AllRoad-Forum > All-Road Equipment

Banden

<< < (2/77) > >>

MotorOllie:

--- Citaat van: bokito (Jos) op 24-12-2013, 12:45 ---
Michelin AC10, achter, beslist niet mijn keus, weinig grip op doorsnee hard aangereden paden, stug met monteren

--- Einde van citaat ---

Precies, makkelijk te monteren, fantastische grip op alle ondergronden, slijtvast en niet duur  8)

Zot:

--- Citaat van: MotorOllie op 24-12-2013, 13:28 ---
Precies, makkelijk te monteren, fantastische grip op alle ondergronden, slijtvast en niet duur  8)

--- Einde van citaat ---

eensch, voor gebruik in Nederlandse blub/ zand etc.  perfecte achterband. Het is geen allroad band!

propje:
AC10 slijtvast???
Fijne band hoor veel grip in Ned. maar hij slijt wel snel.
Kzal de noppen eens meten maar na de midsummer was er niet veel meer van over.
Was meen ik 1250KM ofzo

Martijn:
zo gaat dat, iemand heeft een idee, soort van overzicht van wie welke banden gebruikt en waarom ... binnen no time is het een kakofonie van eens en oneens en welles nietes .... grappig heh

Ik ben trouwens een keer naar op mijn bek gegaan met MT 21's ..... wil ik er nooit meer onder hebben

crazybond700:
Maar juist die ervaringen zijn goed, als mensen er dus maar bij vertellen waarom ze hem gekocht hebben, waarom ze hem gebruiken etc.

Ik heb zelf kenda 777 en 779 op de Yamaha TT600 liggen nu.

Heb er denk ik 3000 km op zitten ongeveer (springride, allroad ritje, roadboek ritje nog ergens, en heen en weer naar evenementjes toe).
Achterband is redelijk aan het op zijn, voor nog weinig versleten. Verder fijn bandje. Opleggen was vrij pittig. Banden waren niet heel duur (52 en 69 meen ik)

Heb nu een nieuwe AC liggen, die ga ik hierna testen. Ben wel bang dat die sneller op gaat ivm gewicht motor.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie