor de conditie.  ::)
KTM 300 EXC TPI

Offline member

  • *****
  • Berichten: 185
Re: Enduro/Offroad Holten 2 maart
« Reactie #49 Gepost op: 02-03-2013, 23:53 »
Ook ik was vandaag in Holten, ik was gevraagd door de plaatselijke motorclub om bij de spoorwegovergang kort na TC1 een oogje in het zeil te houden.
Jullie kunnen gerust zijn, soms heb ik maar een oogje toegeknepen.....
Maar een aantal zijn de dans helaas toch niet ontsprongen, maar die reden dan ook vol door rood terwijl de bomen al dicht gingen....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1311
Re: Enduro/Offroad Holten 2 maart
« Reactie #50 Gepost op: 03-03-2013, 08:42 »
Je had toch geen laserapparaat bij je, Vloedje??? Er stond nl een 60km bord bij die weg..... Ik denk dat ik nét iets harder reed daar.....



(foto: motorollie)


Mooie, maar zware enduro. Gelukkig niet echt vastgestaan op de derde proef; heel even in het tweede rondje maar toen was ik al boven. Voor de derde ronde kneep ik ém wel bij deze proef, want zoveel geluk zou ik vast niet meer hebben. Gelukkig hadden ze ém eruit gehaald...  ;)


Ik had 5 minuten vertraging in bij TC 1 in de eerste ronde. Heb ook nog 3 minuten extra gepakt omdat ik moest eten en drinken. In de tweede ronde daar niet gestopt en moest op 12.17 weer starten. Rij ik door de tankstraat en kom ik bij de klok, springt 'ie net op 12.18. Shit, weer een minuut.... In de derde ronde weer niet gestopt en nu was ik op de minuut bij de TC. Dus al-met-al 9 minuten straftijd.
Tweede proef in tweede ronde verkloot; eerste bocht ging ruk en vervolgens alle bochten in de proef..... En in de derde proef nog nog even eraf gestuiterd op en vettig, kleiïg stuk (toch al niet mijn favoriet). Dik 50 op de klok... wel een zachte landing in die vette zooi...  ;D  Snelheidsklok is afgebroken; hoe dat nu mogelijk is... verder geen schade. Zal het proberen te lijmen  ofzo.
De laatste proef in de derde ronde rustig getuft. De pijp was lekker leeg en ik had tijd zat om op tijd binnen te zijn. Vlak voor de finish op de knippenpad ging de brommer bijna met mij op de loop. In mijn hoofd was de rit al klaar. Ongeconcentreerd en vermoeid stuiterde ik naar achteren en trok vervolgens eens flink aan het gas.... gelukkig kreeg ik het monster weer onder controle... ging allemaal net goed...  :-\


Al met al een superrit. Vijf-en-een-half uur enduro is best lang.... En die inters dan nóg een rondje, he....


Sneue afloop van de offroad van die rijder met de hartstilstand. Sterkte voor zijn familie, vrienden en de rijders die erbij waren. Gecondoleerd.
KTM 790 Adventure R - KTM 250EXC

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1717
Re: Enduro/Offroad Holten 2 maart
« Reactie #51 Gepost op: 03-03-2013, 10:32 »
Paar mooie ploaties van gister... (met dank aan Oossie, joeymx.com, vsfoto.nl en Spenduro Frans)





































KTM 300 EXC TPI

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1311
Re: Enduro/Offroad Holten 2 maart
« Reactie #52 Gepost op: 03-03-2013, 10:39 »
Mooi om te zien, die drekbak voor die heuvel. Niet mooi om vast te staan...  ;D



(foto: vsfoto)



KTM 790 Adventure R - KTM 250EXC

Offline member

  • Zet maar gauw je helm weer op!
  • *****
  • Berichten: 706
Re: Enduro/Offroad Holten 2 maart
« Reactie #53 Gepost op: 03-03-2013, 10:45 »
waar zijn de bewegende beelden? Me eerst laten schrikken (zodat m'n houtje-touwtje 350 afslaat zodat ik me weer helemaal leeg kan trappen) en mooie beelden beloven...


Maar lekker gereden afgezien van motorische (rijdbare) problemen. Moesten wel errug lang wachten voor de start vond ik.
As je maar niet falt!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1717
Re: Enduro/Offroad Holten 2 maart
« Reactie #54 Gepost op: 03-03-2013, 10:49 »
Mooi om te zien, die drekbak voor die heuvel. Niet mooi om vast te staan...  ;D



Nope... vloeken, tieren, trekken, sleuren...  :P


Die met de oranje helm en vaststaat... that's me: Enduro Holten 2013
KTM 300 EXC TPI

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1820
Re: Enduro/Offroad Holten 2 maart
« Reactie #55 Gepost op: 03-03-2013, 12:18 »

Nope... vloeken, tieren, trekken, sleuren...  :P


Die met de oranje helm en vaststaat... that's me: Enduro Holten 2013

hahaha en dan zo een ouwe dr brrrrroem voorbij dat motiveert ook niet  :-X ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Enduro/Offroad Holten 2 maart
« Reactie #56 Gepost op: 03-03-2013, 12:28 »
Die drek bak was prachtig om te zien je kon al vooraf voorspellen wie vast kwamen te staan.
En dan die inters door de drek bak OMG... Ze werden geeneens smerig  :o

Silbertanne deed de drek bak verrassend goed! Volgens het boekje.  :)

Prachtige dag weer om te kijken.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2261
Re: Enduro/Offroad Holten 2 maart
« Reactie #57 Gepost op: 03-03-2013, 12:49 »
Die bij 3 minuten die vliegt er wel mooi overheen ::)


Hebben ze daar n gierton geloost of zo, volgens mij hebben we weinig regen gehad de laatste tijd
Eindh. Tilb. dBosch, Pireneos, Cantabria, Albarracin, Boade Senez.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1717
Re: Enduro/Offroad Holten 2 maart
« Reactie #58 Gepost op: 03-03-2013, 12:57 »
Die drek bak was prachtig om te zien je kon al vooraf voorspellen wie vast kwamen te staan.



Yep.. foute spoor kiezen en je verklooit je hele enduro. Tweede ronde pakte ik m helemaal links... geen centje pijn. Achja, al doende...
KTM 300 EXC TPI

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Enduro/Offroad Holten 2 maart
« Reactie #59 Gepost op: 03-03-2013, 13:17 »
Bah zo'n drekbak