Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: KTM 450 Rally 2014  (gelezen 14806 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1876
Re: KTM 450 Rally 2014
« Reactie #30 Gepost op: 16-10-2013, 14:01 »
toren:



Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: KTM 450 Rally 2014
« Reactie #31 Gepost op: 16-10-2013, 14:41 »
Mooi hoor, al dat carbon, ziet er netjes afgewerkt uit. En een leatherman bij de prijs inbegrepen zie ik.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1811
Re: KTM 450 Rally 2014
« Reactie #32 Gepost op: 16-10-2013, 14:52 »
toren:




ik rij liever met een scheve toren dan een gescheurde toren na een crash

Offline member

  • *****
  • Berichten: 733
Re: KTM 450 Rally 2014
« Reactie #33 Gepost op: 16-10-2013, 15:05 »
dat carbon is misschien wel makkelijker te plakken onderweg met ducktape dan een metalen toren?? maar je hebt wel een punt.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 1572
Re: KTM 450 Rally 2014
« Reactie #34 Gepost op: 16-10-2013, 15:07 »
ik rij liever met een scheve toren dan een gescheurde toren na een crash

gaatjes maken met de leatherman, ripje/draadje er door.
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: KTM 450 Rally 2014
« Reactie #35 Gepost op: 16-10-2013, 15:09 »
ik ga er toch vanuit dat KTM niet over 1 nacht ijs gaat en dit uitvoerig berekend en getest heeft (of aan het testen zijn). En je hoeft het maar te repareren tot einde etappe en dan vervangen, het is geen fiets voor een wereldreis

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1811
Re: KTM 450 Rally 2014
« Reactie #36 Gepost op: 16-10-2013, 15:20 »
ik ga er toch vanuit dat KTM niet over 1 nacht ijs gaat en dit uitvoerig berekend en getest heeft (of aan het testen zijn). En je hoeft het maar te repareren tot einde etappe en dan vervangen, het is geen fiets voor een wereldreis
waarschijnlijk zijn de alu bevestigings plaatjes de zwakste schakel en hebben ze die bij zich bedenk ik me.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1876
Re: KTM 450 Rally 2014
« Reactie #37 Gepost op: 16-10-2013, 15:26 »
of zijn het breekbouten: nog kleiner en dus makkelijker om mee te nemen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1811
Re: KTM 450 Rally 2014
« Reactie #38 Gepost op: 16-10-2013, 15:39 »
of zijn het breekbouten: nog kleiner en dus makkelijker om mee te nemen

lekker om onderweg een stuk schroefdraad eruit te moeten pulleken met je leatherman  :'(

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1876
Re: KTM 450 Rally 2014
« Reactie #39 Gepost op: 16-10-2013, 15:55 »
zo te zien is hij door en door (bout + moer) ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: KTM 450 Rally 2014
« Reactie #40 Gepost op: 16-10-2013, 17:01 »
lijkt me onwaarschijnlijk dat je dat als breekplaat/bout designed en dan weer mee gaat nemen. Je moet het denk ik wel bont maken om de hele toren er in 1x af te breken (bij zo'n val zou ik me eerder zorgen gaan maken over de rijder).
Wel aardig om te zien hoe het reserve schakelpedaal daar zit.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: KTM 450 Rally 2014
« Reactie #41 Gepost op: 16-10-2013, 17:05 »
Super mooi design , zal wel een flinke smak geld kosten  :-[ en weegt natuurlijk bijna niks :)
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1389
Re: KTM 450 Rally 2014
« Reactie #42 Gepost op: 16-10-2013, 17:18 »

Wel aardig om te zien hoe het reserve schakelpedaal daar zit.
Toen ik dat carbon deel zag, dacht ik meteen: "Inderdaad, da's een plek waar je zo min mogelijk gewicht wilt hebben. " En dan maken ze daar het reserve schakelpedaal aan vast....  :-X


Niet dat ik claim er meer verstand van te hebben dan het KTM fabrieksteam, maar ik vind het toch raar.


Maurice

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: KTM 450 Rally 2014
« Reactie #43 Gepost op: 16-10-2013, 18:02 »
Dat spul is hardstikke sterk, gebeurd verder niks mee. Bij een val maakt dat pedaaltje het verschil niet.

Overigens zit er best een mooie vorm in met veel randjes etc wat de stevigheid zeker nog ten goede komt.
ARM facebook HIER