Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: otr markelo  (gelezen 6918 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 730
Re: otr markelo
« Reactie #15 Gepost op: 31-10-2015, 22:24 »
Weer wat geleerd !  ;D

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 143
Re: otr markelo
« Reactie #16 Gepost op: 01-11-2015, 16:20 »
Weer thuis. Was een mooie rit met de 690, op de sluip kruip paden hard werken maar het ging mooi. Wel m'n handkap laten sneuvelen helaas op een boom toen m'n voorwiel weg gleed over een stronk.

Nog meer mensen van hier geweest?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 509
Re: otr markelo
« Reactie #17 Gepost op: 01-11-2015, 17:09 »
Jazeker, ik was er met PeterWR, HarryB en Marc Schmidt.
de 1e lus die we deden was de "zandwinning".  Godsallemachtig, wat veel single tracks. Veel glibberige boomwortels en witgeverfde boomstronken, waar je als je niet oplet je in de vernieling kan rijden.

1 ronde gedaan, daarna lus 2 gepakt. Daar waren minder rijders. Maar wel leuk. Stuk crossbaan die best wel glad is. Veel akkers en weinig single tracks.
Toen vond ik het welletjes. het was half 2. Het was weer mooi voor vandaag. route 2 voegde zich bij route 1 vrijwel aan het eind.
Geen schade gereden, bij de singel tracks was het soms druk. Ergens stond het helemaal stil, knalde tegen mijn voorganger. Niet echt hard, maar raakte wel zijn kentekenplaat. Was trouwens een duitser, die leest waarschijnlijk toch niet mee, sorry heinrich  :(  Had niks in de gaten, want reed gewoon door.
Wel op een ander plekje op single tracks onderuit gegaan. Stonden 2 bomen dicht bij elkaar. Stuur raakte de boom, en boem daar lag ik.
Ach hoort erbij....
No pain, no gain, no guts no glory  ;D


volgende week Varsseveld, want zelhem is otr na de enduro. Voor OTR mag je maar 1 ronde dus dat doe ik niet. Ga dus naar Varsseveld.
DR650SE-

Offline member

  • Honda Africa Twin, Honda dominator, KTM lc8 950 adventure, 990 adventure, L300 4x4, lc4 690
  • *****
  • Berichten: 489
Re: otr markelo
« Reactie #18 Gepost op: 01-11-2015, 17:26 »
Weer thuis. Was een mooie rit met de 690, op de sluip kruip paden hard werken maar het ging mooi. Wel m'n handkap laten sneuvelen helaas op een boom toen m'n voorwiel weg gleed over een stronk.

Nog meer mensen van hier geweest?
[/quote


Ja heerlijk gereden, de lus met zandwinning.
Ook met de 690, sprak een rijder bij de keuring, was jij dat?

Groet Marc

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 10
Re: otr markelo
« Reactie #19 Gepost op: 01-11-2015, 19:01 »
Mooie rit. Complimenten voor de organisatie! :)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 143
Re: otr markelo
« Reactie #20 Gepost op: 01-11-2015, 19:04 »


Dat was ik ja. Hoe ging het?

Vond al die wortels vervelend ja, spekglad.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 37
Re: otr markelo
« Reactie #21 Gepost op: 01-11-2015, 19:24 »
ben vandaag ook geweest eerst de lus met zandwinning daarna 2 keer de andere lus geweldige rit

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 53
Re: otr markelo
« Reactie #22 Gepost op: 01-11-2015, 19:35 »
Zoooo.... Markelo was ook weer mooi zeg! Twee keer ronde links en twee keer rechts gereden. Was weer perfect georganiseerd, al miste ik op een paar plekken wel een rooie vlag bij de punten waar je ineens weer de weg op schiet, dat hadden ze bij Ruurlo toch wel ietsje netter geregeld. Beter voor de fietsers ook. Kleinigheidje, was verder een super dag.

D'r één keer lekker hard af gegaan. Op de single track net na het witte stronkjes stuk. Zat zo'n trage meesteppende Duitser voor me (met een kentekenplaat zo groot dat je amper langs hem heen kon kijken), ik er op een gegeven moment eindelijk langs, gas d'r op, linkerbochtje, voorrem in, natte wortel dwars, klabam. Alubeugel van m'n handkap sprong om m'n oren, en die Duitser d'r weer lachend langs... Grrr... ;D

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 108
Re: otr markelo
« Reactie #23 Gepost op: 01-11-2015, 20:54 »
heb jij m ook uitgereden popnagel? je zag er niet beroerd uit.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 730
Re: otr markelo
« Reactie #24 Gepost op: 01-11-2015, 21:40 »
Haha, 5 uur 49 minuten.
Dacht dat ik nog niet erg moe was, maar da's nu anders.
Gewoon erg genoten, omstandigheden waren ook super.

Kon ook mooi zien waar jullie wat aan t spelen zijn geweest.
Reed 1 van jullie met een trailband ?

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 108
Re: otr markelo
« Reactie #25 Gepost op: 01-11-2015, 22:07 »
neuh versleten noppen ;D

snelste deed t in 4 uur.
geen lekke band gehad?
hadden er een hoop lekgereden. hadden dan wel een biba mee, maar geen pomp ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 730
Re: otr markelo
« Reactie #26 Gepost op: 01-11-2015, 22:35 »
Nope, is mij ook een raadsel waarom t er zoveel waren.
Heb tubeless en 2 biba en 2 pompen + plakspul mee.
Moet gek gaan dan.
Alleen na 20km al geen remmen meer, maar die heb je toch niet nodig.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 31
Re: otr markelo
« Reactie #27 Gepost op: 01-11-2015, 23:03 »
Top dag gehad! In tegenstelling tot Rob  ;)  vind ik dat altijd wel een leuk klusje, die single tracks. Er zaten er redelijk veel in, met als afwisseling de maisplakken en de zand(winning).


Wel nog ondersteboven gereden. Ambitieuze rijder reed vol tegen mijn stuureinde aan, ja dan is er geen houden meer aan. Gelukkige geen schade aan motor of mens. En hij stopte ook nog; hij vond de ruimte achteraf zelf ook wat aan de krappe kant  :stupid:


Goede organisatie , tot aan de koffiebonnen aan toe

Offline member

  • Honda Africa Twin, Honda dominator, KTM lc8 950 adventure, 990 adventure, L300 4x4, lc4 690
  • *****
  • Berichten: 489
Re: otr markelo
« Reactie #28 Gepost op: 02-11-2015, 09:15 »
Dat was ik ja. Hoe ging het?

Vond al die wortels vervelend ja, spekglad.


Ging prima en super gereden. Met de 690 rijden we wel een allroad vergeleken met de rest.
Boomstronken die uit de grond staken vond ik het lastigst, helemaal met de korte bochten op de single tracks.


Prima orga en gezellige sfeer
Groet Marc

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: otr markelo
« Reactie #29 Gepost op: 02-11-2015, 16:13 »
Prima georganiseerd inderdaad ,al vond ik de keuring en inschrijving een beetje te rap, je moest (soms) het een en ander laten zien, maar wat je dan gaf werd niet echt naar gekeken. Ook gingen er niet getekende inschrijf formulieren meerdere keer de stapel op. (als je het doet doe het dan goed).

Maar verder dikke prima, mooi weer, mooie lussen. Eerst rechtsom begonnen, daarna links om en nog een keer rechts om. 1e was extreem rustig, 2e extra druk (ook nog veel mensen derbij die zich pas net ingeschreven hadden).
Links was uitdagender, rechts was lekker ontspannen te rijden. Maar super leuk!

Alles heel gehouden, dus niks te klagen.

Inderdaad super veel mensen die aan het klussen waren langs de paden en op de weg. Ook nog eentje ''geholpen'' die met zn motor uiteengespat langs het pad lag. Onderdelen lagen tot over het hek :stupid:
ARM facebook HIER