nu ben ik opzoek naar nuttige tips voor het aanpassen/prepareren van de motor voor dit avontuur. 1 grote tank of meerdere kleine, welk roadbook,imo of ico, en tal van deze zaken alle info is welkom.
Gr Arthur,
Die kleine "Kreidler" tank die jij (en ik ook trouwens
) er op hebt zitten is met zijn 19 liter misschien wat aan de kleine kant. Ik zou voor zo'n 23 liter basic tank gaan. Vergeleken met die min-of-meer standaard XT'tjes moet dat ruim voldoende zijn. Meer dan 1 tank zou ik zeker niet doen.
Roadbook kan jij prima zelf bouwen.
IMO of ICO? Mijn IMO dat het nog steeds goed (KOW), maar er schijnt dit jaar veel gelazer mee te zijn.
Verder een beter zadel dan die ouwe ingezakte bank die er nu op zit.
En de fiets een keer helemaal uit elkaar en weer in elkaar zetten. Is voor jou een eitje en je komt de zwakke plekken vanzelf tegen.
Frame versterken via CK, of had Luke dat al laten doen?
En de remmen verbeteren, dat ding remde voor geen meter!
Schuimfilters i.p.v. die papieren dingen?
Wel
heel gaaf dat je de HL gaat doen, dan ook nog op een BMW. Geniet er vooral heel veel van
GS GJ