Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Server hickup  (gelezen 528 keer)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Server hickup
« Gepost op: 30-05-2013, 09:53 »
Helaas heeft de server waar het forum op draait deze ochtend een probleempje ondervonden. Volgens mij is het forum iets van een drie kwartier down geweest. Na een reboot bleek het bestandssysteem op read only te staan en daardoor bleef het forum off-line. Na dit verholpen te hebben en de database gerepareerd te hebben zijn we weer up and running.

Ik kan niet inschatten of er (en indien zo, hoeveel) berichten er verdwenen zijn, in ieder geval mijn excuses daarvoor. Even opnieuw intikken, want iedereen wil natuurlijk wel weten wat je te melden had.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3641
Re: Server hickup
« Reactie #1 Gepost op: 30-05-2013, 12:33 »
Helaas heeft de server waar het forum op draait deze ochtend een probleempje ondervonden. Volgens mij is het forum iets van een drie kwartier down geweest. Na een reboot bleek het bestandssysteem op read only te staan en daardoor bleef het forum off-line. Na dit verholpen te hebben en de database gerepareerd te hebben zijn we weer up and running.

Ik kan niet inschatten of er (en indien zo, hoeveel) berichten er verdwenen zijn, in ieder geval mijn excuses daarvoor. Even opnieuw intikken, want iedereen wil natuurlijk wel weten wat je te melden had.
We weten dat jij je uiterste best doet voor ons.
Ik weet wel dat ik getikt ben maar Wat als ik niet meer weet wat ik getikt heb?
"Do not regret growing older. It is a privilege denied to many."
http://www.youtube.com/watch?v=eE_IUPInEuc&feature=youtube_gdata_player

Offline member

  • Kleiambassadeur
  • *****
  • Berichten: 2923
Re: Server hickup
« Reactie #2 Gepost op: 30-05-2013, 22:50 »
Geduld is een schone zaak Ferd... :D
Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.