Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: otr lichtenvoorde  (gelezen 3084 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
otr lichtenvoorde
« Gepost op: 13-10-2013, 14:33 »
Iemand geweest?
ik was te laf en bleef in mijn warme nestje liggen

Offline member

  • Zet maar gauw je helm weer op!
  • *****
  • Berichten: 706
Re: otr lichtenvoorde
« Reactie #1 Gepost op: 13-10-2013, 16:30 »
Als ik vandaag al niet als een natte krant reed, dan werd ik toch wel nat. Route A gelijk de waterbak maar gepakt (nou maar hopen dat er foto's van zijn!), route B toch een beetje met een natte bips over het zadel geschoven. Minder. Zat er niet lekker op, denk dat iedereen me wel zo'n beetje heeft kunnen inhalen vandaag.
Maar ik was er tenminste wel. Zagen ook zat mensen met schone motoren weer naar huis gaan toen wij aankwamen. Lala-lala-lala MIETJES! Of je gaat niet, of je gaat rijden. Wel komen niet rijden, daar is het ook te ver voor rijden voor ons trouwens.
De olie loopt inmiddels aan alle kanten uit de TT, dus was het verstandig om na 1 keer rond te stoppen. Fysiek (ook al heb ik niet echt soepel gereden) kon er nog wel meer.


Nu voorlopig even niet meer rijden, komt een mooi reisje naar Z-Am aan, geen risico nemen natuurlijk!
As je maar niet falt!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 726
Re: otr lichtenvoorde
« Reactie #2 Gepost op: 13-10-2013, 17:06 »
Was er ook, vond de rit een beetje tegenvallen.
Van de regen gek genoeg geen last gehad.
Vond het rijden toch wel weer ff moeilijker.

Heb trouwens nog wel een hele mooie klassiek ogende tt gezien, was echt een plaatje !

Offline member

  • Zet maar gauw je helm weer op!
  • *****
  • Berichten: 706
Re: otr lichtenvoorde
« Reactie #3 Gepost op: 13-10-2013, 17:34 »
Waren heel was maisstukken tussenuitgehaald ja,  voor mijn gevoel vooral route A.

As je maar niet falt!

Offline member

  • starter
  • Berichten: 1
Re: otr lichtenvoorde
« Reactie #4 Gepost op: 13-10-2013, 17:53 »
Het was voor ons de tweede offroadrit en de eerste keer Lichtenvoorde en we hebben een super dag gehad. En de organisatie was helemaal top!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 48
Re: otr lichtenvoorde
« Reactie #5 Gepost op: 13-10-2013, 19:44 »
Twee ronden gedaan, de route aangepast, maar super gereden. Heerlijk die blub!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 30
Re: otr lichtenvoorde
« Reactie #6 Gepost op: 13-10-2013, 20:31 »
Met zoon Thijs en DeeDee Dirk Lichtenvoorde gereden. 7 uur 'smorgens vertrokken in stromende regen, al aquaplanerend 2 uur over de A1, A30, A12 en A18 gereden. In Lichtenvoorde een beetje motregen, regenjasjes aan en na een vlotte keuring en inschrijving zelf route A en B gereden, Thijs en Dirk nog een rondje extra toen de zon doorbrak  >:(  Was glibberen en inderdaad veel asfalt ertussen dus niet superzwaar behalve het circuit als toetje. De motoren, 10 kg zwaarder van de blub, weer opgeladen en rond half vijf weer thuis. Na het reinigen van de motoren en douchen rond 7 uur met de pootjes omhoog. Kortom een dagvullend programma maar weer lekker gereden en ondanks de regen een prima dag gehad!

Offline member

  • starter
  • Berichten: 4
Re: otr lichtenvoorde
« Reactie #7 Gepost op: 13-10-2013, 23:18 »
Inderdaad niet erg druk vandaag. Veel (modderige) zandwegen en kruip/sluip. Bijna geen akkers, gelukkig maar, want dat was lastig doorkomen met al dat water. Crossbaan aan het eind is al nooit zon pretje, maar die bak water maakte t af. 2e keer lekker bovenlangs gereden ( had alles nog nat van de ronde ervoor)
http://youtu.be/a-UN-l4z9Ck

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 67
Re: otr lichtenvoorde
« Reactie #8 Gepost op: 14-10-2013, 11:14 »
Was weer mooie dag, lekker nagenieten van de spierpijn.
Samen met Jezza gereden en hadden er goed het tempo in gehouden om warm te blijven. Heel veel singeltracks op beide routes door de bos. Omdat mais nog niet van land is gehaald geen tot weinig maisplakken. De onverharde verbindingsstukken waren een feest om te rijden, gas erop houden en blik op ver weg. 
Een leuke afwisseling in vergelijking tot Havelte en dan met name het korte stuurwerk door de bos.
Toetje van de route was de crossbaan, met diepe sporen en wat "plasjes" hier en daar.
Organsisatie was ook super, samengevat: topdag!
Vrijdag offroadtraining in Utrecht om wat te werken aan hogere bochtensnelheid. 
"stilzitten kan altijd nog..."

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 41
Re: otr lichtenvoorde
« Reactie #9 Gepost op: 14-10-2013, 19:17 »
Ik vond het mooi.. eerste ronde ook door die waterbak.

Wat was ik blij dat ik droog ondergoed had meegenomen  :D

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 27
Re: otr lichtenvoorde
« Reactie #10 Gepost op: 14-10-2013, 19:45 »
Samen met HansGSA ook beide lussen gereden. Fantastische dag gehad, lekker buiten gespeeld in de modder :D . De organisatie was top! Op naar de volgende.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3641
Re: otr lichtenvoorde
« Reactie #11 Gepost op: 14-10-2013, 22:06 »
Pittig baantje.
"Do not regret growing older. It is a privilege denied to many."
http://www.youtube.com/watch?v=eE_IUPInEuc&feature=youtube_gdata_player

Offline member

  • Zet maar gauw je helm weer op!
  • *****
  • Berichten: 706
Re: otr lichtenvoorde
« Reactie #12 Gepost op: 15-10-2013, 08:47 »

Dit was de eerste keer rond, net na de waterbak zeg maar. Ziet er lekker schoongespoeld uit zo. Boven in de kom, was het enige droge stukkie!
As je maar niet falt!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3641
Re: otr lichtenvoorde
« Reactie #13 Gepost op: 15-10-2013, 09:27 »
Zijn er van arm nog die filmpjes gemaakt hebben?
"Do not regret growing older. It is a privilege denied to many."
http://www.youtube.com/watch?v=eE_IUPInEuc&feature=youtube_gdata_player

Offline member

  • Zet maar gauw je helm weer op!
  • *****
  • Berichten: 706
Re: otr lichtenvoorde
« Reactie #14 Gepost op: 15-10-2013, 10:17 »
Zijn er van arm nog die filmpjes gemaakt hebben?
Tried. And failed.
Nieuwe batterijen. Nieuwe sd kaart. Alles getest (ook ivm camerapositie). Moment supreme: bestandje van 0 bytes.
As je maar niet falt!