Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: oplossing gezocht  (gelezen 14863 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: oplossing gezocht
« Reactie #90 Gepost op: 04-11-2006, 09:47 »
woeff :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1119
Re: oplossing gezocht
« Reactie #91 Gepost op: 04-11-2006, 21:59 »
He Arthur, het zijn 17 inch wielen, dus kom maar op want hij vreet banden en benzine! Ik stond op de snelweg zonder, net bij afrit Rheden. Rechterkraantje zat dicht omdat ie nogal lekt, dus die open en ja hij wilde starten, op zoek naar een pomp in Rheden, gelukkig redelijk snel gevonden. Wie stopt er naast mij?
Oom agent, ziet u wel wat in uw spiegels mevrouw? Ehm, jawel maar ik was zo druk opzoek naar een pomp, slijm slijm.
U heeft wel een rare kenteken plaat! Eh ja mevrouw het is een 1 dags kenteken op zijn kop gemonteerd door mijn liefhebbende echtgenoot!
Nou doet u maar voorzichtig mevrouw! Ja mevrouw, bedankt mevrouw :P

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: oplossing gezocht
« Reactie #92 Gepost op: 04-11-2006, 22:12 »
He Arthur, het zijn 17 inch wielen, dus kom maar op want hij vreet banden en benzine! Ik stond op de snelweg zonder, net bij afrit Rheden. Rechterkraantje zat dicht omdat ie nogal lekt, dus die open en ja hij wilde starten, op zoek naar een pomp in Rheden, gelukkig redelijk snel gevonden. Wie stopt er naast mij?
Oom agent, ziet u wel wat in uw spiegels mevrouw? Ehm, jawel maar ik was zo druk opzoek naar een pomp, slijm slijm.
U heeft wel een rare kenteken plaat! Eh ja mevrouw het is een 1 dags kenteken op zijn kop gemonteerd door mijn liefhebbende echtgenoot!
Nou doet u maar voorzichtig mevrouw! Ja mevrouw, bedankt mevrouw :P


 ::)
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 524
Re: oplossing gezocht
« Reactie #93 Gepost op: 04-11-2006, 22:57 »
Was 't nou een oom of een tante agent?  ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: oplossing gezocht
« Reactie #94 Gepost op: 04-11-2006, 23:29 »
Had het gescheeld als Harold had gereden  ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 524
Re: oplossing gezocht
« Reactie #95 Gepost op: 05-11-2006, 00:52 »
Had het gescheeld als Harold had gereden  ;)

 :stupid: :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: oplossing gezocht
« Reactie #96 Gepost op: 05-11-2006, 10:19 »
Had het gescheeld als Harold had gereden  ;)
Ja dan vhad ze om een date gevraagd.. :-X
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: oplossing gezocht
« Reactie #97 Gepost op: 05-11-2006, 10:34 »
Was er waarschijnlijk toch wel iemand met een blauw oog als boete vanaf gekomen  ;)

Vind het nog steeds een stoer ding!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 914
Re: oplossing gezocht
« Reactie #98 Gepost op: 05-11-2006, 11:04 »
He Arthur, het zijn 17 inch wielen,  Ik zal even kijken wat er nog staat en neem ze voor je mee  
U heeft wel een rare kenteken plaat! Eh ja mevrouw het is een 1 dags kenteken op zijn kop gemonteerd door mijn liefhebbende echtgenoot! Ti's een echte klusser  :-X
Nou doet u maar voorzichtig mevrouw! Ja mevrouw, bedankt mevrouw :P

Als je nooit valt, ga je niet hard genoeg!’

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1119
Re: oplossing gezocht
« Reactie #99 Gepost op: 09-11-2006, 16:19 »
Neem dan gelijk de gatenboor ff mee voor de Suz.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: oplossing gezocht
« Reactie #100 Gepost op: 08-12-2006, 17:48 »
Dit had ook gekund...



Noppy  ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1119
Re: oplossing gezocht
« Reactie #101 Gepost op: 08-12-2006, 18:02 »
Ja er kan zo veel.......

In ieder geval gaat het span 21-12 weer naar de keuring. Startwin heeft veel werk gehad, de motor was toch aardig bewerkelijk. De carburateurs zijn nu afgesteld, de elektric is aangepast, was een zooitje, extra zooi is eraf gehaald, waarvoor het erop zat weet niemand, veel onderdelen van Geert zijn motor zitten nu op/aan het span, die sloopmotor heeft al meer dan zijn geld opgeleverd, het dashbord wordt nu nog omgezet, het hondenhok is klaar en ziet er echt super uit, ik hoop dat we hem morgen op kunnen halen, dan zal de spaarrekening wel flink geplunderd worden, maar is alles tip top voor elkaar.
1 min puntje, op het hondenhok zitten 2 DUCATI sloten! Dat krijg je als je hem laat bouwen door een ducati dealer. Ha ha

Ik heb stickers ontworpen voor op de tank en voor op het span, die komen volgende week binnen. Ik ben de tank al aan het lakken, als dat goed gaat, gaat de rest ook nog worden gelakt.

Nou ja, hopenlijk binnenkort mooie fotos van een bijna nieuwe zijspan combinatie.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: oplossing gezocht
« Reactie #102 Gepost op: 09-12-2006, 20:04 »
We hebben vandaag de motor opgehaald. :)
Ik heb er mee naar huis gereden en kan goed merken dat de fiets is verbeterd.
De wegligging is nu vele malen beter. Dit na de eerste proef rit vandaag van Kees (StarTwin) even
nog het zijspanwiel een andere hoek gegeven waardoor deze beter spoort op de weg.

Natuurlijk de motor loopt een stuk beter (maar dat kon ook niet anders als deze bijna constant op 1 poot liep)
Het Hok is ook erg mooi geworden. (Alleen moeten er nog ramen in)
Hiier 2 fotootjes.

Kees terug van Proefrit (wel slecht voor de achterband was dat ritje 8)



Weer terug de werkplaats in om het zijspan wiel aan te passen


Motor staat nu thuis en Margrieta is inmiddels begonnen om de motor een andere kleur te geven.


Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 524
Re: oplossing gezocht
« Reactie #103 Gepost op: 10-12-2006, 00:21 »
En wat voor kleur wordt ie nu? beetje in Herman Brood stijl  :D ?

'K vind 'm nog steeds gaaf, ben benieuwd naar de live-versie.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1119
Re: oplossing gezocht
« Reactie #104 Gepost op: 10-12-2006, 20:37 »
Nou, de kleur was even uitproberen. Ik heb eerst 4 kleuren door elkaar gesponsd, maar dit werd erg druk, dus gister een pot mooi rood gekocht, dat wordt m met een creme witte streep erdoor als alles goed gaat.