Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: allroad Oost nederland (was Westerbork topic)  (gelezen 11932 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 314
Re: OTR Westerbork
« Reactie #45 Gepost op: 29-03-2013, 23:20 »
@ albert


Ik wil je best een keer filmen hoor, moeten we elkaar bij een volgend ritje even opzoeken.
Dat was in westerbork ook niet moeilijk, zag je aankomen en heb je maar ff aangesproken in de kantine.


In Hellendoorn heb ik je toen ook even gesproken, toen vroeg je al waarom ik niet mee deed, Mijn ktm 950 vind ik daar te duur voor.
Ik vind het gaaf wat je met de twin doet. :D



Zandhaas oet twente/ team otrritten/facebook.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1645
Re: OTR Westerbork
« Reactie #46 Gepost op: 30-03-2013, 21:44 »
@ albert


Ik wil je best een keer filmen hoor, moeten we elkaar bij een volgend ritje even opzoeken.
Dat was in westerbork ook niet moeilijk, zag je aankomen en heb je maar ff aangesproken in de kantine.


In Hellendoorn heb ik je toen ook even gesproken, toen vroeg je al waarom ik niet mee deed, Mijn ktm 950 vind ik daar te duur voor.
Ik vind het gaaf wat je met de twin doet. :D

Klinkt als een plan! We zien elkaar bij de volgende rit! Al een rit gepland?
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: OTR Westerbork
« Reactie #47 Gepost op: 02-04-2013, 21:27 »

Offline member

  • *****
  • Berichten: 314
Re: OTR Westerbork
« Reactie #48 Gepost op: 05-04-2013, 22:14 »
Albert kijk is haha.




http://youtu.be/bDCpSdgPiFo
Zandhaas oet twente/ team otrritten/facebook.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: OTR Westerbork
« Reactie #49 Gepost op: 05-04-2013, 22:29 »
 ;D ;D mooi hoor, doet me denken aan die verbaasde blikken als ik met mn DR 800 Big aan een OTR mee deed ;D
Die heb ik niet meer met mn KTM :-\
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1645
Re: OTR Westerbork
« Reactie #50 Gepost op: 07-04-2013, 21:10 »
Hey Skippy, alweer goed gespot man! Heb je alweer een rit gepland? Ik heb inmiddels de noppen weer verruild voor de allroad banden. Voordeel is wel dat een stuk verbinding (snel) weg nu weer goed te doen is. En met de huidige ondergrond is het crossen door de bossen ook goed te doen. Misschien eens afspreken?

@zappa: DR Big is nog wel in je bezit? Er is al een voorstel om een OTR te kapen met groot materieel... Kan de DR Big ook heel goed mee :D
 
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 314
Re: OTR Westerbork
« Reactie #51 Gepost op: 08-04-2013, 00:20 »
He Albert


Nog geen ritje gepland, vandaag zijn ze hier met de motorclub offroad geweest. (ik heb weer wat gemist)
Had geen zin om met die 2takt van mij mee te doen want het startpunt was al 20km rijden, iets te ver voor mijn verse nopjes.
Heb wel zin om een keer met je te rijden, een ktm 950 en een twin gaan prima samen. ;D
Moeten we maar eens even wat afspreken, word wel tijd ook trouwens want de 950 heb ik dit jaar nog niet uitgelaten. :-X
Zandhaas oet twente/ team otrritten/facebook.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1645
Re: OTR Westerbork
« Reactie #52 Gepost op: 08-04-2013, 22:06 »
Gaaf! Nu maar hopen dat de 950 niet rancuneus is en je een streek levert! Zal mijn agenda bekijken. En die van mijn vriendin, zodat zij de AT niet gepland heeft staan. Komt zeker goed!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 185
Re: OTR Westerbork
« Reactie #53 Gepost op: 08-04-2013, 22:57 »
Als het uitkomt haak ik graag bij jullie aan met AT

Offline member

  • *****
  • Berichten: 314
Re: OTR Westerbork
« Reactie #54 Gepost op: 08-04-2013, 23:13 »
@ Albert waar woon je ergens, Drenthe toch.
@ Vloedje en Jij ook in de buurt, Ik woon vlakbij Hardenberg. En natuurlijk mag je aanhaken.


Moeten we zeker even in de agenda duiken en wat afspreken voor een mooi ritje.
Zandhaas oet twente/ team otrritten/facebook.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: OTR Westerbork
« Reactie #55 Gepost op: 08-04-2013, 23:54 »
Hey Skippy, alweer goed gespot man! Heb je alweer een rit gepland? Ik heb inmiddels de noppen weer verruild voor de allroad banden. Voordeel is wel dat een stuk verbinding (snel) weg nu weer goed te doen is. En met de huidige ondergrond is het crossen door de bossen ook goed te doen. Misschien eens afspreken?

@zappa: DR Big is nog wel in je bezit? Er is al een voorstel om een OTR te kapen met groot materieel... Kan de DR Big ook heel goed mee :D

Dr Big nog in mn bezit, en een set noppenwielen, ga er soms nog mee offroad en vermaak me dan prima, lijkt me leuk eens met een club zware jonges op pad ;) [ doe ik wel vaker met de Big club ;) ]
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1645
Re: OTR Westerbork
« Reactie #56 Gepost op: 10-04-2013, 10:30 »
Ik woon Beilen, Drenthe. Hardenberg is een klein uurtje dus. Gezellig dat je meegaat vloedje!

Post Merge: 10-04-2013, 10:34
@ Zappa: Goed bezig! Jaloers op je 2e setje wielen. Daar is bijna niet aan te komen voor de AT. Begint steeds aantrekkelijker te worden om van een ander merk/type een setje wielen om te bouwen. Moet natuurlijk allemaal wel weer low-cost. Geen idee trouwens of daar een mogelijkheid voor is.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: OTR Westerbork
« Reactie #57 Gepost op: 10-04-2013, 19:29 »
Hardenberg is dik 1.5 uur rijden voor me, tikkie ver dus ;)

Een vreemd wiel steken is niet zo lastig voor, remschijf tussen de klauw ]als je er tenminste 1 hebt, anders moet je wel iets echts passends vinden]
Rem inknijpen en ruimte tussen het wiel en poten meten en passende bussen draaien, ander as diameter is vaak geen probleem, passende lagers genoeg.
Wiel niet in het midden is geen ramp ;)

achter is het wel fijn als de ruimte tussen remschijf en tandwiel het zelfde is ;)
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 185
Re: OTR Westerbork
« Reactie #58 Gepost op: 10-04-2013, 23:21 »
Ik woon in Nijverdal dus Hardenberg is goed te doen. laat maar weten wanneer.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 314
Re: OTR Westerbork
« Reactie #59 Gepost op: 10-04-2013, 23:42 »
ha mooi


ik woon nog dichterbij hoor, Westerhaar.


Zullen we hier doorgaan met afspreken zodat er misschien nog meer mee willen of doen we dit via PB.

Tussen Westerhaar en beilen zijn veel zandpaden te vinden. Dus elkaar tegemoet rijden lijkt me een mooi plan.[size=78%] [/size]


Zandhaas oet twente/ team otrritten/facebook.com