Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Travelmaniacsweekend 2006  (gelezen 17882 keer)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Travelmaniacsweekend 2006
« Reactie #30 Gepost op: 01-09-2006, 18:26 »
Balen, we hadden graag meegedaan maar ik moet helaas het gehele weekend werken :P

Komt Ed toch samen met Leroy?? Je kan niet vroeg genoeg beginnen met het reizigersbloed in de adere te pompen :P

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Travelmaniacsweekend 2006
« Reactie #31 Gepost op: 01-09-2006, 18:38 »
'k Heb net in De Bilt de nazomer geregeld vanaf 8 september, 3 dagen.
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Travelmaniacsweekend 2006
« Reactie #32 Gepost op: 01-09-2006, 21:47 »
'k Heb net in De Bilt de nazomer geregeld vanaf 8 september, 3 dagen.

Fuck, dan wordt het inschrijfgeld vast een stuk hoger... ::)
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • KTM LC8/690 Enduro-Rally/450excSD
  • *****
  • Berichten: 1152
Re: Travelmaniacsweekend 2006
« Reactie #33 Gepost op: 02-09-2006, 14:02 »
Ik kom OOOOOK!
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Travelmaniacsweekend 2006
« Reactie #34 Gepost op: 03-09-2006, 10:51 »
Aangezien ik zaterdag van plan ben bij te komen van een enerverend vrijdag avondje (ohja?? wat ben je van plan dan?? :D) laat ik de motor thuis.......

Natuurlijk zoek ik wel iets zodat ik niet de hele dag in mijn slaapzak blijf liggen en ben dus eigenlijk benieuwd of er in de buurt redelijke crossshops zijn. Is altijd leuk om even rond te kijken, nieuwe handschoentjes passen, kijken naar een nieuwe crossbril (bij die k*t Scott dingen gaat na twee maanden die schuimrand al verpulveren) etc...

Dus wie weet er in de omgeving iets te vinden?? (waar ze ook nog koffie schenken, zodat ik zelf niets hoef te maken :P)

Offline member

  • KTM LC8/690 Enduro-Rally/450excSD
  • *****
  • Berichten: 1152
Re: Travelmaniacsweekend 2006
« Reactie #35 Gepost op: 03-09-2006, 11:22 »


Dus wie weet er in de omgeving iets te vinden?? (waar ze ook nog koffie schenken, zodat ik zelf niets hoef te maken :P)
hanamax is den bosch is een puur cross shop en wel groot.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: Travelmaniacsweekend 2006
« Reactie #36 Gepost op: 03-09-2006, 11:53 »
WPM Lochem. Hartelman motoren in Hengelo (off en on road)
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 322
Re: Travelmaniacsweekend 2006
« Reactie #37 Gepost op: 03-09-2006, 13:54 »
'k Heb me al opgegeven en wil er graag bij zijn maar nu blijkt dat m'n motor niet op tijd klaar is..... gelukkig zal hij zaterdagoctend voor me klaar staan in Lichtenvoorde, maarrrrrrrrr hoe kom ik daar dan ? Is er wellicht iemand die vanuit de regio Rotterdam met een 4-wieler gaat en mij mee wil nemen ? Anders moet ik namelijk met trein, tram en bus :-\ Ik hoor het graag !

Mazzel ! irene

Update: Hoera ! Ik heb inmiddels een lift aangeboden gekregen :) :) :) bedankt voor de reacties en tot zaterdag !
what doesn't kill me only makes me stronger

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2397
Re: Travelmaniacsweekend 2006
« Reactie #38 Gepost op: 03-09-2006, 17:22 »
helaas gaat het voor mij niet lukken
ik heb afgezegd bij marcel
weer werken
doei en veel plezier allemaal  ;)
peet

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 106
Re: Travelmaniacsweekend 2006
« Reactie #39 Gepost op: 03-09-2006, 20:03 »
Aangezien ik zaterdag van plan ben bij te komen van een enerverend vrijdag avondje (ohja?? wat ben je van plan dan?? :D) laat ik de motor thuis.......

Natuurlijk zoek ik wel iets zodat ik niet de hele dag in mijn slaapzak blijf liggen en ben dus eigenlijk benieuwd of er in de buurt redelijke crossshops zijn. Is altijd leuk om even rond te kijken, nieuwe handschoentjes passen, kijken naar een nieuwe crossbril (bij die k*t Scott dingen gaat na twee maanden die schuimrand al verpulveren) etc...

Dus wie weet er in de omgeving iets te vinden?? (waar ze ook nog koffie schenken, zodat ik zelf niets hoef te maken :P)
de dichtsbijzijnde crosshop is aan de zelfde weg als de Travel maniacs Camping, ong. 2,5 km.

Offline member

  • KTM GO!!!!!!!
  • *****
  • Berichten: 500
Re: Travelmaniacsweekend 2006
« Reactie #40 Gepost op: 03-09-2006, 21:42 »
Bij Paashuis in Lichtenvoorde verkopen ze van die oranje apparaten en toebehoren.

Ad
IT IS GREAT TO DRIVE A LC 8.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Re: Travelmaniacsweekend 2006
« Reactie #41 Gepost op: 04-09-2006, 11:08 »
Voor de mensen die vrijdag willen komen is er een extra'tje: we hebben een roadbook dat loopt van Doetinchem naar de lokatie van het weekend.
Als je dit nog even mee wilt pikken, stuur dan even een berichtje naar Morcetti@hotmail.com, en we sturen het roadbook toe!

Let wel: is geheel op eigen risico, en zonder verdere begleiding, wij zijn zelf druk met opbouwen vrijdagmiddag.
Maar wel een leuk opwarmertje wellicht! (kunnen jullie alvast een beetje vies worden :D)

Offline member

  • DR-Z 400s '06
  • *****
  • Berichten: 1000
Re: Travelmaniacsweekend 2006
« Reactie #42 Gepost op: 04-09-2006, 12:46 »
Lijkt me leuk, alleen ik rij op GPS.. is er iemand die met een roadbook gaat waar ik bij aan kan sluiten?
Waar geen weg is, is een wil.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 106
Re: Travelmaniacsweekend 2006
« Reactie #43 Gepost op: 04-09-2006, 13:36 »
Lijkt me leuk, alleen ik rij op GPS.. is er iemand die met een roadbook gaat waar ik bij aan kan sluiten?
Geen probleem, zeer compact roadbook, ong. 2 of 3 a4tjes, dus gewoon op je tank of elders plakken.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Re: Travelmaniacsweekend 2006
« Reactie #44 Gepost op: 04-09-2006, 14:10 »
Geen probleem, zeer compact roadbook, ong. 2 of 3 a4tjes, dus gewoon op je tank of elders plakken.

Roadbook gewoon op de rug van je voorganger plakken en er achteraan rijden... ::)
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...