Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: allroad Oost nederland (was Westerbork topic)  (gelezen 11924 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1717
Re: OTR Westerbork
« Reactie #15 Gepost op: 23-03-2013, 07:09 »
Ik ga... Zal wel bar koud worden... Ondergrond hopelijk niet te hard bevroren...
KTM 300 EXC TPI

Offline member

  • *****
  • Berichten: 212
Re: OTR Westerbork
« Reactie #16 Gepost op: 23-03-2013, 16:55 »
Ik ook, ben er bij....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1717
Re: OTR Westerbork
« Reactie #17 Gepost op: 23-03-2013, 19:47 »
Het schijn er goed bij te liggen... alleen vannacht flink vriezen, maar dat moet los te rijden zijn...


KTM 300 EXC TPI

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: OTR Westerbork
« Reactie #18 Gepost op: 23-03-2013, 21:16 »
Brommers staan geladen hier, we zijn er bij!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1242
Re: OTR Westerbork
« Reactie #19 Gepost op: 23-03-2013, 21:48 »
Motor niet klaar , geen tijd gehad , maar eerlijk gezegd ook vanwege de temperatuur , meer het temperatuur-verschil met vorige week in de duinen van Tunesie , verschil maar 30C , ik blijf bij de kachel morgen .
 
Veel plezier in ieder geval .

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 118
Re: OTR Westerbork
« Reactie #20 Gepost op: 23-03-2013, 21:57 »
Ondanks de kou kom ik ook gewoon die kant op, heb er zin!  8)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 20
Re: OTR Westerbork
« Reactie #21 Gepost op: 23-03-2013, 22:43 »
Ik ga morgen ook gewoon rijden.
Knie is niet meer dik na de crash van vorige week.
Alleen nog iets blauw.
Camera weer opgeladen voor mijn avonturen morgen!
Heb der zin in.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: OTR Westerbork
« Reactie #22 Gepost op: 24-03-2013, 05:16 »
Word nog leuk om Zeeland uit te komen, ligt hier 10 cm sneeuw  ::)

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: OTR Westerbork
« Reactie #23 Gepost op: 24-03-2013, 08:33 »
Kleed maar goed aan, tis echt barkoud buiten. Ik trap de trial motor nog even aan, eens kijken of ik niet weggeblazen word!
ARM facebook HIER

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1717
Re: OTR Westerbork
« Reactie #24 Gepost op: 24-03-2013, 17:08 »
Zooo.... was wel heel apart vandaag. Soms had ik het idee dat ik op een stenenpad in de Sahara reed midden in een zandstorm  ::) ;)  Geen modder gezien in ieder geval. Ondergrond was hier en daar flink bevroren door de vorst van vannacht, dat was wel jammer. Zaten in ieder geval leuke stukjes in... in de derde ronde verdacht veel samenscholingen op de akkers... valpartijen. Je kon wel hard over die akkers, maar die bevroren sporen waren echt levensgevaarlijk. Er viel nog iemand vlak voor mij, ook in van die diepe bevroren sporen, kon er niet meer omheen, ging over z'n onderbeen heen. Leek allemaal goed afgelopen te zijn, hij kon wel weer verder. Met de kou viel het reuze mee, ook de hele dag lekker zonnetje erbij.  8)



Foto's: www.motordrenthe.nl

 



KTM 300 EXC TPI

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: OTR Westerbork
« Reactie #25 Gepost op: 24-03-2013, 17:28 »
Hier was het vannochtend heel koud, uiteindelijk gewoon in truitje nog op de trial motor gestaan, zelfs kop beetje rood van de zon :S

Ondergrond was voor trial super!

Hopelijk zijn er niet te veel (lichamelijke) schades, ondergrond kan heeeeel link zijn.
ARM facebook HIER

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 20
Re: OTR Westerbork
« Reactie #26 Gepost op: 24-03-2013, 17:31 »
Heb maar 1 ronde gereden.
Mijn ene kamaraad motor kapot en de andere kamaraad kwijt geraakt en die was dus op de bevroren grond hard onderuit gegaan met een schouder kapot.
Jammer dat de grond bevroren was want de rit was super uitgezet.
Met de vorst en de wind was het gevaarlijk vandaag maar ik ben heel gebleven.
Wel gefilmpt maar de camera niet goed afgesteld dus geen bruikbaar beeldmatriaal.
Organisatie bedankt en hopelijk volgend jaar beter weer.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 314
Re: OTR Westerbork
« Reactie #27 Gepost op: 24-03-2013, 17:49 »
http://youtu.be/-XgATSjJ7N0




Vandaag alleen even gekeken en koffie gedronken bij het circuit en bij de loonwerker waar de rioolbuis lag.
Zandhaas oet twente/ team otrritten/facebook.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: OTR Westerbork
« Reactie #28 Gepost op: 24-03-2013, 21:18 »
Errug link rijden. Spekglad door de bevroren ondergrond, maar wel droog en niet te koud. 1 rondje gedaan. 1 van de rijmakkers onderuit en zijn stuur krom en last van z'n pols. Werd voor hem bezemwagen. Ondergrond was erg verradelijk en de wind af en toe vervelend. Niet echt heel lekker gereden, maar al met al wel lol gehad. We vertrokken met 10 cm sneeuw in Zeeland, die lag nĂ¡ het rondje nog op de aanhanger.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 118
Re: OTR Westerbork
« Reactie #29 Gepost op: 24-03-2013, 22:08 »
Vandaag alleen even gekeken en koffie gedronken bij het circuit en bij de loonwerker waar de rioolbuis lag.


Ja, die rioolbuis...een stukje ervoor lagen ook nog 5 mooi opgestapelde boomstammetjes. Ik geloof dat ik in theorie weet hoe ik daar overheen zou moeten springen, maar de praktijk was weer eens wat anders vandaag. Ik kwam met een beetje snelheid aan, tilde mijn voorwiel net wat te hoog (denk ik), kreeg een tikje van het achterwiel mee en landde op het voorwiel en ging er zelf over het stuur af. Gelukkig waren er genoeg toeschouwers om de motor even van mijn arm af te tillen. Behalve wat blauwe plekken en wat gevoeligheden niets aan overgehouden.


Het was wel duidelijk anders rijden vandaag, de grip hield niet echt over. De meeste stukken waren goed te doen, maar soms was het wel verradelijk glad en dat in combinatie met sporen maakte het best spannend. Volgens mij had het bijna net zo goed op wegbranden gekund.


In totaal drie rondjes gereden en best wel genoten, maar wel met een beetje reserve gereden; her en der toch wel wat ongelukjes gezien. Het laatste rondje bijna helemaal in mijn eentje gereden, zo rustig was het. Er kwam nog iemand op een Africa Twin voorbij zetten en die had behoorlijk de vaart erin en zijn machine ogenschijnlijk bijzonder goed onder controle.


En de kou? Welke kou? Ik heb in ieder geval weinig last van gehad, zal wel door de (angst/in-) spanning komen.


De organisatie had in ieder geval weer een prachtige route uitgezet, hulde!