Kim schreef:
"G450x.
na meer dan 260 gebruikers uren, bestaande uit
OTR ritten nederland/enduro wedstrijd nederland
Rallies buitenland (alentejo/portugal/breslau polen/tuareg marrokko)
en regelmatig crossbaan gebruik.
is tot op heden nooit is stuk gegaan, tot 6 uur geleden de torq limiter stuk gegaan (is ook een gerbuiksdeel) verder heeft deze motor me nog nooit in de steek gelaten.(behalve door eigen onkunde)
6 uur geleden nieuwe koppelings platen gezet , maar ja na 5 jaar (17 sep 2008 tot heden) mag dat ook wel.
olie verbruik niets/nihil.
compressie test na 5 jaar 265 uur >10.000 km 10 procent verlies, ruim binnen de marge.
warm worden bij kruip sluip de koppeling?? geen idee is mij nog nooit opgevallen.
onrustig, als je van een 600> afkomt dan is ene 450 cc fel en pittig, met de orginele tandwielen, is het allemaal wat groot 14/48 maar zet hem lekker oin zijn 2 inde kruip sluip, in zijn is ie dan wat aan/uit.
zet er liever een 14/50 of 51 op dan heb je zeker voor nederland opde crossbaan een heerlijk crossertje, in zijn3 alles pakkend, inde kruip sluip ook inde 2 en de 3 niks geen koppeling..
voor langer stukken rally 14/48 perfect.
ik was vanplan om de mijne te gaan verkopen dit jaar, gewoon om weer eens wat anders te rijden, echter na de laatste oft in MILL was ik weer zo happy met de g450x dat ik dat nog niet ga doen.
over te449 husq kan ik neit oordelen, is wel hetzelfde blok maar toch een andere fiets."