Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Osmand smartphone track navigatie cheap-ass  (gelezen 91396 keer)

Offline member

• 640 Adventure '97 (E) Tiger 900 '96 (E) Futura '04 (NL) Samurai '91 (E)
Re: Osmand smartphone track navigatie cheap-ass
« Reactie #585 Gepost op: 23-03-2020, 21:58 »
Over die afstand duurt het idd erg lang om een lange route te berekenen met "autowegen niet gebruiken". Net geprobeerd met een stuk van 100km en mijn BV5500pro deed er 4 minuten over.Ik ben wel benieuwd hoe lang een Garmin er over doet om eenzelfde route te berekenen.

Bij mijn vroegere Garmins duurde dat ook minuten. Maar ach je zet hem aan zodra je motor buiten staat, daarna aankleden, wegrijden enz. En het eerste stuk route weet je toch wel uit je hoofd. En dan is-ie inmiddels wel klaar met berekenen.
"You wouldn't be riding a motorcycle if you weren't an optimist." "My favorite bikes are always the ones that everyone likes, but no one buys".

Offline member

• KTM 950S Adv, KTM 525 EXC rally
« Reactie #586 Gepost op: 23-03-2020, 22:20 »
Misschien toch wel een beetje. Mijn vriendin heeft verschillende Renault gehad met folie in de ramen en daar zit bij de spiegel een venstertjes zonder folie (voor het tolwegkastje). GPS op het dashboard doet het maar matig.
Ja, GPS ontvangst geloof ik wel, maar geen 4G ontvangst. En de vraag ging over hoe lang Osmand doet over berekenen, dat is van beide onafhankelijk, dat is puur de combie van HW/SW van de telefoon

Offline member

« Reactie #587 Gepost op: 23-03-2020, 22:51 »
Mijn Ulefone Armor 5 doet ongeveer een minuut over 100 km, snelwegen vermijden.
T'is geen TomTom app, die doet het in 10 seconden. Werk aan de winkel zou ik zeggen.  ;)

Persoonlijk maakt het mij niet uit, ik gebruik de TT app voor A->B, sneller en intuatiever, bovendien verkeers en flits info.
BMW 1150GS, xChallenge en een Montesa 315R