Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: 4 uurs enduro Valkenswaard  (gelezen 5337 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1311
Re: 4 uurs enduro Valkenswaard
« Reactie #30 Gepost op: 19-04-2013, 10:57 »
Tussen mijn wasmachine en motorklerenkast ligt geen wit plastic... Ik ga ff op jacht buiten de deur.
Hoe laat ben je daar zondag, Erwin?
KTM 790 Adventure R - KTM 250EXC

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: 4 uurs enduro Valkenswaard
« Reactie #31 Gepost op: 19-04-2013, 11:57 »
Ik ga zo rond 8:30 daar zijn.

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: 4 uurs enduro Valkenswaard
« Reactie #32 Gepost op: 19-04-2013, 14:08 »
Als je even je nr pm't een adres en formaat en kleur kan ik je een envelopje met nr opsturen, alleen of het daar voor zondag dan nog is...

Iniedergeval voor de volgende keer een optie!
ARM facebook HIER

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: 4 uurs enduro Valkenswaard
« Reactie #33 Gepost op: 19-04-2013, 20:41 »
bedankt voor het aanbod in ieder geval.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1311
Re: 4 uurs enduro Valkenswaard
« Reactie #34 Gepost op: 19-04-2013, 21:30 »
Ja, goede tip.
Ik heb nu plakplastic bij de blokker gekocht. Kan 25 jaar vooruit geloof ik... ;)
Nieuwe ketting en tandwielen zitten erop. Morgen stikkers plakken, olie controleren en luchtfilter wisselen.
KTM 790 Adventure R - KTM 250EXC

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1242
Re: 4 uurs enduro Valkenswaard
« Reactie #35 Gepost op: 22-04-2013, 10:28 »
Zo dat was me het dagje wel , heb nu een dik rechter bovenbeen met een flinke bloeduitstorting , na een aanrijding omdat degene die ik net voorbij wilde uit zijn spoor schoot , daar lag ik mooi , was niet veel behalve dan dat het uiteinde van mijn stuur onzacht in aanraking kwam met mijn bovenbeen .
 
Hoop bekende gezien , en matig gereden , totaal geen cross ervaring dus daar moeten we maar is wat aan gaan doen .
Tweede start stond ik naast  Erwin D , die was met de Le Mans zowaar sneller weg , hij liep ook met de eerste trap .
Weet niet welke plaats we zijn geeindigd , Willem had helaas zijn Husa kaduuk ,  eerst manche de achternaaf kapot en ketting muurvast tussen de achterbrug en voortandwiel , gelukkig net voor het einde maakte dus niet veel uit , maar geen rust motor halen en terug duwen , sleutelen achterbrug los ketting ertussen weg ander achterwiel erin , ik had nog een nieuwe ketting bij , slijpapparaat geleend ketting ingekort en 10min voor de tweede start weer klaar .
Ik weer begonnen , daarna willem en die had weer problemen afslaan ploffen   ,  dus aan de kant met de motor en daarna met mijn motor uitgereden , nog een keer in een hek vastgezeten met de nummerplaat , wat een gedonder .
 
Maar ik heb weer wat verbeterpunten te pakken voor de komende tijd en 1 is sporen rijden , want dat is toch niet mijn ding zeker als ze zowat een meter diep worden .
 
Maar wat  rijden die toppers mooi zeg , helmaal dat springen ik heb toch wel een paar keer alleen een carterbak langs zien komen op ooghoogte .
Gaaf om te zien , ik waag me er maar niet aan .
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1311
Re: 4 uurs enduro Valkenswaard
« Reactie #36 Gepost op: 22-04-2013, 10:56 »
Mooi dagje gehad met Erwin. In de verkenningsronde bij de laatste springheuvel achteraan iets te enthousiast, maar net niet enthousiast genoeg; ik stuiterde vol in de tweede heuvel en ik neem aan dat mijn voorvering doorsloeg waardoor mijn linker-enkel deze taak op zich moest nemen. Die is daar niet toe uitgerust dus ik zit nu met een mooie rode en dikke enkel. Maar ik loop alweer beter dan gisteren; woensdag gewoon weer naar de crossbaan. Rijden daarintegen ging super gisteren.


We hadden afgesproken om iedere 30 minuten te wisselen. Erwin begon en na 30 minuten was het mijn beurt. Toen ik 30 minuten had gereden was ik nog niet echt moe, dus om tijd te besparen voor de wissel ben ik doorgereden. En bij elke doorkomst netjes gezwaaid naar Erwin zodat hij zich geen zorgen hoefde te maken. Maar Erwin heeft mij geen één keer gezien dacht dus dat ik pech had, in een modderkolk was gereden of zelfs gewond naast het parcours lag... puntje communicatie...  ;D . Na een uur te hebben gereden was Erwin weer aan de beurt.


Tweede manche afgesproken dat we weer 30-60-30 zouden rijden. Erwin startte weer en na een half uurtje was het weer mijn beurt. Het parcours was inmiddels al lekker kapot gereden, dus goed voor de conditie. De dikke sporen in de korte bochten gingen super, mede dankzij regelmatig oefenen op de crossbaan. Echt lekker gereden maar na een uur toch wel lekker moe. Daarna Erwin weer. Verder zonder kleerscheuren alles uitgereden.


Een mooie dag en een mooi evenement. Nu nog wachten op de uitslag; ik weet in ieder geval al wel dat we niet bij de eerste vijf zaten...  ;)
KTM 790 Adventure R - KTM 250EXC

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1242
Re: 4 uurs enduro Valkenswaard
« Reactie #37 Gepost op: 23-04-2013, 17:55 »
Ha net binnen de 100 gebleven . 99ste en dat met alle pech valt me mee.
En ondanks dat ik daar totaal niet uit de voeten kon met die sporen .
Vandaag lekker op havelte gereden met het enduro team van onze landmacht .
Daar ging het eindelijk weer  lekker en ook in de diepe sporen . :confused :confused::
Toch gek dat het zo moeilijk is ,  als het moeilijk gaat , om het weer om te draaien tijdens een rit .
Gekke bedoeling die grijze massa tussen de oren

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: 4 uurs enduro Valkenswaard
« Reactie #38 Gepost op: 23-04-2013, 18:02 »

Vandaag lekker op havelte gereden met het enduro team van onze landmacht .



ooooh, jaloers!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1242
Re: 4 uurs enduro Valkenswaard
« Reactie #39 Gepost op: 23-04-2013, 18:24 »

ooooh, jaloers!
ZAL eens polsen of er nog meer ruimte is voor burgers .

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: 4 uurs enduro Valkenswaard
« Reactie #40 Gepost op: 23-04-2013, 19:17 »
Als het helpt: ik heb in dienst gezeten.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1483
Re: 4 uurs enduro Valkenswaard
« Reactie #41 Gepost op: 23-04-2013, 20:49 »
misschien ik dan juist wel omdat ik niet in dienst gezeten heb ;D
If nothing goes right......

go left!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 871
Re: 4 uurs enduro Valkenswaard
« Reactie #42 Gepost op: 23-04-2013, 22:01 »
S-5 heette het volgens mij.... :D
Honda V45 Magna-Suzuki Dr800s-Ktm Exc525-Beta300RR