Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: van pelt  (gelezen 8378 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
van pelt
« Gepost op: 24-09-2014, 07:11 »
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 539
Re: van pelt
« Reactie #1 Gepost op: 24-09-2014, 17:35 »
Die gaat nog wat laten zien, de komende jaren.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: van pelt
« Reactie #2 Gepost op: 24-09-2014, 19:13 »
dat hoop ik .... eindelijk een gewone goede nuchtere kerel die kan knallen
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1242
Re: van pelt
« Reactie #3 Gepost op: 24-09-2014, 21:00 »
dat hoop ik .... eindelijk een gewone goede nuchtere kerel die kan knallen

wat is er zo goed gewoon nuchter aan van Pelt ???

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: van pelt
« Reactie #4 Gepost op: 24-09-2014, 21:16 »
ik vind het gewoon een fijne gozer zonder poeha en praatjes, is dat een probleem ofzo?
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1242
Re: van pelt
« Reactie #5 Gepost op: 24-09-2014, 21:21 »
nee dat mag je zeker .
Maar vroeg me een beetje af waarop het gebaseerd was .

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: van pelt
« Reactie #6 Gepost op: 24-09-2014, 21:57 »
snap wel wat Martijn bedoelt. Heb wel meerdere interviews gelezen met hem, beeld dat dan naar voren komt is van een rustige jongen vent die heel goed weet wat ie wel en niet kan, zonder attitude. Denk dat hij vooral mentaal heel sterk is en dat vind ik bijzonder op zijn leeftijd

Offline member

  • Twin
  • *****
  • Berichten: 2155
Re: van pelt
« Reactie #7 Gepost op: 24-09-2014, 22:50 »


..dat vind ik bijzonder op zijn leeftijd..

Verbaast me dat er niet staat: http://tattlermx.nl/2014/09/van-pelt-van-WILDcrosser-naar-dakar-held/ 


 :-X


Nee serieus ik vind het leuk van die knul. Elke gezonde jongen droomt daarvan! Maar zoals Meoni of wie was het, op een proef met 216 km/u werd geklokt, dat soort mensen heeft zo'n focus in een naar fatalisme neigend fanatisme.

M.a.w, desnoods met de dood op de koop toe..


Avonturier!

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: van pelt
« Reactie #8 Gepost op: 25-09-2014, 09:30 »
Hoor ook wel afwisselende verhalen vooral over bv zijn navigatie skills ;) daarbij is dat malle moto klassement natuurlijk discutabel. Maargoed hij is nog jong en kan nog veel leren. Rijden kan hij zeker, koppie erbij blijven houden en hij kan het denk ik ver schoppen. Trainen met FV, en mogelijk andere rijders is ook een erg goede leerschool denk ik!
ARM facebook HIER

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: van pelt
« Reactie #9 Gepost op: 25-09-2014, 10:26 »
Van Pelt kan zeker rijden!
Over zijn voorkomen, hij is jong erg jong en doet ook dito uitspraken (gelukkig maar)
Het is wel zo dat hij absoluut niet dom is, maar heeft zo zijn fouten ook al in de Dakar gemaakt. Hoor iemandnog zeggen dat het ongelofelijk stom is dat hij geen extra sluitstukken en ketting bij zich had. Want dat is toch basis uitrusting.
Die naïviteit maakt van Pelt nu al een man om te volgen. In de enduro is het geen topper en menig endurorijder denkt er het zijne van, en toch Dakar is geen enduro, er zijn mannen die veel beter zijn dan van Pelt inde enduro. Robert heeft het inderdaad mentaal goed voor elkaar, kan zijn ego/zenuwen bedwingen en dat maakt toch wel dat hij misschien ver kan komen in het klassement. Veel verder dan Vogels, dat is zeker.


Ik volg hem zeker, hij heeft een zekere jongensachtige bravour  over zich(die bravour zie je niet in zn rijden terug, dat isop zekerheid rijden) dat het leuk is om hm te volgen.


Top 10? Mwah eerder rond de 15de plek aan het eind, tot de rustdag zal die rond plek 40-50 zweven.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: van pelt
« Reactie #10 Gepost op: 25-09-2014, 15:22 »
Dakar is geen enduro, er zijn mannen die veel beter zijn dan van Pelt inde enduro. Robert heeft het inderdaad mentaal goed voor elkaar, kan zijn ego/zenuwen bedwingen en dat maakt toch wel dat hij misschien ver kan komen in het klassement. Veel verder dan Vogels, dat is zeker.
Top 10? Mwah eerder rond de 15de plek aan het eind, tot de rustdag zal die rond plek 40-50 zweven.


??
Ik denk dat Hans  verder gaat komen dan Robert, zeker de komende jaren. Robert is goed, Hans is medogenlozer.  Die zie ik dit jaar wel sicht op de top 10 zitten.

Van plek 10-12 naar top 3 gaat alleen nog maar om geld (spullen en ondersteuning) daar zijn de verschillen zo klein..
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 733
Re: van pelt
« Reactie #11 Gepost op: 25-09-2014, 15:45 »
 respect voor dat jonge iele ventje. Slim zat en nuchter als sr. Nu ik ze van dichtbij heb meegemaakt in serres ga ik met extra plezier de komende dakar volgen. Rookie Riezebos ga ik zeker volgen. Hoop dat ie ver komt.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: van pelt
« Reactie #12 Gepost op: 25-09-2014, 16:05 »
member
Hans Vogels is idd medogenlozer en kan vreselijk hard rijden (zeker top 5). Hij rijdt met zn gashand en niet met zn kop en dat maakt dat hij tot de rustdag hoog scoort, daarna gaat de vermoeidheid spreken en het gevaar ervan.
En in het geval van een rally op de motor een vreselijk goede uithoudingsvermogen en toch ook wel een portie geluk.


We zullen het zien  :)


Offline member

  • *****
  • Berichten: 1389
Re: van pelt
« Reactie #13 Gepost op: 25-09-2014, 16:27 »
Ik zie idd in Vogels de opvolger van Verhoeven, in Van Pelt de opvolger van Knuiman.


Maar ik laat me graag - in Januari, met daden - overtuigen dat ik het mis heb  :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1572
Re: van pelt
« Reactie #14 Gepost op: 26-09-2014, 09:15 »
Ik zie idd in Vogels de opvolger van Verhoeven, in Van Pelt de opvolger van Knuiman.

:stupid: