Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: OTR De Wijk  (gelezen 6343 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 220
Re: OTR De Wijk
« Reactie #30 Gepost op: 17-03-2013, 19:30 »
hij was weer fijn!! ;D

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 118
Re: OTR De Wijk
« Reactie #31 Gepost op: 17-03-2013, 22:35 »
De route lag er aardig bij vandaag, wel wat glibberig her en der, vooral in het hellebos op het einde van de route was het echt zwoegen: modderig, glad, diepe sporen en her en der stilstaande motorrijders...ik was niet de enige die er moeite mee had.

Ik weet niet of het aan de route lag of aan mijn conditie, maar ik was na twee ronden echt helemaal bekaf! Op het einde van mijn tweede rondje stond een cameraman  en precies daar liet ik natuurlijk mijn motor  afslaan. Om het plaatje van iemand die bekaf is helemaal goed in beeld te brengen maakte de beste meneer daarom maar een close-up (best eng zo'n serieus grote camera van dichtbij). Op de vraag of alles goed ging kon ik behalve een hangende tong en dat ik moe was weinig uitbrengen...tezamen met het lekker stuntelig wegrijden zal het wel mooi beeldmateriaal opleveren...

De timing van de organisatie was trouwens perfect, om 10 uur werd het droog, precies op tijd voor de start van half elf. Verder hulde voor de marshals, ik stond een paar keer stil om uit te puffen of de bril te poetsen en  werd gevraagd of ik problemen had en of ze konden helpen, netjes hoor!

Als souvenier kreeg iedereen een leuk aandenken in de vorm van een lekkere berg plakmodder:



Na een half uur met de Karcher nog steeds niets echt schoon  ::)

Al met al een mooie training voor de rit van volgende week...helaas de laatste voorlopig  :'(


Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: OTR De Wijk
« Reactie #32 Gepost op: 17-03-2013, 22:37 »
en de demper? ;)
ARM facebook HIER

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 20
Re: OTR De Wijk
« Reactie #33 Gepost op: 17-03-2013, 23:10 »
Ook 2 rondes gereden.
pfff was echt helemaal op.
Nadat ik vol in een sloot geklapt was ben ik er mee gestopt..
Toevallig had ik een camera op de helm en is alles mooi gefilmpt.
Morgen hier wel een linkje.

Groetn Bart en organistie bedankt!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 314
Re: OTR De Wijk
« Reactie #34 Gepost op: 17-03-2013, 23:40 »
Jaaaa daar zijn de bikkels wel met een leuk verslagje.


Gaaf dat jullie een mooie dag gehad hebben.


@Bartuz27  Niks aan die klapper in die sloot overgehouden.
Zandhaas oet twente/ team otrritten/facebook.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1568
Re: OTR De Wijk
« Reactie #35 Gepost op: 17-03-2013, 23:46 »
Dan gaan we morgen zien op de video  :-X ;)
BMW xChallenge en een Montesa 315R

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 20
Re: OTR De Wijk
« Reactie #36 Gepost op: 17-03-2013, 23:58 »
Off the road rit rogat de wijk sloot crash..

zere knieen want die hebben het stuur iets mee gepakt..naja dat vel groeit er wel weer aan hoop ik maar.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1311
Re: OTR De Wijk
« Reactie #37 Gepost op: 18-03-2013, 08:12 »
Op driekwart van de tweede ronde was ik ook helemaal gesloopt, dankzij een continue belachelijk hoog tempo; het leek wel een crossproef van een uur....... Sommige stukken waren idd echt glibberig en als je dan kapot bent, gaat het niet echt soepel meer. En 5 kilo zand en klei bij de afspuitplaats achtergelaten....  ::)
KTM 790 Adventure R - KTM 250EXC

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 14
Re: OTR De Wijk
« Reactie #38 Gepost op: 18-03-2013, 20:16 »
Wie weet waar ik de foto's van zondag kan vinden.
Diverse fotografen gezien, maar geen plaatje te vinden.
Was top dag.

Offline member

  • Zet maar gauw je helm weer op!
  • *****
  • Berichten: 706
Re: OTR De Wijk
« Reactie #39 Gepost op: 18-03-2013, 20:24 »
 :stupid:
As je maar niet falt!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 314
Re: OTR De Wijk
« Reactie #40 Gepost op: 18-03-2013, 22:34 »
Zandhaas oet twente/ team otrritten/facebook.com

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 118
Re: OTR De Wijk
« Reactie #41 Gepost op: 18-03-2013, 22:59 »
Ook 2 rondes gereden.
pfff was echt helemaal op.
Nadat ik vol in een sloot geklapt was ben ik er mee gestopt..
Toevallig had ik een camera op de helm en is alles mooi gefilmpt.

Bart, ik heb je in de sloot zien staan! Op 0:17 van je filmpje kom ik je tegemoet (even niet op de rijhouding letten, ik was ook moe!), een seconde later vlieg je de sloot in. Je was toch niet geschrokken van mijn mooie oranje-blauwe combinatie?  :o

Toen ik vroeg of het goed ging stak je beide duimen omhoog. Omdat er al een paar anderen je gingen helpen ben ik maar doorgereden.

Hopelijk houd je er niet al te lang last van, zondag nieuwe poging?

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 20
Re: OTR De Wijk
« Reactie #42 Gepost op: 18-03-2013, 23:26 »
Ha mooi dat je ff op beeld was Zumos.
Ja ik reed samen met die jongens.
Bijde knien nu blauw maar de motor weer schoon en laarsen aan het drogen en kleding weer schoon.
Ik hoop dat ik zondag erbij ben.
Mijn kamaraad met dat blauwe shirt kreeg 100 meter verder een vastloper met zijn husky dus hij zal het wel niet redden..

Offline member

  • *****
  • Berichten: 314
Re: OTR De Wijk
« Reactie #43 Gepost op: 18-03-2013, 23:40 »
Mooi dat verder alles oke is met je Bartuz.
Volgende week lekker naar westerbork, let even op de afsluiting van de N48 richting Hoogeveen.
Dit heb ik ook al in het westerbork topic geplaatst.
Ik heb er zin in.
Zandhaas oet twente/ team otrritten/facebook.com

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 118
Re: OTR De Wijk
« Reactie #44 Gepost op: 18-03-2013, 23:44 »
en de demper? ;)

Het was leuk rijden met de stuurdemper, ik heb het gevoel dat hij me op de mulle maisplakken werk uit handen neemt. Het stuur wil natuurlijk nog wel heen en weer, maar het kost veel minder kracht om recht te houden. Mijn onderarmen zijn vandaag ook redelijk ontspannen, terwijl die normaal wel een weekje nodig hebben om bij te komen. Het kan ook helpen dat ik ruim twee maanden rust heb gehad...of werkt dat nou juist de andere kant op? (geen training).

De motor wil dus graag gewoon rechtdoor. Dat is in het mais en mul zand best fijn, maar in een smal spoortje tussen de bomen door niet altijd handig. Als een paar honderd man voor me al bedacht hebben dat je precies in het midden net tussen die twee bomen door kunt, is "gewoon  rechtdoor" niet persee de optimale route...  :o

Ik moet nu dus actief sturen om in het spoortje te blijven en dat is nog wel even wennen. Ik kan natuurlijk ook aan het knopje op de stuurdemper draaien, want dat maakt ook een groot verschil. Idealiter zou ik tussendoor niet al te veel willen draaien, want ik heb het meestal al wel druk genoeg met rijden. Aan de andere kant is er misschien ook wel een optimale instelling te vinden, waarbij dit (bijna) niet nodig is. De demper heeft per slot van rekening al een aparte instelling voor lage en hoge snelheid (van de stuuruitslag).

Tot nu toe dus wel een geslaagd experiment, dat vraagt om meer ge-experimenteer.  :)

Ik ben trouwens blij te lezen dat er meer bekaffe mensen waren, dan was het misschien toch wel een hele grote crossproef!

Bijde knien nu blauw maar de motor weer schoon en laarsen aan het drogen en kleding weer schoon.
Ik hoop dat ik zondag erbij ben.
Mijn kamaraad met dat blauwe shirt kreeg 100 meter verder een vastloper met zijn husky dus hij zal het wel niet redden..

Auw, dat is balen zeg! Dan kun je beter even in de sloot landen  ???

Hopelijk gaat het lukken met de blauwe knien, ik ga er zondag ook voor. Misschien zien we elkaar nog.