Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Offroad Veghel op zondag 19 oktober  (gelezen 16204 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4387
Re: Offroad Veghel op zondag 19 oktober
« Reactie #30 Gepost op: 19-10-2014, 15:28 »
Dat was een fantastische rit zeg. Heel erg veel afwisseling van erg krappe bosjes tot en met de 6e versneling voor mij. Inrichting van parc ferme was niet erg slim, maar daarna lekker begonnen aan m'n eerste ronde. In het begin nog veel wilde honden, maar allemaal wel erg sociaal. Op een zandbuld met heel diep spoor zat ik vast met met rally stepjes naast een Belg op een oude Husqvarna. Kreeg mijn motor snel los maar die van hem was te ver ingegraven. Je zag duidelijk iedereen moe en rustiger worden na het einde van de ronde.


Wat gegeten en gedronken en toen begonnen aan een uitgestorven 2e ronde. 1.5u later vond ik het mooi geweest en benzine was ook op. Heb wel wat gefilmd dus zal van de week eens kijken.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 14
Re: Offroad Veghel op zondag 19 oktober
« Reactie #31 Gepost op: 19-10-2014, 18:25 »
Veghel zit er weer op. Was echt gaaf. De eerste keer offroad. Totaal niet weten wat je te wachten staat of hoe je überhaupt offroad moet rijden  :-X


Hoe langer ik aan het rijden was hoe lekkerder het ging. In het begin ging het langzaam waardoor ik alle kanten op ging. Wat meer gas erop en toen ging het een stuk relaxter. Gang is alles
Al heb ik wel een paar keer de grond gezien


1 Rondje gedaan en toen vond ik het wel genoeg voor de eerste keer. Bijna op het einde kwam ik ook nog lekker vast te zitten in de dikke modder. Kwam gewoon niet los. Werd geholpen door iemand die stopte 


Dit is zeker voor herhaling vatbaar. 
Maar zal morgen wel lekker alles voelen  :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: Offroad Veghel op zondag 19 oktober
« Reactie #32 Gepost op: 19-10-2014, 18:44 »
Wat een fantastische rit, beter heb je ze niet. Heerlijk gereden, maar na 2 ronden toch ook wel moe.
Wel mijn kentekenplaat verloren in twee stukken, als iemand die toevallig gevonden heeft....

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 76
Re: Offroad Veghel op zondag 19 oktober
« Reactie #33 Gepost op: 19-10-2014, 19:39 »
Ik heb van organisatie vernomen dat er verschillende platen zijn gevonden

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: Offroad Veghel op zondag 19 oktober
« Reactie #34 Gepost op: 19-10-2014, 20:39 »
Fantastische rit!

Ben m'n plaat ook kwijt, was afgebroken en aan de orga gegegeven want kon 'm zelf niet kwijt. Meneer niet meer gezien of gesproken, mail naar orga gestuurd. Zal best goed komen denk ik.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 162
Re: Offroad Veghel op zondag 19 oktober
« Reactie #35 Gepost op: 19-10-2014, 22:23 »
Mooie rit en goed geregeld, vooral voor een eerste keer.
Parc Ferme inderdaad niet erg handig, maar al met al misschien maar 15 minuten hoeven te wachten.
Veel afwisseling en zelf een stalen springschans erin ....... (met mietjes en mannen bordje erbij ;-)

Rit doet me erg denken aan Handel, maar rondje is langer ....

Zitten twijfelen om een 2e ronde te doen, maar collectief besloten dat het zo goed was.

Nu maar hopen dat dit een vaste rit wordt.......



Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 44
Re: Offroad Veghel op zondag 19 oktober
« Reactie #36 Gepost op: 19-10-2014, 23:44 »
Gestart met 4 man , 2 uitvallers en ik op een km van finish gestrand met een lege tank...pfff eind duwen hahaha.
2e ronde lekker door kunnen jagen zonder pauze samen met mijn zoon , maar wel ff getankt onderweg !!!
Vonden het een mooie rit en hoop dat deze kan blijven.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4387
Re: Offroad Veghel op zondag 19 oktober
« Reactie #37 Gepost op: 23-10-2014, 07:46 »
Eindelijk tijd gevonden om filmpje te knippen en plakken.


Oja, verhaal van achterband: was voor Brabo600 eigenlijk al ver heen, maar vond het zonde om asfalt te gaan rijden op een nieuwe band. Geen zin gehad om zaterdag avond nog te vervangen dus maar ook naar Veghel met deze band. Moest naar de geluidmeting (luchtinlaat Husa is luid) en daar vroeg de keurmeester nog wat ik van m'n achterband vond ;D . Prima voor een wegrace toch.


http://youtu.be/lK-iZSN1kAs?list=UUjbdldp5RjykW2NJBPOFvXg
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1820
Re: Offroad Veghel op zondag 19 oktober
« Reactie #38 Gepost op: 23-10-2014, 08:36 »
Mwoa dat gaat nogal dat geluid . Ik zat te klooien met een filmpje van lozere maar heb alleen geluid van de inlaat eronder staan..... bwoooop bwop

Offline member

  • *****
  • Berichten: 822
Re: Offroad Veghel op zondag 19 oktober
« Reactie #39 Gepost op: 26-10-2014, 19:29 »
Fijn bandje toch  ;D . Volgens mij is zelfs de TWI niet meer zichtbaar. :D
Vandaag stond er een Duitser met een zelfde type band aan de start in Handel. En er waren behoorlijk wat modderstukken op de route.
Ben benieuwd naar zijn filmpje.......
450EXC, KLX250S EFI

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4387
Re: Offroad Veghel op zondag 19 oktober
« Reactie #40 Gepost op: 27-10-2014, 07:52 »
Ja, ik had geluk dat er maar een paar natte stukken waren. In Handel was het anders heb ik van horen zegge.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 17
Re: Offroad Veghel op zondag 19 oktober
« Reactie #41 Gepost op: 16-10-2015, 20:56 »
Zondag as.  :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4387
Re: Offroad Veghel op zondag 19 oktober
« Reactie #42 Gepost op: 16-10-2015, 22:01 »
Meneer Dobbelsteen  en ik zijn ook van de partij. Mocht je een brullende 2-cylinder horen dan ben ik het waarschijnlijk.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1178
Re: Offroad Veghel op zondag 19 oktober
« Reactie #43 Gepost op: 17-10-2015, 00:21 »
Meneer Dobbelsteen  en ik zijn ook van de partij. Mocht je een brullende 2-cylinder horen dan ben ik het waarschijnlijk.


Je gaat hem rijden met de superenduro?  ::) :o :D
Ride the world!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 509
Re: Offroad Veghel op zondag 19 oktober
« Reactie #44 Gepost op: 18-10-2015, 17:03 »
Zo,ben weer terug van de 2015 editie van de OTR rit Veghel. Leuke route. Voordat je moet inschrijven moet je eerst een zandheuveltje over rijden.
Ik stond voor de heuvel te vragen": He, waar moet je inschrijven ? Ja weet ik veel. Ik dacht dat daar de route al begon.
Die man staat te lachen en wijst naar de heuvel.  "Die kant op ! ".


Bij het keuren oranje sticker niet meegekregen, kon ik dus weer terug.
De route zelf was erg leuk. In het begin wat speelelementen met zelfgemaakte zandheuvels. 2 single tracks, meer zat er niet in. Het was redelijk droog. Hier en daar wat blubber en glibberig, maar wel te doen.
Heb maar 1 ronde gedaan, toen was mijn energie beetje op.


Wel een paar keer uit me handen laten glijden. resultaat: koppelingshandel kapot, beide handkappen kapot (ja, hoe krijgt ie het voor mekaar  ;D  )
En een lekkage van koelvloeistof. Moet ik morgen maar inspecteren..


Mooi weer. 's ochtends vroeg wel mistig, maar ben pas om 10.15 gestart. 2e ronde zat er dus niet meer in.


Heb Femke trouwens niet gezien,maar ja halverwege de rit zaten de meeste al onder de blubber dat je sowieso moeilijk kan zien wie het is.
DR650SE-