Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Afscheid van een tijdperk  (gelezen 594 keer)

Offline member

  • Zet maar gauw je helm weer op!
  • *****
  • Berichten: 706
Afscheid van een tijdperk
« Gepost op: 20-06-2013, 20:56 »
Klinkt misschien zwaar, maar het voelt wel zo.
De noppen gaan definitief onder de SuperTenere vandaan.
 
Het offroaden op een X Tra Zware 750 is echt hartstikke mooi, maar heeft zo z'n nadelen.
Een aantal van jullie weet hoe ik rijd, en dat is geen goede combi met de XTZ die ik nu heb staan. Zie ook Rutten, zeg maar.
Onbezonnenheid, overmoed, onkunde? En dan is het allemaal nog heel goed gegaan de afgelopen jaren tijdens alle offroad ritten en huis-tuin-keuken avonturen in de buurt. Ik heb er veel lol in, nog steeds. Speels enthousiasme, de glimlach onder de helm als een hillclimbje lukt, een tak langzaam een stammetje wordt en de 2e versnelling in een lastig bochtje al vaker de 3e wordt.
 
Ik durf wel te zeggen dat ik een echte Allroad heb staan, uren snelweg en klapzand gaan allebei. Alleen heb ik de beslissing genomen om het bij het asfalt te houden met deze motor.
Na wat hier 'het Rutten incident' genoemd kan worden, heb ik besloten de ST te paren met een donor, om zodoende weer een frisse wegmotor over te houden.
 
Maar jullie zijn niet van me af hoor! De TT snort nog vrolijk en wordt gebruikt waar voor ie is: spelen naast de weg!
 
P.S.: Er zal binnenkort wel het één en ander in de rommelmarkt verschijnen.
As je maar niet falt!

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: Afscheid van een tijdperk
« Reactie #1 Gepost op: 21-06-2013, 15:14 »
Zo zie je maar, de ene gaat lichter, de andere zwaarder, je moet drie+ motoren hebben!
ARM facebook HIER

Offline member

  • Zet maar gauw je helm weer op!
  • *****
  • Berichten: 706
Re: Afscheid van een tijdperk
« Reactie #2 Gepost op: 21-06-2013, 15:34 »
Zwaarder zijn betekent nog niet zwaarder gaan, het is meer het op gang komen als je jezelf ergens hebt vastgereden.  :-\
En op een motor waarop het makkelijker gaat wordt ik toch nog wel moe, omdat je gewoon vanzelf extremere dingen doet en langer doorgaat. ;D
 
As je maar niet falt!