TTR 250. Zeldzaam, maar wel een heel leuk brommertje. Helaas wel een hele slappe E-start.
Idd een zeldzaam maar leuke lichte allroad die wel in het rijtje past denk ik.Wat ik vond tot dusver was : 118kg droog18NM
ook in viertakt 125 en 250http://www.husqvarna-motorcycles.nl/modellen/year/2013/model/single/husqvarna-wre-125-1/
@ Noppy; als de WR250R rond de 83-85cm te krijgen is kwa zithoogte gaat i echt meedoen.
Mijn vriendin is ook niet al te lang, heeft een KTM 250EXC-F, met een verlaagde buddy, en aangepaste verlaagde vering, beide orgineel van KTM, helemaal super. Hiervoor had ze een Husaberg, met de vering van een Supermotard, werkte ook perfect.
met yamalink verlaagset (oftewel andere bones), vorkpoten door de kroonplaat laten zakken en een bijgeschaafd zadel zou 84cm mogelijk moeten zijn:bandenmaat speelt natuurlijk ook een rol
Hoi husabeer, Gebruikt jouw dame de KTM ook voor asfalttoerritjes ed of puur voor de zandritten ?( Ik ben totaal niet thuis in de ktm sectie ) : zit er ook een knopje op ? Af en toe vliegt ze ermee over de weg, maar voornamelijk Offroad ritten, en ja er zit een knopje op. Post Merge: 12-03-2013, 22:00 Ik vind het een hele mooie fiets en met deze aanpassingen zou hij perfect in het rijtje passen.
Af en toe vliegt ze ermee over de weg, maar voornamelijk Offroad ritten, en ja er zit een knopje op.
Specs 35PK en net iets boven de 100KG ( standaard 97cm hoog is wel iets voor mijzelf ) Hij zou hier (puur) als asfaltfiets gebruikt worden en zeker met aangepaste tandwiel verhouding voor op de weg ( even los van een demper in het achterwiel ) zou hij dus ook in het rijtje kunnen.