1. ENCLAVERIT: zondag 3 april vanuit Esbeek (NL) In de buurt van Tilburg.
Dit is een rit die voornamelijk over zandgronden voert. Bossen worden afgewisseld met zandwegen, in een gebied waar nog vele legale offroad mogelijkheden zijn. Het bekende Enclavedorp Baarle Nassau/Hertog ligt enkele malen in de route, zodat de staatsgrens tussen Nederland en België ontelbare malen overgestoken wordt. Voor 2005 zullen de bestaande routes wederom verbeterd worden. De inschrijfkosten bedragen 18 euro per persoon.
Esbeek is gelegen aan de N269 onder Tilburg (NL). Dit is in het uiterste zuiden van Nederland, dus voor de belgen ook makkelijk te bereiken.
Neem afslag 10 op de A58 ter hoogte van Tilburg. Dit is afslag Hilvarenbeek/Beekse Bergen.
Hilvarenbeek volgen en voorbijrijden richting Reusel. Neem afslag Esbeek en volg het campingbord naar Camping Spaendershorst. De rit vertrek vanaf het sportveld van deze camping.
Voor de belgen: volg vanuit Arendonk (ter hoogte van Turnhout) de weg naar Reusel. Neem vervolgens de N269 richting Tilburg. Afslag Esbeek nemen en de campingborden volgen.
Voor een overnachting kun je op de camping terecht of in hotel Brabant in Hilvarenbeek tel 0031135052342 (de motoren kunnen hier goed gestald worden).
Stuur de volgende gegevens per post/fax of e-mail naar:
Ad Ketelaars
De dieze 61
5052 TN Goirle (nl)
tel en fax: 0031135346008 of e-mail offroad_trips@hotmail.com
ik heb me aangemeld voor de volgende ritten (omcirkel het ritnummer, duidelijk schrijven a.u.b.)
1. Enclaverit
2. Transwalloniërit
3. Hart van Brabantrit
4. Verdun (F)
5. Lozère (F)
Voor en achternaam:
adres en postcode:
telefoon of faxnummer / e-mail adres
motormerk, type en kenteken
Ik rijd met een goed/slecht gedempte uitlaat
handtekening (per post/fax)