Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: allroad Oost nederland (was Westerbork topic)  (gelezen 11927 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 849
Re: OTR Westerbork
« Reactie #60 Gepost op: 10-04-2013, 23:52 »
Als mijn ATwin weer in elkaar zit ga ik graag mee een rondje allroad overijssel/drenthe rijden. Anders even iemand een oost nederland topic aanmaken zodat we wat kunnen afspreken.

Ik woon in wijhe.
Vstrom 650 - KTM 525 EXC

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2118
Re: OTR Westerbork
« Reactie #61 Gepost op: 11-04-2013, 08:48 »
ik woon in holten, op een 690 en da's natuurlijk vals spelen, ware het niet dat ik maar half zo goed kan rijden als Albert op z'n AT...

Heb evt. wel een bult tracks of route ter beschikking (Salland, Twente).

HJ
uit het stof zijt gij gekomen, en tot het stof zult gij wederkeren!

Offline member

  • Zet maar gauw je helm weer op!
  • *****
  • Berichten: 706
Re: OTR Westerbork
« Reactie #62 Gepost op: 11-04-2013, 09:12 »
Kom uit de NO Polder op de ST, en hou jullie in de gaten. Ik neem 'm iig mee naar Rutten zoals het nu lijkt. Verder nog niks gepland.
As je maar niet falt!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1645
Re: OTR Westerbork
« Reactie #63 Gepost op: 12-04-2013, 10:19 »
ha mooi


ik woon nog dichterbij hoor, Westerhaar.


Zullen we hier doorgaan met afspreken zodat er misschien nog meer mee willen of doen we dit via PB.

Tussen Westerhaar en beilen zijn veel zandpaden te vinden. Dus elkaar tegemoet rijden lijkt me een mooi plan.
Ik ben bezig met kaartmateriaal waar alle wegen/zandwegen/boeren paden op staan... Wel mooi om dingen te plannen. Wat mij betreft laten we het plannen hier verder gaan. Als er echt veel animo is moeten we met elkaar maar een max afspreken.

Post Merge: 12-04-2013, 10:22
ik woon in holten, op een 690 en da's natuurlijk vals spelen, ware het niet dat ik maar half zo goed kan rijden als Albert op z'n AT...

Heb evt. wel een bult tracks of route ter beschikking (Salland, Twente).

HJ
Gezellig! Zoals in de vorige post ben ik bezig met kaartmateriaal. Kijken of we dan jou route/track materiaal kunnen integreren?!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 220
Re: OTR Westerbork
« Reactie #64 Gepost op: 12-04-2013, 10:41 »
Hallo,
Wij zijn met 3 mensen ook rijdende in Oost nederland rond Hengelo...
Misschien haken wij een keer bij jullie aan ?
Of hebben jullie leuke routes/tracks voor deze omgeving ?
wij zijn sociale rijders tegenover paarden(meisjes) en wandelaars...
Groeten,
Niek

Offline member

  • *****
  • Berichten: 314
Re: allroad Oost nederland (was Westerbork topic)
« Reactie #65 Gepost op: 12-04-2013, 17:44 »
Topic maar even een nieuwe naam gegeven.


We gaan voor allroad ritten vanaf 600cc.(geen discussies graag over wat nou wel of niet allroad is).




Verdere info komt vanzelf, Albert is achter de schermen al bezig met zandpaden uitzoeken, ik ook al trouwens.
Zandhaas oet twente/ team otrritten/facebook.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 849
Re: allroad Oost nederland (was Westerbork topic)
« Reactie #66 Gepost op: 12-04-2013, 19:05 »
Goed bezig  :)
Vstrom 650 - KTM 525 EXC

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 14
Re: allroad Oost nederland (was Westerbork topic)
« Reactie #67 Gepost op: 12-04-2013, 19:26 »
Albert,


ik heb evt nog wel wat Allroad routes in Drenthe voor je die ik voor de TCN ( transalpclub) heb uitgezet. Vloedje heeft de afgelopen  editie ook gereden, deze begint in Emmen en eindigt in Hoogeveen en is uit mijn hoofd +/- 160 km, enige probleem in die route is momenteel de tunnelbak onder de N381 (oude Beilerweg- Nevenweg/ Holthe) die nog een paar weken afgesloten is


gr, Jan

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 41
Re: allroad Oost nederland (was Westerbork topic)
« Reactie #68 Gepost op: 12-04-2013, 20:23 »
Wat een leuk idee.... hobbel graag een keer mee met de super10 tzt.  :)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 144
Re: allroad Oost nederland (was Westerbork topic)
« Reactie #69 Gepost op: 12-04-2013, 23:11 »
Albert,


ik heb evt nog wel wat Allroad routes in Drenthe voor je die ik voor de TCN ( transalpclub) heb uitgezet. Vloedje heeft de afgelopen  editie ook gereden, deze begint in Emmen en eindigt in Hoogeveen en is uit mijn hoofd +/- 160 km, enige probleem in die route is momenteel de tunnelbak onder de N381 (oude Beilerweg- Nevenweg/ Holthe) die nog een paar weken afgesloten is


gr, Jan


Wat een goed initiatief om zo'n route te maken. Je hebt me heel nieuwsgierig gekregen, naar het traject welke jij hebt gekozen. Heb jij deze route online staan ?
In het zand gaat iedereen voor je aan de kant.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 14
Re: allroad Oost nederland (was Westerbork topic)
« Reactie #70 Gepost op: 12-04-2013, 23:39 »

Wat een goed initiatief om zo'n route te maken. Je hebt me heel nieuwsgierig gekregen, naar het traject welke jij hebt gekozen. Heb jij deze route online staan ?


Suske Teflon,


nee, route staat niet online, en komt dat ook niet. We moeten toch een beetje voorzichtig zijn met hetgeen nu nog legaal is, met ingang van volgend jaar wordt ook het een en ander rondom Havelte definitief afgesloten.


gr, Jan

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 144
Re: allroad Oost nederland (was Westerbork topic)
« Reactie #71 Gepost op: 13-04-2013, 17:13 »

Suske Teflon,


nee, route staat niet online, en komt dat ook niet. We moeten toch een beetje voorzichtig zijn met hetgeen nu nog legaal is, met ingang van volgend jaar wordt ook het een en ander rondom Havelte definitief afgesloten.


gr, Jan


Kameeltje, mijn vraag is niet verkeerd bedoeld. Aangezien ik wel vaker in dat gebied rij, pak je toch vaak dezelfde wegen. Als je me jouw route een keer zou willen laten inzien, lijkt me het erg leuk om te kijken wat jij hebt uitgestippeld. Wat zou je er van vinden om jouw route naar me toe te mailen ?
In het zand gaat iedereen voor je aan de kant.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 849
Re: allroad Oost nederland (was Westerbork topic)
« Reactie #72 Gepost op: 13-04-2013, 17:38 »
Ga de route samen rijden, dan kunnen jullie elkaars route gelijk aanvullen.
Vstrom 650 - KTM 525 EXC

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1645
Re: allroad Oost nederland (was Westerbork topic)
« Reactie #73 Gepost op: 17-04-2013, 23:25 »
route nu gepland in basecamp: Beilen, Hoogeveen, Coevorden, Eulsen Duitsland, Hardenberg, De krim, Hoogeveen, Beilen..Kan natuurlijk ook andersom. Dan kan er aangehaakt worden in Hardenberg voor de meesten. Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen van het plannen/uitzetten van de route. Probeer zoveel mogelijk onverhard in de route op te nemen, zonder er een enduro route van te maken.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 314
Re: allroad Oost nederland (was Westerbork topic)
« Reactie #74 Gepost op: 18-04-2013, 20:55 »
super Albert :)


Ben benieuwd, Ik kom wel naar beilen en rij hem helemaal met je mee.



Zandhaas oet twente/ team otrritten/facebook.com