Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Prietpraat - SpringRide LIGHT editie 2013  (gelezen 23092 keer)

Offline member

• Modder'ator Yamaha TT600E Belgarda + Honda CR250R + GG TXT PRO 300
  • *
Re: Pietpraat - SpringRide LIGHT editie 2013
« Reactie #15 Gepost op: 10-09-2013, 12:47 »
En zo hebben we ook bij de Springride de discussie die ook bij de MS1000 en de Brabo600 gevoerd is...
Ik vrees dat het probleem nooit echt opgelost wordt. Het principe wie het eerst komt, die het eerst maalt spreekt me het meest aan, en ondertussen weten we dat een groot gedeelte van de reservelijst vaak wel meekomt.

Ik blijf het moeilijk vinden als men geld vraagt voor iets dat uit plezier en liefde ontstaan is. Zodra je er geld voor vraagt, worden de verwachtingen van de mensen ook anders. Ik probeer mijn waardering en dankbaarheid meestal te uiten, indien vervoerstechnisch mogelijk en indien ik uberhaupt aankom :-X , door een kleinigheidje (flesje wijn oid) mee te nemen voor de orga.

Voor wat betreft eten en drinken op evenementen, twee dagen voor het evenement kun je nog afzeggen, daarna betaal je aan degene die de inkopen zou doen, want zij maken kosten en dienen er niet bij in te schieten. Dat is namelijk ronduit vervelend.

Post Merge: 10-09-2013, 11:52

Ik denk dat Martijn vast zit aan de reguliere schoolvakanties en die zijn wel ruim van te voren bekend.

Mijn vraag doelt op normale weken. Je boekt toch niet iets waarvan je min of meer uitgaat dat je niet kan? Bij je vrienden kun je dit misschien nog maken, ik kom misschien wel mee dat weekendje jongens maar mogelijk moet ik werken. Moet je overigens ook niet te vaak doen want dan wordt je niet meer uitgenodigd hoor!

Overigens is dit ook niet bedoelt als persoonlijke aanval op Martijn, maar geld dit voor veel meer mensen.

Ik heb de indruk dat er wel een beetje die keus gemaakt wordt door mensen. Oh het is toch gratis dus ik schrijf me maar in, kan ik niet nouja dan niet! (eigen belang boven dat van een ander). Terwijl als er een financiele kant aan het verhaal zou zitten (neem als voorbeeld een vakantie) dan boek je die toch niet als je weet dat je 80% zeker niet kan? Ik denk dat we dat op die manier moeten benaderen. Mijn voorstel is niet geld ervoor vragen, maar je dus betrokken en schuldig voelen als je je inschrijft en niet op komt dagen of niet netjes afmeld. En als je dus bijna zeker weet dat je niet kan, niet aanmelden of zeer bijtijds afmelden als je er achter komt dat je toch niet kan.

Post Merge: 10-09-2013, 12:58

Ok, ik zal weer lief doen!
ARM facebook HIER

banner