Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Hoeveel keer heb jij een lekke band opgelopen tijdens de Marokkotour 2006  (gelezen 9275 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Toch was je niet de laatste Johan. Peter's Domi zijn achterband stond plat toen we hem in Utrecht uitlaadde. En het allerlaatste probleem was denk ik Steven die zijn motor bij mij op kwam halen, de straat uit reed en zijn koppelingkabel brak  ;D
alweer???
bij het moterhome ook al ::)

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 525
Naar wat ik van Steven hoorde is dat hij bij langzame passages veelvuldig de koppeling gebruikte.
Misschien toch tijd voor een automaatje  :-X  ;D

Offline member

  • Yammie's XT500, XT600Z Ténéré
  • *****
  • Berichten: 259
alweer???
bij het moterhome ook al ::)
Toen gerepareerd met zo'n tonnetje. Dat is per defintie geen blijvende oplossing (maar bij gebrek aan een nieuwe kabel wel handig).
Het uitrijden van onze wijk is vergelijkbaar met een stevige oued met steile kanten, dus niet gek dat daar je koppeling op sneuvelt  :D
"I love to travel, but hate to arrive"  (Albert Einstein)
http://www.peterenhanneke.nl
http://abbekerk.wordpress.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4273
Naar wat ik van Steven hoorde is dat hij bij langzame passages veelvuldig de koppeling gebruikte.
Misschien toch tijd voor een automaatje  :-X  ;D

Of vertanding nog een tandje korter  ;)
gewoon gas houwe was het toch?  :P

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206

Het uitrijden van onze wijk is vergelijkbaar met een stevige oued met steile kanten, dus niet gek dat daar je koppeling op sneuvelt  :D


Ik vond die oueds al zo veel weg hebben van verkeersdrempels in een kneuterig Hollands woonwijkje ;) Vol gas er door heen :-X
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Of vertanding nog een tandje korter  ;)
gewoon gas houwe was het toch?  :P
Ik rij de KTM offroad 16-45 (voor een kleiner, achter 3 groter) en op de weg 16-42.
Met die 17 tanden voor mag je amper in z'n 6 in NL.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4273
origineel had ik er 17/40 op liggen, echt te gek hoor! in nederland alleen bij wind mee op de snelweg naar zijn 5 toe! (heb een 5 bak toch??)
Ik had er voor Marokko 16/42 op. Dat ging best lekker maar kon nog wel iets korter.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
o ja, jij was niet met de LC8 gegaan.
Dan weet ik niets zinnigs te zeggen van je tandwielen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1949
origineel had ik er 17/40 op liggen, echt te gek hoor! in nederland alleen bij wind mee op de snelweg naar zijn 5 toe! (heb een 5 bak toch??)
Ik had er voor Marokko 16/42 op. Dat ging best lekker maar kon nog wel iets korter.

Yep, 16/45 ging prima. Allleen had ik wel een verbruik dat varieerde tussen 1:11 en 1:21.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4273
 :D das netjes toch! 1op18,beetje is het beste wat ik gehaald heb. Maar dat vond ik nog erg netjes hoor.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1949
Ja maar wel een beetje geschrokken van 1:11. Tijdens ritje van 95 a 100km/u. Overigens wel met zware tegenwind.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 145
Ja maar wel een beetje geschrokken van 1:11. Tijdens ritje van 95 a 100km/u. Overigens wel met zware tegenwind.

Ja dat was dat ritje dat ik mijn zuinig rijden record had verbroken 1 op 18  ;) maar ja wat wil je ook met die snelheid over het asfalt en de cruise control aan

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
ik heb ook 1op 23 gereden (ofroad)
maar ook 1op5a6 in de zandduinen :-X
maar een lol gehad ::)
wanneer gaan we weer???????????? :P

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Ik rij op straat al 1:17, hoe krijgen jullie dat soms offroad voor elkaar zo weinig te verbruiken? Al viel me bij de MS 1000 het lage verbruik ook wel op... 1:18 ofzo hmmm...

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Er zijn mensen die minder hard gasssen als ze een bocht uitkomen (en die hoeven ook minder te remmen als ze de volgende in duiken).  :P