Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: OTR mc havelte 4 oktober  (gelezen 11873 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 44
Re: OTR mc havelte 4 oktober
« Reactie #15 Gepost op: 04-10-2015, 16:54 »
Mooie dag geweest , wij 2 ronden gedaan.
Baan was zwaar maar lag er wel mooi in ....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 509
Re: OTR mc havelte 4 oktober
« Reactie #16 Gepost op: 04-10-2015, 17:22 »
Ben ook geweest!! Was leeeeeuuuk.  :D

Eerste keer op de tankbaan en reed op een ktm 250 2takt waar ik eigenlijk de drz gewend ben. Dus dat effe wennen, maar heel mooi speelgoed!  :D

Uitiendelijk drie rondjes gereden en toen dacht ik dat het wel weer genoeg was voor vandaag. Was ook bijna twee uur, dus nog een rondje werd krap. Op naar de volgende OTR.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1152
Re: OTR mc havelte 4 oktober
« Reactie #17 Gepost op: 04-10-2015, 18:16 »
klapzand 1- vincent 0


gekneusde ribben, 2 duimen verrekt, blauwe knie en hoofdpijn. tien inuutjes bijgekomen maar verder rijden zat er echt niet meer in.  Blij dat ik thuis was.


Volgende keer vallen waar geen paaltjes staan ::) [size=78%]. Dacht dat het wel lekker ging, misschien was dat het probleem.[/size]


Hadden jullie zicht? mijn bril zat van binnen vol condens. Leek de baan wel een stuk vlakker.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 509
Re: OTR mc havelte 4 oktober
« Reactie #18 Gepost op: 04-10-2015, 18:51 »
klapzand 1- vincent 0


gekneusde ribben, 2 duimen verrekt, blauwe knie en hoofdpijn. tien inuutjes bijgekomen maar verder rijden zat er echt niet meer in.  Blij dat ik thuis was.


Volgende keer vallen waar geen paaltjes staan ::) [size=78%]. Dacht dat het wel lekker ging, misschien was dat het probleem.[/size]


Hadden jullie zicht? mijn bril zat van binnen vol condens. Leek de baan wel een stuk vlakker.

Oeps. Das minder. Sterkte ermee.

Eerste rondje zag ik ook geen flikker. Heb 3 keer stilgestaan en bril gepoetst, maar uiteindelijk zonder bril rondje uitgereden. Toen ging het rijden ineens wel een stuk beter!  :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1152
Re: OTR mc havelte 4 oktober
« Reactie #19 Gepost op: 04-10-2015, 18:59 »
had me voor genomen min 2 rondes te doen, niet op snelheid maar wel steeds een ronde zonder stoppen. Dit zand vraagt om snelheid om er door te komen, maar met dit zicht ging dat dus niet goed.


Zag er best veel liggen, beter even kunnen wachten tot de mist was opgetrokken, maar achteraf.............


Kwam in een buitenste spoor terecht en plots ging het licht uit. Bleken paaltjes te staan, heb er 1 meegepakt met voorwiel. Geen schade aan de motor, maar zelf dus wel.


mn de ribben en duimen gaan me geen fijn nachtje bezorgen. morgen ws foto's...





Offline member

  • *****
  • Berichten: 2120
Re: OTR mc havelte 4 oktober
« Reactie #20 Gepost op: 04-10-2015, 19:42 »
Da's minder Vincent, beterschap man!
Wat een verschil in weer ook, in Eindhoven was het niet koud, geen mist en reed bijna iedereen in zijn blote crossshirt.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 509
Re: OTR mc havelte 4 oktober
« Reactie #21 Gepost op: 04-10-2015, 20:44 »
Heb zelf 2 ronden gereden.We starten vrij laat om 10.30. Heleboel rijders haakten al af na 1 ronde en gingen naar huis. Om 13.30 gestart met ronde 2. Toen had ik de baan bijna voor mezelf. Ben wel een keer "aangetikt" door een snelle inhaler. Maar verder geen valpartijen.
En inderdaad, wat een knippen pfff.
Bordjes waren naar mijn idee iets minder duidelijk als in Steenwijk. een paar keer reed ik het paaltje voorbij, en dan zie je "draaisporen"van anderen die ook verkeerd gingen.
's ochtend wat frisjes en steeds beslaan van de bril.


Maareuh Floor, zonder bril kan echt gevaarlijk zijn hoor. Ik heb ook een keer zonder bril gereden omdat hij steeds besloeg en vuil werd, maar kreeg wel laaghangende takken in me gezicht. Ik had nog 3 dagen last van me oog. Dan maar wat vaker stoppen, en schoonmaken.
En ik maar kijken naar een gele DRZ,  he ? Floor is er niet ??? :D




PeterWR had helaas een uitstapje tot "bodemonderzoek". Behoorlijk pijnlijke voet, hoop dat er niets gebroken is.
3e ronde zat er echt niet meer in. Door de vele knippen, en het vele staan en zitten doen mijn knieëen geen goed "(ben tenslotte ook al veteraanklasse). ;D
Maar lekker ritje  ;)
DR650SE-

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 19
Re: OTR mc havelte 4 oktober
« Reactie #22 Gepost op: 04-10-2015, 21:12 »
De aanduiding in steenwijk was inderdaad beter, maar dat had ik sowieso over de hele OTR al gezien. Steenwijk is in mijn ogen net wat beter voorbereid dan mc havelte. Vooral het begin was voor mij echt zoeken, ben denk ik wel 4x op en neer geweest voordat ik is het begin had kunnen vinden

Zelf had ik ook het gevoel bij me 2e ronde dat veel mensen er niet de puf voor hadden. Gaf wel een heerlijk fijn gevoel, je kon eindelijk wat slingeren zonder dat een mogool op een quad je aanrijd  >:(

Vanessa schrok ik zelf wel een beetje van, had niet verwacht dat er nog zo'n hoge opgezette rand zat bij het uitrijden. Vloog haast over me stuur  ;D

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: OTR mc havelte 4 oktober
« Reactie #23 Gepost op: 04-10-2015, 21:12 »
Ben ook geweest!! Was leeeeeuuuk.  :D

Eerste keer op de tankbaan en reed op een ktm 250 2takt waar ik eigenlijk de drz gewend ben. Dus dat effe wennen, maar heel mooi speelgoed!  :D

Uitiendelijk drie rondjes gereden en toen dacht ik dat het wel weer genoeg was voor vandaag. Was ook bijna twee uur, dus nog een rondje werd krap. Op naar de volgende OTR.

Nice goed bezig floor, welcome to the smokers club.

Sterkte en beterschap voor de bodembezoekers.

Ik had trial wedstrijd in de achterhoek en daar was het me mooi weer man!
ARM facebook HIER

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 46
Re: OTR mc havelte 4 oktober
« Reactie #24 Gepost op: 04-10-2015, 21:28 »
Was inderdaad een mooie maar zware rit op de goeie oude DRZ.
Beterschap voor Vincent en Peterwr, ik heb ook nog een keer gevlogen maar gelukkig zacht geland ☺.
Misschien volgend jaar toch maar iets lichters als de drz...

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 36
Re: OTR mc havelte 4 oktober
« Reactie #25 Gepost op: 04-10-2015, 21:37 »
De aanduiding in steenwijk was inderdaad beter, maar dat had ik sowieso over de hele OTR al gezien. Steenwijk is in mijn ogen net wat beter voorbereid dan mc havelte. Vooral het begin was voor mij echt zoeken


Dit komt omdat we de route van gister reden van het onk enduro achterstevoren. Niemand opgevallen dat alle bochten in ronde 1 niet goed uitkwamen en ronde 2 veel lekkerder liep?!?


Je kon zien dat de club de paaltje gewoon had omgedraaid en van bocht verzet. Geef ze eens ongelijk als je een enduro organiseerd wil je uit de kosten komen wat tegenwoordig met zo droevig weinig deelnemers bijna niet te doen is.


Begrijp trouwens nooit zo goed waarom dit evenement niet in mei of juni wordt geordaniseerd, ik zie geen mais?!?

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: OTR mc havelte 4 oktober
« Reactie #26 Gepost op: 04-10-2015, 22:13 »
Omdat er dan geen enduro's zijn?
ARM facebook HIER

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 44
Re: OTR mc havelte 4 oktober
« Reactie #27 Gepost op: 05-10-2015, 08:57 »
Zo, na anderhalf jaar weer eens op de brommer gezeten!
SR 2014 was mijn laatste keer geweest  :confused:
Ik ben op de husky vanuit huis er naar toe gereden, man wat een nevel..
Was al wat later vertrokken, maar de bewolking wilde echt niet optrekken.
Inschrijven ging vlot, en voor het eerst sinds jaren weer eens een daglicentie moeten kopen.
Ik miste het oude baasjedat dat altijd deed.
Zou die dan nu echt de pijp aan maarten gegeven hebben? weet iemand dat?

de eerste paar kilometer wilde echt niet, had gelijk zure armen. later kwam ik wel in het ritme, en toen ging het zowaar wel lekker.
Uiteindelijk heb ik een pauze ingelast, blijk ik 1,5 km voor de uitgang te staan.. nou ja, mooie picknick.


Tweede rondje leek me niet verstandig, door de vermoeidheid ga ik dan teveel fouten maken.
Rustig opbouwen maar weer :-)


Voor de thuisblijvers; je hebt een mooie rit gemist!
cheers,


Arne


 
Meer schik op een oud brik!
'04 TE450, '82 DR250S,
'90 14"SyncroT3

Offline member

  • *****
  • Berichten: 509
Re: OTR mc havelte 4 oktober
« Reactie #28 Gepost op: 05-10-2015, 09:27 »

Maareuh Floor, zonder bril kan echt gevaarlijk zijn hoor. Ik heb ook een keer zonder bril gereden omdat hij steeds besloeg en vuil werd, maar kreeg wel laaghangende takken in me gezicht. Ik had nog 3 dagen last van me oog. Dan maar wat vaker stoppen, en schoonmaken.
En ik maar kijken naar een gele DRZ,  he ? Floor is er niet ??? :D



Zonder bril is ook zeker niet alles idd; maar havelte heeft weinig takken ed, dus wat dat betreft viel het daar alweer mee.  ::) Alleen wel even goed opletten als er rijders voorbijkomen, maar zag bij die twee bulten pas ín de waterplas dat het niet vlak was daarachter... dat het nog omhoog ging.  ::) ;D Drie bochten zo goed als gemist, zag helemaal geen sporen en tussendoor wél staan poetsen op die bril. Lag ook aan de bril leek het. Reed het rondje daarna met een andere bril en dat ging stukken beter (maar toen was het weer ook al beter).

Was dus idd niet op de DRZ! Heb sinds afgelopen week een 250 2takt voor op de crosbanen en leek me ook leuk voor deze rit! Was ook zo. Albergen en Ruurlo ben ik wel gewoon weer op de drz.  :D Die daarna rij ik niet, ga nog een maandje naar Afrika.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 509
Re: OTR mc havelte 4 oktober
« Reactie #29 Gepost op: 05-10-2015, 09:37 »
Mooi hoor zo'n 250 2takt, maar heb je nu dan  ook een aanhanger of busje ?
DR650SE-