Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: crosscountry training  (gelezen 6205 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1178
Re: crosscountry training
« Reactie #30 Gepost op: 15-10-2015, 01:22 »
Ik was bij de eerste training dit jaar tijdens mijn laatste "extra" rondje over de crossbaan bij de laatste jump ontiegelijk hard op mijn muil gegaan.
Ik wilde rechts langs een langzamere rijder af springen maar helaas liep de bult een beetje in een bocht en kwam ik een meter of 10 verder neer op de verhoging van de wal vd sprong aan de rechterkant.
Stuur in mijn bovenbeen gekregen en een week lang met een pijnlijke blauwe onbuigbare poot rondgestrompeld.  ;D


Het weekend erop was het wel weer ok en toen maar richting zuid frankrijk gegaan en daar nog eens 1000km offroad gereden..  :D

Vind het wel een tof ritje daar in Venlo.. alleen die Crossbaan is wel gevaarlijk zonder vlaggers. De baan is erg makkelijk en je kunt daar echt gigantisch ver springen.
Ride the world!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1389
Re: crosscountry training
« Reactie #31 Gepost op: 15-10-2015, 10:12 »
Ik vond vorig jaar de crossbaan heerlijk rijden. Dit jaar hadden ze 'm niet geschoven voor de tweede CC training, en was het harder werken. Daarnaast vond ik 'm minder prettig omdat er best hoge afstapjes in zaten, vooral in het eerste deel. Misschien had het er mee te maken dat de baan dit jaar andersom (tegen de richting in?) gereden werd?


De Crosscountry training zelf was leuk. Na de eerste schrik van alle knippen die er nog in zaten, heb ik toch lekker gereden. Mooie afwisselende route, met veel technische uitdagingen. Dit jaar geen grote bottlenecks gezien, maar wel genoeg punten waar je beheerst moest rijden. Voor beginners was het zeker geen gemakkelijke route, met weinig plekken om even uit te rusten of lekker te 'knallen'. Vooral dat laatste miste ik een beetje, maar volgend jaar ben ik er zeker weer bij!