Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: GEZOCHT:Husaberg enduro jas  (gelezen 6809 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 509
GEZOCHT:Husaberg enduro jas
« Gepost op: 23-03-2015, 13:31 »
Er is niet meer aan te komen, ik weet het, maar probeer het hier nog eens:


Is er iemand die zijn husaberg enduro jas wil verkopen ? liefst maatje xxl...
DR650SE-

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: GEZOCHT:Husaberg enduro jas
« Reactie #1 Gepost op: 23-03-2015, 20:18 »
Zodra ik m'n Beta endurojasje gescored heb mag hij er uit hoor!

Zo goed als nieuw, nog geen gaten ingevallen ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 509
Re: GEZOCHT:Husaberg enduro jas
« Reactie #2 Gepost op: 23-03-2015, 20:33 »
Das mooi Noppy !!


ik had vanmiddag bijna elke Husaberg dealer in nederland gebeld, en allemaal hebben ze geen husa kleding meer.
Er was er een die zei:  koop je toch een husqvarna jas. Dat lijkt er ook op.
Die husqvarna jassen zijn ook wel mooi, maar ja Husqvarna ??  Op een Husa ??  Tsja, ik weet het niet...Het is wel de opvolger, dat dan wel weer...

Brouwer in Zwartebroek zei dat hij wel een Husaberg broek had, maar geen jas. hij zou mogelijk volgende week iemand krijgen die zijn husaberg jas niet meer gebruikt.
Het zal toch wel toevallig zijn als jij dat bent ??

Ik heb nu een Jopa jas maat 2XL. Daaronder gaat een protectiejas. Zo'n compleet visgraat jasje met rits en niergordel. En dan heb ik nog wat ruimte.
Ik ben 1,74 m (ietsje zwaarder als gemiddeld met een buikje   :D )

Laat het even weten wat je met die jas wil doen, ok ?
DR650SE-

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: GEZOCHT:Husaberg enduro jas
« Reactie #3 Gepost op: 23-03-2015, 21:03 »
Ok!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 822
Re: GEZOCHT:Husaberg enduro jas
« Reactie #4 Gepost op: 23-03-2015, 22:26 »
En dan is er dit nog: http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/392846/Husaberg-rally-jacket-zgan-1.html

Als de jas er nog is :-X Advertentie is een een paar maanden oud.
450EXC, KLX250S EFI

Offline member

  • *****
  • Berichten: 539
Re: GEZOCHT:Husaberg enduro jas
« Reactie #5 Gepost op: 23-03-2015, 23:03 »
Probeer eens bij schleenbecker moto in Duitsland. Tijdje geleden kon je ze daar nog krijgen.

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2349

Offline member

  • *****
  • Berichten: 509
Re: GEZOCHT:Husaberg enduro jas
« Reactie #7 Gepost op: 24-03-2015, 09:59 »
Ik heb die gast van motorforum al een berichtgestuurd, maar afwachten of tie nog leeft... ;D
ebay staat ook leuk spul, maar het is weer zo'n gedoe met passen en terugsturen. (aan de andere kant mijn opties zijn wel weinig  :-\  )
Scleenbecker had ik nog nooit van gehoord , ga ik eens naar kijken.


Wat is dit toch een geweldig forum. Husaberg is dood, maar wat een reactie's nog..bedankt voor het meekijken guys. :D

Post Merge: 24-03-2015, 14:11

En wij ons maar druk maken om een jas...
https://youtu.be/VEE8DWbTi8g
DR650SE-

Offline member

  • *****
  • Berichten: 539
Re: GEZOCHT:Husaberg enduro jas
« Reactie #8 Gepost op: 24-03-2015, 18:38 »
Ik heb die gast van motorforum al een berichtgestuurd, maar afwachten of tie nog leeft... ;D
ebay staat ook leuk spul, maar het is weer zo'n gedoe met passen en terugsturen. (aan de andere kant mijn opties zijn wel weinig  :-\  )
Scleenbecker had ik nog nooit van gehoord , ga ik eens naar kijken.


Wat is dit toch een geweldig forum. Husaberg is dood, maar wat een reactie's nog..bedankt voor het meekijken guys. :D

Post Merge: 24-03-2015, 14:11

En wij ons maar druk maken om een jas...
https://youtu.be/VEE8DWbTi8g


Haha


Offline member

  • *****
  • Berichten: 919
Re: GEZOCHT:Husaberg enduro jas
« Reactie #9 Gepost op: 24-03-2015, 19:24 »
 Ik heb die gast van motorforum al een berichtgestuurd, maar afwachten of tie nog leeft... ;D  Die gast ben ik aangenaam......alive and kicking..........Jas is verkocht

Offline member

  • *****
  • Berichten: 509
Re: GEZOCHT:Husaberg enduro jas
« Reactie #10 Gepost op: 24-03-2015, 20:27 »
Hee Kini, klein wereldje toch weer heh ?


tsja, ik had het kunnen weten. adv 3 maanden geleden geplaatst. Zou wel wishful thinking zijn als hij er nog was.


maar ik heb inmiddels al een bod uitgebracht op ebay (de link van Grandia).
Een ander arm lid wees mij op een andere duitse ebay adv. zgn kleinanzeigen. Dat is echt een mooie jas. maat xxl. Hij vraagt € 130. Woont alleen ver weg. In het voormalige DDR gebied richting Leipzig.
Ik heb hem al een bericht gestuurd of hij het naar NL wil sturen.


edit 27-3


Antwoord terug gekregen. Hij wil wel opsturen als ik ook verzendkosten betaal. "Prima, geef je bankrek.nr maar..." Paar dagen later bericht.
Es tut mir leid, die jacke ist leider verkauft...  ????  WTF   ????  Is dit de duitse manier van zaken doen ????? steck deine jacke maar in dein aarslog.......   :P


Dus Noppy, mijn enige hoop om een husaberg jas te dragen is nu op jouw gericht  (No pressure... ;D )



DR650SE-

Offline member

  • *****
  • Berichten: 509
Re: GEZOCHT:Husaberg enduro jas
« Reactie #11 Gepost op: 27-03-2015, 22:57 »
Vandaag nog eens wat gaan rondkijken voor enduro jasjes.
Er zijn er 2 die ik wel mooi vind. Of ze goed zijn weet ik niet, misschien dat jullie wat ervaringen kunnen delen.


Als eerste de Kenny Titanium jas: deze:


 Is dacht ik wel populair. De foto is een wat ouder model, ik dacht 2012. De 2015 zijn lichtblauw. deze is donkerblauw.Past wat meer bij de motor.


En de 2e jas :



T'is wel een ander merk, but who cares ?  Ik heb wel gelezen op een ander forum dat de jas oog wegsmelt als hij per ongeluk tegen de uitlaat komt, maar er zijn denk ik maar weinig die daar goed tegen kunnen.

DR650SE-

Offline member

  • *****
  • Berichten: 488
Re: GEZOCHT:Husaberg enduro jas
« Reactie #12 Gepost op: 28-03-2015, 11:06 »
Die Kenny titanium zijn prima jasjes voor een prima prijs. Had hem eerst in het rood, maarja, dat stond niet zo mooi bij de Husa  :D
Toen een "Yamaha", dus Husaberg blauwe erbij gevonden, iets andere kleur, maar mij best !

Het oudere model heeft volgens mij geen afritsbare kraag, de blauwe hier op de foto is dezelfde als ik nu heb, en wel met afritsbare kraag.
Vind hem zelfs mooier dan de HB jas  ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 509
Re: GEZOCHT:Husaberg enduro jas
« Reactie #13 Gepost op: 28-03-2015, 12:04 »
Gisteravond en vanochtend weer allerlei dealers en kledingshops gebeld in USA en de UK (ook dankzij de links die ik kreeg van een mede ARM lid), er is nog wel wat Husaberg spul, maar de jas die ik zoek heb ik alleen gevonden in the USA, maat 3XL en 4XL. Helaas no international  shipping.
Vanochtend nog gebeld met moto4.co.uk en gear4motorcycles.co.uk,  en ze zeggen gelijk:  we hebben wel de Husqvarna, is in feite dezelfde jas, zelfde materiaal, bla,bla, bla, alleen ander logo...Ja thanks dude. Maar die kan ik hier in NL ook bestellen.


Kenny heeft wel weer als nadeel dat het niet merkgebonden is. Mocht de Husa er ooit gaan voor een ander merk, kan ik gewoon de Kenny blijven gebruiken.


Husqvarna jas op een KTM, nee dat zie ik ook weer niet zitten  ;D
DR650SE-

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7973
Re: GEZOCHT:Husaberg enduro jas
« Reactie #14 Gepost op: 28-03-2015, 12:29 »
hier ook een kenny titanium vindt het een fijne jas.
is niet waterdicht maar dat is een endurojas nooit.
jasje past me goed en er zitten veel ritsen op om te ventileren.