Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Osmand smartphone track navigatie cheap-ass  (gelezen 59978 keer)

Offline member

• Rustig rijden en genieten
Voor een iphone heb je een verzekering nodig.
Voor een Nomu van €103.- een doekje of klodder spuug om de modder eraf te vegen.

Offline member

• Adventure is my middle name
Als ik een aparte telefoon moet halen voor navigatie had ik net zo goed de Montana kunnen houden.

Met de elastiekjes is monteren gewoon een drama vergeleken met een inklik houder zoals de Garmin heeft. Snap niet dat er geen goede houders gemaakt worden ondertussen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Met een honda kom je er wel, maar met de KTM ook nog eens met fun en snel!

Offline member

• 't Is rood, wit en zwart en gaat niet zo hard
Als ik een aparte telefoon moet halen voor navigatie had ik net zo goed de Montana kunnen houden.

Met de elastiekjes is monteren gewoon een drama vergeleken met een inklik houder zoals de Garmin heeft. Snap niet dat er geen goede houders gemaakt worden ondertussen.
Garminhouders zijn modelspecifiek, terwijl die X-grips universeel zijn. Dat maakt wel uit denk ik.

Telefoon plus houder kost nog altijd minder dan de helft tov een Montana, dus ik ben vooralsnog wel enthousiast

Offline member

• Adventure is my middle name
Kosten is niet mijn motivatie om te wisselen hoor, dat is vooral minder zooi nee waar ik zuinig op moet zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Met een honda kom je er wel, maar met de KTM ook nog eens met fun en snel!

Offline member

Wellicht deze bekijken: http://www.hondogarage.com/index.php/product/landing/perfect-squeeze-phone-mount
Zijn mensen erg tevreden over.
BMW 1150GS, xChallenge en een Montesa 315R

Offline member

• Rustig rijden en genieten
Mag ook wel voor dat geld.
Bevredigd worden.

Offline member

Yep.
T'is ook een goed alternatief voor als de X-grip pootjes in de weg zitten mbt bijvoorbeeld de volumeknop van je tel.
Komt niet altijd effe makkelijk uit.
Bij de Nomu S10 past het precies. Bij de Blackview 8000 van mijn zoon minder. Die heeft wat rubber van de pootjes weggehaald. Zodat de knop vrijblijft.
BMW 1150GS, xChallenge en een Montesa 315R

Advertentie: