Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: wie weet er motorrally introfilms  (gelezen 10098 keer)

Offline member

  • Kleiambassadeur
  • *****
  • Berichten: 2923
Re: wie weet er motorrally introfilms
« Reactie #15 Gepost op: 24-12-2013, 23:41 »
Hij staat in ieder geval ook geheel op youtube, dat levert zowiezo geen problemen op!

 :stupid:

Lekker legaal allemaal...the one and only....
Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1483
Re: wie weet er motorrally introfilms
« Reactie #16 Gepost op: 25-12-2013, 09:34 »
wil je sponsors voor de Dakar of een andere rally?


als het om de dakar gaat zou ik ze (bedrijven) vooral lekker maken met de exposure die ze kunnen krijgen.
dus kalf ofzo in beeld die in interview geeft met daar zo grote bedrijfs banner achter.


ander mensen je met jouw droom enthousiast maken :)
If nothing goes right......

go left!

Offline member

  • Yamaha XT 660 Z Ténéré
  • *****
  • Berichten: 1531
Re: wie weet er motorrally introfilms
« Reactie #17 Gepost op: 25-12-2013, 09:53 »
Bedrijven willen maar 1 ding: weten wat ze er voor terug krijgen.
Hier in mijn dorp hebben we iemand naar Dakar gestuurd. Iedereen gaf geld omdat we het onze dorpsgenoten gunden. Maar wil je landelijk iets los krijgen dan moet je een goed verhaal hebben over wat het oplevert.

Een zeer klein deel is enthousiast over motorrijden algemeen laat staan in wedstrijdverband en nog minder in rally verband. Ik heb een aantal jaren een race gesponsord maar veel bedrijven haken als snel af.

Dus nadruk op exposure (je moet een goede rijder zijn / connecties bij journalisten / goede website)
Welke media zijn er, welke doelgroep werkt die voor, wie kan het bedrijf benaderen via jou.
Segmentatie dus.

Op grote schaal is alles anders. Je verkoopt geen reis extra bij de sunweb door een auto te sponsoren. Maar als je een paar miljoen omzet draait zijn een aantal aftrekposten wel interessant. Als je dan een VIP lounge hebt en de sponsor wordt een beetje belangrijker dan jij dan gaan ze wat sneller akkoord.

Als je sponsors zoekt voor een amateurrally dan zou ik het zoeken bij Mkb bedrijven die gerelateerd zijn.
Dus reizen, gear, automotive, communicatie, kleding, bagage, outdoor  etc.
Martin Hammega | Anderz makelaar Groningen

Offline member

  • Kleiambassadeur
  • *****
  • Berichten: 2923
Re: wie weet er motorrally introfilms
« Reactie #18 Gepost op: 25-12-2013, 10:39 »
wil je sponsors voor de Dakar of een andere rally?


als het om de dakar gaat zou ik ze (bedrijven) vooral lekker maken met de exposure die ze kunnen krijgen.
dus kalf ofzo in beeld die in interview geeft met daar zo grote bedrijfs banner achter.




Knuiman en Verhoeven bv kopen gewoon zendtijd bij Kalff, zij kunnen de sponsoren dus garanderen dat ze in beeld komen. Vandaar dat reclamebord op de achtergrond bij de interviews.

Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.

Offline member

  • Yamaha XT 660 Z Ténéré
  • *****
  • Berichten: 1531
Re: wie weet er motorrally introfilms
« Reactie #19 Gepost op: 26-12-2013, 08:27 »
Niet helemaal wat je bedoelt maar nuttige info wellicht

http://youtu.be/xdRJfmw0G7Y
Martin Hammega | Anderz makelaar Groningen

Offline member

  • KTM LC8/690 Enduro-Rally/450excSD
  • *****
  • Berichten: 1152
Re: wie weet er motorrally introfilms
« Reactie #20 Gepost op: 26-12-2013, 14:00 »
Hoe snel wil je het hebben en wat wil je zien? Ik heb de docu en de software. Het is behoorlijk lastig om uit een bestaande film iets te maken maar het kan wel. Hoe lang moet het worden moet het ondertiteld worden, voice-over? En los van dat welke rally ga je doen?

Moet ff kijken of ik de tijd heb.

Groeten,
Lennert
zoek eigenlijk filmpje van 5 a 10 min waarin de sport wordt uitgelegd. voorbereiding, wedstrijd, motoren.... zoiets. Wil het gebruiken als intro voor presentaties aan leken zeg maar....
ga het gebruiken om wat lokale aandacht te krijgen voor de Albanie rally van 2014


Post Merge: 26-12-2013, 14:09
Niet helemaal wat je bedoelt maar nuttige info wellicht

http://youtu.be/xdRJfmw0G7Y

tot minuut 6 komt het heel dicht bij. thanks dit bedoel ik ook een beetje
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!

Offline member

  • Prutser
  • *****
  • Berichten: 918
Re: wie weet er motorrally introfilms
« Reactie #21 Gepost op: 26-12-2013, 17:58 »
Ok ik heb dat britse filmpje in mijn montage programma geprutst en kan het dus aanpassen. Het probleem is wel de muziek, die loopt de hele tijd door dus een knip kan soms wat minder mooi worden maar daar kom ik wel uit.

Dus wat ik kan doen is het begin er af halen want ik neem aan dat je geen "adventure-spec" verwijzingen wilt hebben. Het stuk over John Deacon er uit en het eindje, de opsomming van alle engelse rally's er uithalen. Eventueel ook het interview met die gasten van de "all terrain rally challenge" over de lichtere motoren.

Net gedaan en dan zit je op 4min:48sec

Wat dan nog kan is de titels veranderen en evt die gast van AS er uithalen en het verhaal met een voice-over doen of de boel ondertitelen. Blijft wel het roadboek puntje (UK geen roadboek en Albanie wel dus dat moet ff uitgelegd worden.

Ik zag dat gezwindespoed goeie beelden heeft van de echte rally dus misschien kan dat wat meer relatie met albanie in het filmpje brengen (mits spoed dat goed vindt)

Dus zeg het maar.

Gr,
Lennert


Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan

Offline member

  • KTM LC8/690 Enduro-Rally/450excSD
  • *****
  • Berichten: 1152
Re: wie weet er motorrally introfilms
« Reactie #22 Gepost op: 26-12-2013, 22:31 »
ik zeg goed bezig :D
opsomming Engelse rally's kan er inderdaad uit. hoorde wel in commentaar dat ze verwezen naar roadbooks in de Daker (was ook een shot van)
ondertiteling is een optie en filmpies van Niek is natuurlijk helemaal jummie...

Ik begin nieuwsgierig te worden :P
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!

Offline member

  • Prutser
  • *****
  • Berichten: 918
Re: wie weet er motorrally introfilms
« Reactie #23 Gepost op: 26-12-2013, 23:04 »
Tis nu vrij eenvoudig maar misschien bruikbaar. Stuur me een mailtje dan stuur ik binnenkort wel een link van de aangepaste video. Maar ik begrijp dat je Gspoed ofwel Niek kent en aangezien hij op zich prima helmcam materiaal van de Rally heeft vraag ik me af of hij ook andere opnames heeft van de rally misschien kan ik dan een compleet legaal volledig rechtenvrij filmpje maken, Dan moet Niek wel akkoord gaan maar wie weet is het voor jullie allebei handig.

Anyway de doelgroep is dus nederlands? Dan kan ik een aantal titels vervangen en evt ondertitels maken (is echt K-werk). Beginnen met het logo van de rally... mmm voiceover weet ik nog niet ff broeden.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan

Offline member

  • Kleiambassadeur
  • *****
  • Berichten: 2923
Re: wie weet er motorrally introfilms
« Reactie #24 Gepost op: 26-12-2013, 23:18 »
Ik heb deze ooit gemaakt ter promotie van een van mijn mooiste rally's:

Libya desert challenge 2008
Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.

Offline member

  • Prutser
  • *****
  • Berichten: 918
Re: wie weet er motorrally introfilms
« Reactie #25 Gepost op: 26-12-2013, 23:35 »
Leuk Kibbe maar bij deze mocht iemand plek hebben voor een handige cameraman/editor/olie, bougie, band of luchtfilter-wisselaar voor een rally of avontuurlijk reisje.... Pick me  ;)
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan

Offline member

  • Yamaha XT 660 Z Ténéré
  • *****
  • Berichten: 1531
Re: wie weet er motorrally introfilms
« Reactie #26 Gepost op: 27-12-2013, 06:49 »
VErgeet niet jouw uitstekende kunsten om banden met een scheur van 2 cm toch nog iets op te kunnen pompen...

Maar Albanie 2014 ?
Ik ga naar de 2015 editie, dus misschien kunnen we iets algemeens maken inderdaad,
Die Martin Fontyn van EAOB heeft ook film materiaal.
Is me niet helemaal duidelijk wat hij doet, maar mensen betalen hem en hij kan rally rijden. ;D

Rally Albania 2013 promo
 
Martin Hammega | Anderz makelaar Groningen

Offline member

  • Kleiambassadeur
  • *****
  • Berichten: 2923
Re: wie weet er motorrally introfilms
« Reactie #27 Gepost op: 27-12-2013, 09:13 »

Die Martin Fontyn van EAOB heeft ook film materiaal.
Is me niet helemaal duidelijk wat hij doet, maar mensen betalen hem en hij kan rally rijden. ;D

Rally Albania 2013 promo

Deze heeft destijds sponsorgeld opgeleverd. Opdracht was de sponsor tijdens de rally te laten zien in een filmpje van 1 minuut:

Automatiseringsgids
Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1385
Re: wie weet er motorrally introfilms
« Reactie #28 Gepost op: 28-12-2013, 11:16 »
Zo komt Marc Coma aan zijn sponsorgeld.. Of is het gewoon salaris..
Jij werkt toch bij DHL Dirk???

Marc Coma mensajero por un día
Atic#1007,  TCN#397

Offline member

  • Prutser
  • *****
  • Berichten: 918
Re: wie weet er motorrally introfilms
« Reactie #29 Gepost op: 09-02-2014, 22:07 »
kwamen wat zaken tussen maar ff rap in elkaar geprutst. Voice moet nog ff netjes en de kleurtjes kunnen wel een poetsbeurt gebruiken maar roept u maar. Tips en ander opmerkingen zijn welkom. Ennn ik kan tegenwoordig ook naast de gopro ook met een cheapo HD- camera beelden maken (zat nog met een oude camra te prutsen maar das nu echt klaar)

Oh ja de link is tijdelijk. Ik gooi um weg wanneer een betere versie klaar is. Dit is dus een linkje voor terugkoppelen. edit: laatste versie maar in de post gezet. Deze blijft voorlopig staan

http://youtu.be/BbCfdb76hNw
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan