Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Afrika project: ready to go Yamaha xtz 660 optic (fabrieksmachine 1995)  (gelezen 1355 keer)

Offline member

  • starter
  • Berichten: 3
Hallo; heb jij geen zin om motorfiets eindeloos "wuste-fahig/desert-proof"te maken? Mijn desert/reis motor is er klaar voor.
Yamaha XTZ660,42 liter tanks,verzwaard frame/achterbrug,gereviseerd blok,speciale luchtfilter-alu-voorwoestijnfilters, 'dikke upside's-down,ohlins achter,lederen zadel,bagagerek en leren tassen(35 liter/stuk,bevestiging touratech systeem),GPS en IMO of ICO voorbereid.
Wordt geleverd met niet-gereviseerd compleet blok/PD-kist met onderdelen/reserve wielen(21 en 18" en banden/stuur etc.
Dit collectors item is goed en kan zo het"zand" in. vraagprijs motor €3000/onderdelen,blok en wielen €1000
groeten Steef Somers 06-25008866 voor  foto's mail me steef.somers@12move.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Je hebt toch vast wel hele mooie foto's om hier te plaatsen... ;)
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...

Offline member

  • starter
  • Berichten: 3
De Xtz is van Peter Vosters geweest(PD),daar heb ik hem 5 jr geleden van gekocht en klaargemaakt voor een woestijntrip  in Tunesie (2004).( heeft een uitgebreid verslag gestaan in Noppennieuws.) Daarna is ie eigenlijk niet meer ofraod gebruikt, en hangt gezellig aan een druppellader.
Ik hoop dat de fotootjes er nu wel op komen....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Jeetje wat een mooi exemplaartje Steef, het is dat ik net iets soortgelijks (maar dan als basis Africa twin) heb gekocht, anders...........

Doe je volgend jaar trouwens weer mee met de Tuareg?

Groetjes Roos.

Offline member

  • starter
  • Berichten: 3
Ha die Roos, how's life. Ja met deze motor zou zeker zogoed gaan als met de KTM525( heb ik ingeruild) .Hij rijdt rustiger/stabieler ,maar in de duinen moet je goed de weg weten want als ie vast staat is ie toch wel zwaar.
ps Groeten van Evelien
Steef


[attachment deleted by admin]

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Mooie machine, erg mooi!