Inderdaad OTR is niet toegestaan, maar het lijkt maar dat je bij Nieuwegein best leuk kunt rijden met zo'n TopMoto Yamaha. Denk ik, weet ik natuurlijk niet zeker, maar ik was er net even, en ik denkutwel.
In het echte mulle zand heb je met zo'n ding op wegbandjes natuurlijk ook een aardige handvol. Het is maar goed dat het niet mag.
Ik sprak onderweg iemand die zich afvroeg of zo'n Ténéré van Yamaha exclusief dealer Top-Moto in Apeldoorn een verantwoorde aanschaf zou zijn als reismotor. In de zin van: met de motor naar Albanië, daar wat rondrijden en dan weer terug. Daar lijkt i mij eigenlijk perfect voor: 130 op de ssnelweg is geen enkel probleem, en de paden daar zijn ook goed te doen (denk ik hè, want ik heb natuurlijk geen flauw idee hoe zo'n ding het doet op het onverhard. Dat mag niet:-) . Een paar scherpere noppen zouden niet verkeerd zijn.)
Aardige mensen ook, daar bij Top-Moto. Moet ook wel, anders zouden ze het uitzwaaifeest van JW niet gesponsord hebben, maar ook bij het afhalen van de motor. Albert Ensing, wijzend naar m'n crosslaarzen: "Je gaat er toch niet mee het zand in hè, want dat mag niet." "natuurlijk niet, hoe kom je op 't idee, da's gevaarlijk!" "OK, dan is het goed."