Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Upgrades KTM Exc 380 99  (gelezen 14600 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1178
Re: Upgrades KTM Exc 380 99
« Reactie #15 Gepost op: 18-08-2013, 21:11 »
Mooi bezig weer. Koppeling van de CR vertoont zelfde probleem als die van jouw. Maar die van mij kan nog wel even doordat ik hem vervangen moet.

Die van mij gaat ook nog wel, maar volgens mij gaat hij wat zwaarder koppelen door die groeven en hij komt van neutraal>1 wat minder mooi vrij.
Ook hoor je de koppeling rammelen door de speling tussen de platen en de korf. Transmissie dempers in de koppeling zelf heb ik al vervangen.
Over een tijdje koop ik een keer een nieuwe korf met platen denk ik.. kan achteraf omdat je er gemakkelijk vanaf de zijkant bij kunt.  :)
Ride the world!

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Moderator
  • *
  • Berichten: 4775
Re: Upgrades KTM Exc 380 99
« Reactie #16 Gepost op: 18-08-2013, 21:18 »
Ja klopt is niet veel werk. Maar een replacement die het probleem minder heeft is natuurlijk ook mooi. (en aftermarket is denk ik voor mij goedkoper)

Mijne heeft alleen koud ''last'' met schakelen eigenlijk verder niet. Denk wel dat ik het zelf erger maak, heb een trial koppel handje.
ARM facebook HIER

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1178
Re: Upgrades KTM Exc 380 99
« Reactie #17 Gepost op: 23-08-2013, 23:43 »
 uploaded_image


Zo, krukas is weer terug en alle onderdelen op de cilinder na zijn binnen. Dit weekend dus maar even flink aan de bak om het onderblok op te bouwen en terug in het frame te plaatsen.

Moet zeggen dat je heel duidelijk verschil voelt aan de nieuwe drijfstang ten opzichte van de oude.. Bij de oude kon ik amper radiaal speling ontdekken, maar hij voelde wel heel los aan. De nieuwe kun je amper bewegen.. :)
 
Ride the world!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1242
Re: Upgrades KTM Exc 380 99
« Reactie #18 Gepost op: 24-08-2013, 15:59 »
Bent weer lekker bezig , gaat weer fris aan de ritjes beginnen 8)
Zit ook in de vogezen eerste week van september maar op de 990 en mijn maat een Yamaha of zo iets had ie ergens op gesnord , maar gaan met bagage en de tentjes , willen wel wat offroad maar niet te extreem met de zwaargewichten en bagage .
 
wie weet komen we elkaar nog ergens tegen !!!