Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Gezocht elektrische roadbookhouder en Ico meter.( liefst compleet set navigatie)  (gelezen 963 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 31
Hallo


Ik ben op zoek naar een elektrische roadbookhouder en een Ico meter.
Het liefste koop ik een complete navigatie toren die past voor een ktm 450 2013.
En als je het los hebt liggen ook goed , dan moeten we even sleutelen..


Alvast bedankt voor de reactie's


Mvg Jos motorcross
Opgeven is geen optie.!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
je kan je nickname beter veranderen in Jos rallycross

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 31
Hahaha klopt, misschien wel beter voor op deze site idd.!  ;D
Opgeven is geen optie.!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2118
Vraag het 'heitje', die heeft nog wat in de schuur liggen waar hij van af wil. Check z'n profiel voor contact info.
uit het stof zijt gij gekomen, en tot het stof zult gij wederkeren!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 31
Dank je wel. Heb hem even een mailtje gedaan.!
Opgeven is geen optie.!!

removed

  • Gast
Heb al een afspraak met heitje over de imo

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
ben net mijn setje uit elkaar aan het halen. Na 2 keer een weekje gebruiken ziet de ktm houder er zo uit:


als je dus 2e hands koopt kun je beter direct versteviging aan de achterkant laten lassen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4278
beter iets dat helemaal niet meedraaid met het stuur.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 31
Waar heb je die steun vandaan.? En is dat passend voor een 2013.?

Opgeven is geen optie.!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 733
shit, bij mij op dezelfde plek al een klein scheurtje van 3 mm. ga je hem laten lassen? dan kan de mijne misschien ook gelijk mee voor een preventieve las. On topic, kijk dus even goed of je scheurtjes ziet als je een tweedehands vindt.


ben net mijn setje uit elkaar aan het halen. Na 2 keer een weekje gebruiken ziet de ktm houder er zo uit:


als je dus 2e hands koopt kun je beter direct versteviging aan de achterkant laten lassen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Waar heb je die steun vandaan.? En is dat passend voor een 2013.?
Komt uit de ktm powerparts gids en past op mijn 2012 ktm. Neem dus aan ook op een 2013. Was ruim 100 euri uit mijn hoofd. Als je een wilt die niet mee draait moet je eens op behgo googlen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 440
Behego  :-X
KTM adv. '04

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1717
shit, bij mij op dezelfde plek al een klein scheurtje van 3 mm. ga je hem laten lassen? dan kan de mijne misschien ook gelijk mee voor een preventieve las. On topic, kijk dus even goed of je scheurtjes ziet als je een tweedehands vindt.


Zou ik wel doen, bij mij op zelfde plek gebroken. Weer gelast met versteviging en sindsdien geen problemen meer. RBC weet er wel raad mee.
KTM 300 EXC TPI