Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Even voorstellen...  (gelezen 12048 keer)

Offline member

  • XT600E, XB12Ss, Hornet900
  • *****
  • Berichten: 298
Re: Even voorstellen...
« Reactie #45 Gepost op: 21-10-2004, 14:11 »
Citaat
Muziek?? Yamaha


Stom [smiley=baldy.gif] dat het kwartje niet bij me gevallen is...m'n ouders hebben nog wel een muziekwinkel gehad

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Even voorstellen...
« Reactie #46 Gepost op: 21-10-2004, 19:02 »
Ikke verstandig?????
Eerst zien, dan geloven.......

Ik moet nog even geduld hebben (daar ben ik niet goed in)
Ze hadden een nieuw aanzuigrubber ofzoiets besteld, maar die is nog steeds niet binnen.  :'(

Oooh, als ik 'm dit weekend nou maar heb. Anders zit ik een heel weekend thuis :o
De koppakking voor de bmw komt dinsdag pas binnen, dus die kan ik dit weekend ook nog niet in elkaar schroeven en geen XT om een dagje mee buiten te spelen.

Ach ja, dat geduld wordt dan wel beloond met een fiets die tiptop in orde is.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 914
Re: Even voorstellen...
« Reactie #47 Gepost op: 15-11-2004, 23:42 »
Ik ben Arthur van Teeffelen, ben 39 jaar en woonachtig in West-Graftdijk. Ben sinds een jaar lid van de BMW GS club. Nu zijn er ritten waar je met een BMW 1150 GS van 250 kg niets te zoeken heb. Dus ik ben bezweken voor een lichtere fiets: een Yamaha TT-R600 Belgarda en die gaat door waar de BMW zich vast rijdt. Ik probeer zoveel mogelijk ritten te rijden en kom daarbij ook een hoop enthousiaste mensen tegen. Zo heb ik Roos ontmoet en die verwees me naar deze site van mensen die offroad rijden ongeacht op wat voor merk motor en dat sprak me wel aan. Afgelopen weekend de rit van Duursma 2003/2004 gereden met Harold en Roos. Was erg mooi en door het weer van de afgelopen dagen was er genoeg bagger op de route, een heerlijke dag gehad en goed verzorgd met soep en brood bij Harold thuis . Hiervoor mijn dank aan Margrieta voor de goede zorgen.
Als je nooit valt, ga je niet hard genoeg!’

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Even voorstellen...
« Reactie #48 Gepost op: 15-11-2004, 23:51 »
hoi Arthur!
Welkom bij de club van "vrije" motorrijders :D (hoewel er een onevenredig deel op Africa Twins rond rijd zoals je waarschijnlijk al was opgevallen 8)

We hadden ons al af staan vragen wie er op de TTR was!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 914
Re: Even voorstellen...
« Reactie #49 Gepost op: 16-11-2004, 01:29 »
Dat was ik dus, de bmw had ik zaterdag al uitgelaten bij een uitstapje met de gs club. En daar is de TTR niet welkom. :'(
Als je nooit valt, ga je niet hard genoeg!’

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Even voorstellen...
« Reactie #50 Gepost op: 16-11-2004, 18:19 »
Hey Arthur, toch ook maar aangemeld hier....

Welkom in ieder geval, tis hier altijd gezellig, wat voor motor je ook rijdt......
(alhoewel, misschien dat je een beetje vreemd aangekeken wordt als je je motor hebt ingeruild voor een HD)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Even voorstellen...
« Reactie #51 Gepost op: 16-11-2004, 18:45 »
Zolang je met die HD ook lekker met ons mee rijd is er geen persoon die vreemd zou kijken  :-/ :-/ :-/

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: Even voorstellen...
« Reactie #52 Gepost op: 16-11-2004, 23:08 »
Welkom Athur!! ;D
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 914
Re: Even voorstellen...
« Reactie #53 Gepost op: 16-11-2004, 23:17 »
Dank u Dank u,  ;D
HD is voor hells angels ;)
Nee dan wordt het een KTMetje 8)
Als je nooit valt, ga je niet hard genoeg!’

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Even voorstellen...
« Reactie #54 Gepost op: 17-11-2004, 01:25 »
Nog meer KTMmetjes...dat wordt smulle!
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 524
Re: Even voorstellen...
« Reactie #55 Gepost op: 14-12-2004, 18:45 »
Nou, ik zal me ook maar ff voorstellen, Erik van Immerzeel. Ik zwerf sinds kort ook op dit forum rond, eigenlijk door Leo (de neus?) via een link op het motorforum.
Ik rij sinds 4 maanden op een AT en dat bevalt me zo goed dat ik dat jaren eerder had moeten doen. Hiervoor allerlei sportspul gereden maar daar had ik na 13 jaar m'n buik van vol. Altijd wel al een zwak gehad voor allroads, een keer gereden en verkocht/gekocht! Langzaamste fiets die ik ooit gehad heb maar denk dat deze me nog de meeste lol gaat geven.
Dacht dat er in Olland geen mensen met een allroad de blub in gingen, foutje dus...
Ben ook van plan om volgend jaar eens aan (een paar) allroadritten mee te doen, zal wel ff moeten oefenen want m'n terreinervaring is euh...is er niet :-\. Heb intussen plannen genoeg om m'n AT aan te passen, de valbeugels liggen al in de huiskamer te wachten :).
Ik heb nog genoeg allroadvragen (geheel nieuw voor mij, wist ik bv wat een Conti TKC80 was :-\) maar die komen wel
Tot ziens

Offline member

  • *****
  • Berichten: 914
Re: Even voorstellen...
« Reactie #56 Gepost op: 14-12-2004, 19:43 »
Hoi XRV rider,

Welkom op dit forum.
Wat betreft offroad ritten zit je goed op dit forum, bijna ieder weekend is er wel ergens wat. :D
Wat betreft offroad banden zijn er ook nog Mefo noppen banden goed voor offroad werk en iets minder voor op de weg is maar net wat je belangrijker vind.
Als je nooit valt, ga je niet hard genoeg!’

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Even voorstellen...
« Reactie #57 Gepost op: 14-12-2004, 22:30 »
He XRV,

Mocht je ervaring op willen doen: op het noppenforum zweeft ook iemand rond die 'allroad voor beginners' geeft, dat zou wel eens een hele mooie manier kunnen zijn om je motor eens echt vies te maken. Volgens mij weet Leo er meer van. Tuurlijk kun je ook gewoon bij ons aanhaken, er is zat te doen!

Doei,
corné
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • KTM GO!!!!!!!
  • *****
  • Berichten: 500
Re: Even voorstellen...
« Reactie #58 Gepost op: 14-12-2004, 22:35 »
Gelukkig, er zijn ook nog rijders die voor de dikke twins gaan, en niet voor het oranje gevaar . Gefeliciteerd!!!!

Ad
IT IS GREAT TO DRIVE A LC 8.

Offline member

  • Africa Twin XRV 750 Rally
  • *****
  • Berichten: 571
Re: Even voorstellen...
« Reactie #59 Gepost op: 14-12-2004, 23:46 »
Hoi XRV rider,

Een @-rijder is natuurlijk extra welkom met het oprukkende KTM geweld, dus welkom op het forum.

Gr. Bas
"Man is distinguished from all other creatures by the faculty of laughter."
"Confuse people... Quote from the WRONG message!"