Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Morgen nog bekenden op TV bij 1Vandaag?  (gelezen 2851 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1568
Morgen nog bekenden op TV bij 1Vandaag?
« Gepost op: 09-05-2013, 00:11 »
Hoorde vanavond dat 1vandaag morgen, nou ja, vandaag dus eigenlijk,  een item heeft over 'wild-crossers' waar met name de boeren en moutainbikers last van zouden hebben.

Ben benieuwd.

gr Marten
BMW xChallenge en een Montesa 315R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2261
Re: Morgen nog bekenden op TV bij 1Vandaag?
« Reactie #1 Gepost op: 09-05-2013, 07:59 »
Ik verwacht op zijn minst een woordvoerder van de grootste Nederlandse motorbond die uit gaat leggen dat je net zo goed met je motor over een onverharde weg mag als elk ander met een auto dat ook doet.


Volgens mij heeft het verder geen uitleg van de bond nodig.


Als je naar blik op de weg kijkt of in de spits over de A1 of A2 gaat, is het eigenlijk net zo erg of nog erger, de gedragingen die je daar ziet hangen eigenlijk van hufterigheid aan elkaar en al die hufters gaan klagen dat ze wel rustig willen wandelen of fietsen mijns inziens omgekeerde wereld.


Dus wellicht is er ook een woordvoerder van verkeerstoezicht die gaat staan te janken, dat de poen op is en dat zijn prioriteiten anders gesteld zijn van bovenaf.


Rustig fietsen dat wordt trouwens ook met de dag moeilijker, je kan zomaar van de weg gedrukt worden met 25kmh door een kudde hóógbejaarde nietsontziende batterijaangedreven rijwielen.
Eindh. Tilb. dBosch, Pireneos, Cantabria, Albarracin, Boade Senez.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1235
Re: Morgen nog bekenden op TV bij 1Vandaag?
« Reactie #2 Gepost op: 09-05-2013, 10:41 »
Ik verwacht op zijn minst een woordvoerder van de grootste Nederlandse motorbond die uit gaat leggen dat je net zo goed met je motor over een onverharde weg mag als elk ander met een auto dat ook doet.


Volgens mij heeft het verder geen uitleg van de bond nodig.


Als je naar blik op de weg kijkt of in de spits over de A1 of A2 gaat, is het eigenlijk net zo erg of nog erger, de gedragingen die je daar ziet hangen eigenlijk van hufterigheid aan elkaar en al die hufters gaan klagen dat ze wel rustig willen wandelen of fietsen mijns inziens omgekeerde wereld.


Dus wellicht is er ook een woordvoerder van verkeerstoezicht die gaat staan te janken, dat de poen op is en dat zijn prioriteiten anders gesteld zijn van bovenaf.


Rustig fietsen dat wordt trouwens ook met de dag moeilijker, je kan zomaar van de weg gedrukt worden met 25kmh door een kudde hóógbejaarde nietsontziende batterijaangedreven rijwielen.

 ;D ;D ;D ;D ;D
_??_
(?_?)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 65
Re: Morgen nog bekenden op TV bij 1Vandaag?
« Reactie #3 Gepost op: 09-05-2013, 19:12 »
Jammer dat het item niet is uitgezonden   ???

Offline member

  • Aut viam inveniam, aut faciam
  • *****
  • Berichten: 1314
Re: Morgen nog bekenden op TV bij 1Vandaag?
« Reactie #4 Gepost op: 09-05-2013, 19:21 »
vandaag nog met de vfr "offroad" geweest
en dat gaat toch een stuk langzamer...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2261
Re: Morgen nog bekenden op TV bij 1Vandaag?
« Reactie #5 Gepost op: 09-05-2013, 20:40 »
Jammer dat het item niet is uitgezonden   ???


Je ongenoegen op ARM uiten HELPT.

Post Merge: 09-05-2013, 20:47
Hoorde vanavond dat 1vandaag morgen, nou ja, vandaag dus eigenlijk,  een item heeft over 'wild-crossers' waar met name de boeren en moutainbikers last van zouden hebben.

Ben benieuwd.

gr Marten


Het was hier vandaag zondag en zonnig en dus weer Hayabusa race op de 60khm-max weg die loopt pal langs de "Kampina" wat ligt in "Het Groene Woud" zoals de geitenwollensokken dat noemen.


Benieuwd of dat of in de krant komt of bij 1 vandaag.


Bliskem snel zo'n Hayabusa van 60 tot 160 in 3 sec. In 3 sec tijd krijg je zelfs je Lasergun niet gericht.


Geef mij maar een "Duc" daar komen tenminste "klappen" uit, vallen de vogels van uit hun nest.
Eindh. Tilb. dBosch, Pireneos, Cantabria, Albarracin, Boade Senez.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2261
Re: Morgen nog bekenden op TV bij 1Vandaag?
« Reactie #7 Gepost op: 09-05-2013, 22:00 »
Vrijheid
Fun


Heeft toch wel wat die club.
Heb zelfs sinds kort een districtslicentie.


Eindh. Tilb. dBosch, Pireneos, Cantabria, Albarracin, Boade Senez.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1597
Re: Morgen nog bekenden op TV bij 1Vandaag?
« Reactie #8 Gepost op: 10-05-2013, 09:57 »
Jammer dat het item niet is uitgezonden   ???

Ik ben toch blij dat in Nederland het wereldnieuws en verdwenen kinderen belangrijker zijn dan wat klagende boeren over "wildcrossers".
Marcel

Offline member

  • *****
  • Berichten: 594
Re: Morgen nog bekenden op TV bij 1Vandaag?
« Reactie #9 Gepost op: 10-05-2013, 10:09 »
Zou het niet zo kunnen zijn dat ze de boeren voor hun karretje spannen. De milieuclubs krijgen zo hun zin en blijven buitenbeeld.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2261
Re: Morgen nog bekenden op TV bij 1Vandaag?
« Reactie #10 Gepost op: 10-05-2013, 10:50 »
Ik ben toch blij dat in Nederland het wereldnieuws en verdwenen kinderen belangrijker zijn dan wat klagende boeren over "wildcrossers".


Tis toch vrij simpel.
Ook 1 vandaag moet zorgen dat ze elke dag gevuld zijn en dus "belangrijk nieuws" hebben.


Bovendien lijkt het mij dat zulks ook geen landelijk nieuws is en het is ook geen landelijk probleem, past meer bij een provinciale omroep, of een krantenjournalist die zich of zijn krant wat wil profileren upwards.


Feitelijk is het oud nieuws het is iets wat al 30jaar speelt, veroorzaakt door lui die schijt aan alles hebben.


Heb laatst naar de RR zitten kijken, die RR zonder "toga".
Daar heeft men tegenwoordig een publiekspanel, mooi om te zien hoe verdeeld het publiek is voor wat betreft mening.


Ik ga voor Vrijheid en Fun. En ik denk dat tussen de 49% en 51% van de bevolking in ons land daar ook zo over denkt. Dus vooralsnog lekker rijden en genieten, gewoon code groen dan gaat alles goed.

Eindh. Tilb. dBosch, Pireneos, Cantabria, Albarracin, Boade Senez.

Offline member

  • No_Postmerge
  • *****
  • Berichten: 3629

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: Morgen nog bekenden op TV bij 1Vandaag?
« Reactie #12 Gepost op: 12-05-2013, 22:32 »
http://www.sleen.nu/nieuws/actueel/news_id,5646
Zo iets doe je niet, ik hoop dat ze de schurken te grazen nemen!
motorijders of niet!
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 380
Re: Morgen nog bekenden op TV bij 1Vandaag?
« Reactie #13 Gepost op: 12-05-2013, 22:34 »

 :stupid: Inderdaad, daar heb ik geen goed woord voor over, schaam mij voor zulke offroad rijders.

Offline member

  • Kleiambassadeur
  • *****
  • Berichten: 2923
Re: Morgen nog bekenden op TV bij 1Vandaag?
« Reactie #14 Gepost op: 12-05-2013, 22:57 »
Schoften....je blijft van particulier terrein af...

Ook als er geen gewassen op staan.
Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.