ben hier nog eens terug
Mijn husaberg heeft men een beetje met de voorvorken door de kroonplaat laten zakken en er is 1,5cm uit het zadel gehaald.
toen m'n zadel weg was om dat te laten doen, heb ik ondertussen gereden met een (paardenzadel onderlegger) gelpad op gebonden, een schapenvel zou ook nog gekund hebben
de "zit" hoogte scheelt ineens 10cm. Bij offroad sta je toch bijna heel de tijd recht (ik toch) en de stukjes baan kan je ook gaan zitten, met die gelpad was dat zelf heel comfortabel.
De meeste moto's hebben mapping die kan je op minder loeihard zetten om te beginnen? Of met aangepaste tandwielen ?
Vele moto's (mijn husa)sturen als een fiets, niet alle moto's doen dat zo, dan misschien minder hoog/ heftig maar zwaar zwaar net een tank
Hopelijk hoef je niet de fout te maken dat je eerst eentje koopt die van uw madam een arnoldswarsenegger maakt, om dan toch na enkele maanden 't gevoel te hebben dat je machientje niet mee kan, en je naar iets anders begint te uit te kijken?
zegt misschien veel over hoe ik over die klx denk