Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Henno van Bergeijk niet naar de Dakar?  (gelezen 2868 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Henno van Bergeijk niet naar de Dakar?
« Gepost op: 20-07-2006, 16:05 »
Laatste bericht van henno is dat hij geen bevestiging heeft gekregen van ASO voor zijn deelname aan Dakar 2007. Hopelijk kan hij er later alsnog nijkomen,  zou toch sneu zijn.....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: Henno van Bergeijk niet naar de Dakar?
« Reactie #1 Gepost op: 21-07-2006, 00:11 »
DE bikkel, DE doorzetter, DE publiekstrekker van de laatste editie...die zouden ze de deelname voor 2007 als cadeau moeten geven.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Henno van Bergeijk niet naar de Dakar?
« Reactie #2 Gepost op: 21-07-2006, 09:22 »
T'zal de ASO weer niet zijn hé. Ach ze heten niet voor niets ASO :-X

Henno zouden ze idd een freeride moeten geven. Lijkt me toch wel een publiekstrekker, en voor de ASO telt maar 1 ding.....de kijkcijfers.

O nee, 2 dingen. Geld speelt daar ook een rol :P


GS GJ ::)

Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Henno van Bergeijk niet naar de Dakar?
« Reactie #3 Gepost op: 21-07-2006, 09:26 »
O nee, 2 dingen. Geld speelt daar ook een rol :P

Zou best eens met elkaar te maken kunnen hebben  ::)
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Henno van Bergeijk niet naar de Dakar?
« Reactie #4 Gepost op: 21-07-2006, 12:24 »
Jeetje da's jammer.

Hoe zit dat eigenlijk met die uitloting, wie het eerst inschrijft en (aan)betaald is toch binnen lijkt mij???

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Re: Henno van Bergeijk niet naar de Dakar?
« Reactie #5 Gepost op: 21-07-2006, 12:43 »
Een commissie van wijze mannen heeft alle inschrijvingen afzonderlijk bekeken. Wat een beetje vreemd is, is het feit dat ASO ruim na 1 juni een wereldtour gemaakt heeft, om de Dakar te promoten,terwijl het aantal inschrijvingen binnen no-time het aantal beschikbare plaatsen ruim overschreed.(inschrijving ging 1 juni open) ???

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Henno van Bergeijk niet naar de Dakar?
« Reactie #6 Gepost op: 21-07-2006, 12:54 »
En hoe komen zulke wijze mannen dan tot het besluit om Henno eruit te stemmen?

Ik zou zeggen, dat er vast wel bekend is op welke dag en tijdstip iemand zich ingeschreven heeft, dus last in -> first out.....?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Re: Henno van Bergeijk niet naar de Dakar?
« Reactie #7 Gepost op: 21-07-2006, 14:05 »
Henno heeft zich net als alle anderen meteen de eerste dag ingeschreven. Hij weet zelf ook niet de preciese reden, hij kan alleen gissen. Blijft wel A.S.O natuurlijk...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Henno van Bergeijk niet naar de Dakar?
« Reactie #8 Gepost op: 21-07-2006, 14:19 »
vinnik ook  >:(

Offline member

  • *****
  • Berichten: 190
Re: Henno van Bergeijk niet naar de Dakar?
« Reactie #9 Gepost op: 21-07-2006, 18:18 »
Zou jammer zijn. Zelfs een reden om minder te kijken...  :-[

Offline member

  • *****
  • Berichten: 437
Re: Henno van Bergeijk niet naar de Dakar?
« Reactie #10 Gepost op: 03-08-2006, 15:07 »
Dat staat me ook zo tegen van de Dakar. De ondoorzichtige politiek. Ik gok dat Sala niet is uitgeloot  :P

Er zijn zoveel alternatieven waar het er wat relaxter aan toe gaat. Dakar is allemaal wat overgewaardeerd. Ons bedrijf heeft vorig jaar een 4-wiel team gesponsord. We hebben een bureau laten analyseren wat de tegenwaarde hiervan is. Dat doen we ook bij voetbalboarding en wielrennen. Het resultaat was ronduit teleurstellend.

Door onze passie voor de sport hebben wel eens wat oogkleppen op. Het off road/rally wereldje is eigenlijk maar erg klein. De Dakar uitzendingen op RTL waren ook niet bepaald kijkcijfer kanonnen. Dit soort gemotoriseerde sport wekt maar weinig interesse bij mensen die het zelf niet doen.

In verhouding doen er altijd veel Nederlanders mee in de Dakar maar het blijft jammer voor Henno.
- Of ze asfalteren het of ze verbieden het.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 148
Re: Henno van Bergeijk niet naar de Dakar?
« Reactie #11 Gepost op: 03-08-2006, 15:17 »
Erik, kun je niet alsnog Henno is het Wit-goed steken en alles witspuiten
logo er op plakken en hem dan de woestijn insturen?trekt wel aandacht :D :-X
Groeten,
D@@n

Offline member

  • *****
  • Berichten: 437
Re: Henno van Bergeijk niet naar de Dakar?
« Reactie #12 Gepost op: 03-08-2006, 15:37 »
Als ik nu nog geld zou moeten witwassen....
- Of ze asfalteren het of ze verbieden het.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Re: Henno van Bergeijk niet naar de Dakar?
« Reactie #13 Gepost op: 03-08-2006, 15:53 »
Je vraagt je sowieso wel eens af wat het nut is van sponsoring. Auto's en motoren zitten helemaal volgeplakt met stickers en namen van bedrijven, waarvan je niet weet wat ze doen, of die geen relatie hebben met het rallygebeuren. Meestal is het een kwestie van gunnen.
Dat RTL geen kijkcijfer kanon is, heeft zeker ook met het tijstip van uitzenden te maken denk ik. En het feit dat de Rooy en Beckx niet meededen. Bij het grote publiek is toch vooral de Rooy heel bekend. Als zij komend jaar weer voor de overwinning mee kunnen doen, gaan er zeker meer mensen kijken. De Dakar uitzendingen van Omroep Brabant zijn wel altijd goed bekeken, wat ik ervan weet.
(ik ben zelf ook bezig om adverteerders binnen te halen voor rallymaniacs, dus moet ik wel oppassen wat ik zeg :D)

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Henno van Bergeijk niet naar de Dakar?
« Reactie #14 Gepost op: 03-08-2006, 15:55 »
. De Dakar uitzendingen van Omroep Brabant zijn wel altijd goed bekeken, wat ik ervan weet.

Wereld beroemd in heel braboland en omstreken  ;D
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)