Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Banden  (gelezen 81646 keer)

Offline member

Re: Banden
« Reactie #375 Gepost op: 26-10-2021, 20:13 »

Maakt mij niet zoveel uit hoor maar ik lees nergens DOT, dus alleen voor de crossbaan en Franse klei

The Scorpion MX32 Mid Soft motocross tires add to the legacy that is Pirelli.These tires are strictly meant for off-road purposes and cannot be used on public roads.-The Mid Soft tires were designed for use in soft to intermediate terrains.-This makes them the optimal off-road/racing tire.-If you're looking to take the holeshot or hit that triple that's been taunting you for months, the Scorpion is the tire for you.-These tires will perform time after time, even in the harshest track conditions.-The front tire was designed with lateral blocks to enhance the trajectory set.-The V-shaped block layout optimizes tire stability and grip.-So, if you're tired of getting roosted and want to start roosting riders, make the change and switch to Pirelli Scorpion tires.

Offline member

• Rustig rijden en genieten
« Reactie #376 Gepost op: 26-10-2021, 20:56 »
Nooit van gehoord Dot.
Daar heb je een punt Arie ;D
Meende ook dat de mitas 754 goedgekeurd was dus niet.
Heb er nog nooit wat van gemerkt.
Gewoon rustig an op asfalt.

Offline member

« Reactie #377 Gepost op: 26-10-2021, 21:04 »
Maakt mij ook uit (en ik ga ze niet terug sturen), maar ik las dat 754 wel degelijk goedgekeurd was voor op de weg. Maar ja, dat kan ook zo maar een verhaaltje "heb op Facebook gestaan" zijn.  :D
BMW 1150GS, xChallenge en een Montesa 315R

Offline member

« Reactie #378 Gepost op: 26-10-2021, 21:23 »
Net in de garage gekeken er staat inderdaad DOT op de 754.
Gelukkig anders was ik toch bijna ondeugend.
En dat is het laatste wat ik wil.
Ik behoor vorst en vaderland trouw en burgelijk te dienen.

Wist je dat? De Vorst lijkt op Worst.

Offline member

« Reactie #379 Gepost op: 26-10-2021, 21:36 »

Maakt mij niet zoveel uit hoor maar ik lees nergens DOT, dus alleen voor de crossbaan en Franse klei

The Scorpion MX32 Mid Soft motocross tires add to the legacy that is Pirelli.These tires are strictly meant for off-road purposes and cannot be used on public roads.-The Mid Soft tires were designed for use in soft to intermediate terrains.-This makes them the optimal off-road/racing tire.-If you're looking to take the holeshot or hit that triple that's been taunting you for months, the Scorpion is the tire for you.-These tires will perform time after time, even in the harshest track conditions.-The front tire was designed with lateral blocks to enhance the trajectory set.-The V-shaped block layout optimizes tire stability and grip.-So, if you're tired of getting roosted and want to start roosting riders, make the change and switch to Pirelli Scorpion tires.
Trust me....

member: Gewoon met binnenband, rond 1 bar.

Vwb de 754: Daar zijn verschillende typen van. De lichte hebben geen DOT, de zwaardere wel.

Offline member

« Reactie #380 Gepost op: 26-10-2021, 21:39 »
https://www.metzeler.com/en-ww/products/tyres/mc-360-mid-soft
Vind ik een erg fijne voorband, DOT, goede grip in modder, zand en op de weg, slijt wel wat snel maar hij bijt echt goed.[alleen ervaring met de Soft versie voor zachte ondergrond]
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

« Reactie #381 Gepost op: 26-10-2021, 21:43 »
Dank dank.
We gaan het beleven heb er eentje bestelt mc360 €52. Voorband wel oude voorrad van 2018 maar daar zal de pret niet minder om worden.

En wat mitas betreft blijf het een verwarrend merk vinden.
Met trouwens wel heel veel verschillende banden.

Offline member

• In order to go faster - go slower
« Reactie #382 Gepost op: 30-10-2021, 06:31 »
Michelin Enduro V vermoed ik, met die rijen van dubbele dominostenen in het midden?

Verstuurd vanaf mijn CPH2065 met Tapatalk