Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Enduro/Offroad Holten 2 maart  (gelezen 10827 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1178
Re: Enduro/Offroad Holten 2 maart
« Reactie #75 Gepost op: 03-03-2013, 21:16 »
Damn kerels


Wat voor mij een top dag was omdat de motor het weer goed doet is voor anderen een zware domper omdat dit gebeurd.
Inderdaad in zijn harnas gestorven maar zo jong nog.
Henk.v en de familie en vrienden veel sterkte met het verlies.


Hier mijn film, bij 17:00 zie je de drukte wel waar het gebeurde, maar snel afgesneden en niet teveel aandacht aan besteed, er stonden al meer dan genoeg bij.
Mij zwager was er zelfs al vandoor gegaan naar het eind van de proef om te zeggen/vragen of de ambulance al gebeld was.


http://youtu.be/VSbGreu6YeU

Post Merge: 03-03-2013, 20:14

En wat dat tanken betreft, ik had een literflesje met benzine bij me en ook olie.
Wat doen we voor proef 2 even wat drinken en vergeet ik het tasje achterop dicht te doen.
En je raad het al alles kwijt, bij het industrieterein dus ook niet meer kunnen tanken (pompshop was ook net dicht).
En dan maar hopen dat je het gaat redden op de laatste drupjes. ::)

Exact om 04:24 schiet ik je voorbij...  :D en op 04:48 komt mn maatje langs.  :)

Jep, ik stond links achterin het parc-fermé... foute keus bleek later.. maar het was al aardig vol toen ik erin rolde. Inderdaad gouden velgen... (nog wel..binnenkort niet meer, achtervelg is 17" en moet 18" worden)
 
Ride the world!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 314
Re: Enduro/Offroad Holten 2 maart
« Reactie #76 Gepost op: 03-03-2013, 22:13 »
@ Ilja


Ja toch wel toen ik met de auto aankwam (grijze seat station) moest je langs me heen om naar de keuring te gaan.
En inderdaad had ik het idee dat je me ingehaald had. HAHA mooi man.


Mooi man als je mij ingehaald hebt daarna die onverbrande olie even volgas verbranden. ;D
Zandhaas oet twente/ team otrritten/facebook.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1178
Re: Enduro/Offroad Holten 2 maart
« Reactie #77 Gepost op: 03-03-2013, 22:15 »
@ Ilja


Ja toch wel toen ik met de auto aankwam (grijze seat station) moest je langs me heen om naar de keuring te gaan.
En inderdaad had ik het idee dat je me ingehaald had. HAHA mooi man.

Aha, dat was jij dus!  :D Mooi dat je fietsje het weer goed doet!
Ride the world!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 314
Re: Enduro/Offroad Holten 2 maart
« Reactie #78 Gepost op: 03-03-2013, 22:19 »
Ja ben zo blij als een klein kind in de ballenbak, had nog een opmerking bij de vorige post gezet, alleen die geur al ik ruik het nu nog achter de laptop.


volgende keer toch maar ff meeten.

Zandhaas oet twente/ team otrritten/facebook.com

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 21
Re: Enduro/Offroad Holten 2 maart
« Reactie #79 Gepost op: 04-03-2013, 12:25 »

We reden de hele ronde in 1:54 incl tankstop van Richard, jammer jammer dat ze die grote boomstronk uit de route hebben gehaald. We hadden bij Vogels Advokaat etc al afgekeken hoe het moest  :D



Bij deze de filmpjes van Advokaat en Vogels over de grote boomstam. Excuus voor de matige kwaliteit.


http://www.youtube.com/watch?v=Sb_vX_6HR3U#


http://www.youtube.com/watch?v=XQJtvoTyQxw#

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Enduro/Offroad Holten 2 maart
« Reactie #80 Gepost op: 04-03-2013, 14:38 »
 
 Bij deze wil ik de omstanders , de hulpdiensten en de organisatie bedanken voor hun inzet.
Helaas heeft het niet mogen baten.
Mijn grootste vriend is overleden op een manier zoals hij het zelf gewild zou hebben.

Namens de familie onze dank voor het medeleven.

Henk.v

Ai Henk :(

Sterkte met het verlies!
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1311
Re: Enduro/Offroad Holten 2 maart
« Reactie #81 Gepost op: 04-03-2013, 17:48 »
Citaat van: member

Beste Enduro licentiehouder,
Na de Enduro in Holten is door de wedstrijdleiding, in overleg met organsator MAC de Holterberg , besloten om de uitslagen niet uit te hangen. Dit naar aanleiding van een tragisch voorval tijdens de Offroad rit na afloop van de Enduro rit .
Er is jullie medegedeeld dat er maandag meer informatie zou worden verstrekt betreft de uitslag , helaas is dit niet mogelijk.
Wij verwachten dat wij jullie morgen meer informatie kunnen verstrekken betreft de uitslag.
Onze excuses hiervoor.
KTM 790 Adventure R - KTM 250EXC

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1717
Re: Enduro/Offroad Holten 2 maart
« Reactie #82 Gepost op: 04-03-2013, 19:35 »
Damn.. voor niks hele dag op F5 zitten te drukken  :-X
KTM 300 EXC TPI

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1311
Re: Enduro/Offroad Holten 2 maart
« Reactie #83 Gepost op: 05-03-2013, 16:08 »
Damn.. voor niks hele dag op F5 zitten te drukken  :-X
Vandaag ook zeker......??  ???

Post Merge: 05-03-2013, 19:15
De uitslagen:
http://www.knmv.nl/Documents/Uitslagen/2013/KNMV%20Enduro%20ONK%202013-03-02%20Holten.pdf
KTM 790 Adventure R - KTM 250EXC

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Enduro/Offroad Holten 2 maart
« Reactie #84 Gepost op: 05-03-2013, 19:28 »
Gefeliciteerd man! Je staat 2 plaatsen voor mij.


En dan moet ik ook nog de hele zomer lang wachten op een revanchekans. Dat wordt zwaar  ;)

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Enduro/Offroad Holten 2 maart
« Reactie #85 Gepost op: 05-03-2013, 19:39 »
Gefeliciteerd man! Je staat 2 plaatsen voor mij.


En dan moet ik ook nog de hele zomer lang wachten op een revanchekans. Dat wordt zwaar  ;)

Zal de jet lag zijn geweest  ;D welkom terug!
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1311
Re: Enduro/Offroad Holten 2 maart
« Reactie #86 Gepost op: 05-03-2013, 19:42 »
Gefeliciteerd man! Je staat 2 plaatsen voor mij.
En dan moet ik ook nog de hele zomer lang wachten op een revanchekans. Dat wordt zwaar ;)
je snapt natuurlijk wel dat ik nooit meer meedoe met enduro's....  ;D ;D


kijk eens naar die tijden van Vogels, Advocaat etc... werkelijk ongelooflijk.....
KTM 790 Adventure R - KTM 250EXC

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Enduro/Offroad Holten 2 maart
« Reactie #87 Gepost op: 05-03-2013, 19:44 »
@Dutchie Thanx, maar dan had ik 4 uur later mogen zijn ipv 4 minuten  :)




Gelukkig gingen de rioolbuizen in de eerste ronde gelijk goed. Dat gaf gelijk moed dat ik het nog wel kon. De 2e keer in de eerste ronde (de crossproef mochten we 2 rondes) bleef m'n achterrem hangen en ik dus ook boven op zo'n buis en in de retry kwam ik er wel overheen maar zonder schoonheidsprijs.
2e ronde waren ze eruit, vond ik toch wel jammer.
Conditie / beenspieren was vooral wel achteruit gegaan. Laatste stuk heb ik echt op m'n gemakje moeten rijden.

Post Merge: 05-03-2013, 19:47
je snapt natuurlijk wel dat ik nooit meer meedoe met enduro's....  ;D ;D


kijk eens naar die tijden van Vogels, Advocaat etc... werkelijk ongelooflijk.....


O wat flauw.
En ja, het kan nog heeeeeeeel veel sneller als je het echt kan. Daar blijf ik maar gewoon een prutser bij.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 1717
Re: Enduro/Offroad Holten 2 maart
« Reactie #88 Gepost op: 05-03-2013, 20:29 »
Ben op zich wel tevreden met de tijden... over de eerste 2 proeven sneller dan silbertanne, maar de derde kwam ik vast te staan in de drek. Aan de tijd te zien ongeveer 8 minuten aan 120 kilo liggen trekken. Daar wordt het ook niet beter van... daarna twijfelde ik nog even of ik het allemaal wel ging redden. De 2e ronde lekker gereden, de 3e rustig aan... kon niet meer. Mooi geklasseerd, toch ruim de helft van de daglicenties niet gefinished en ook bij de licenties heel veel straftijd, die tijd tot TC1 was echt te krap, denk dat de voorrijder maar 1 rondje Zuurberg had gedaan  :-X ;D
KTM 300 EXC TPI

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1311
Re: Enduro/Offroad Holten 2 maart
« Reactie #89 Gepost op: 06-03-2013, 07:48 »
over de eerste 2 proeven sneller dan silbertanne....
;D ;D ;D  praatjesmaker... alleen de eerste proef, vriend, omdat ik vaststond op die buizen. De tweede was ik dik 1,9 seconde sneller....  ;)
Toch maar eens les van Erwin nemen want die ging soepeltjes over die buizen heen. Een paar inters trouwens ook zag ik op de filmpjes.
KTM 790 Adventure R - KTM 250EXC