Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Offroadrit Varsseveld  (gelezen 4422 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 127
Offroadrit Varsseveld
« Gepost op: 07-11-2015, 09:47 »
Wie gaan er allemaal naar Varsseveld morgen??
Ik heb geen trek in alleen rijden dus.....

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 43
Re: Offroadrit Varsseveld
« Reactie #1 Gepost op: 07-11-2015, 10:55 »
ik! maar wordt wel m'n eerste offroad rit dus dat wordt voor mij wel rustig rijden :p

Offline member

  • *****
  • Berichten: 509
Re: Offroadrit Varsseveld
« Reactie #2 Gepost op: 07-11-2015, 12:16 »
Ben wel van plan om te gaan... ;)
DR650SE-

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: Offroadrit Varsseveld
« Reactie #3 Gepost op: 07-11-2015, 16:23 »
ben er ook :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: Offroadrit Varsseveld
« Reactie #4 Gepost op: 07-11-2015, 17:12 »
alles staat klaar voor morgen!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 509
Re: Offroadrit Varsseveld
« Reactie #5 Gepost op: 07-11-2015, 18:19 »
Kieskes en sander. Ik weet niet wat voor rij nivo jullie hebben maar als je bij ons aan wil sluiten kan dat hoor.
Harry en ik hebben al meer OTR's gereden, dus ons tempo ligt wel wat hoger. Alhoewel de 2e ronde bij mij  langzamer wordt ivm vermoeidheid :D

Wij treffen elkaar op de A12 bij shell tankstation voor Veenendaal om 09.30  en rijden dan samen naar Varsseveld.
DR650SE-

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 31
Re: Offroadrit Varsseveld
« Reactie #6 Gepost op: 07-11-2015, 22:29 »
Rob bedoelt dat we elkaar treffen om 8.30.  :D

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 127
Re: Offroadrit Varsseveld
« Reactie #7 Gepost op: 08-11-2015, 09:51 »
Pfff, ben helaas verhinderd.....


Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 43
Re: Offroadrit Varsseveld
« Reactie #8 Gepost op: 08-11-2015, 12:00 »
ik ben weer terug (woon om de hoek)
viel behoorlijk tegen, zwaarder dan ik had verwacht. die maislanden vielen me het zwaarst, ik ga/durf gewoon niet hard genoeg te gaan dus ben niet altijd even stabiel  ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7973
Re: Offroadrit Varsseveld
« Reactie #9 Gepost op: 08-11-2015, 12:20 »
Gisteren Zelhem gereden maar de maisplakken was voor mij een soort van rustmomentje.
Je hoeft dan niet zelf te werken.
Doet de motor voor je .
Vindt zelf de singletracks tussen de bomen zwaar daar moet jij werken en keutelt de motor met je mee.

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: Offroadrit Varsseveld
« Reactie #10 Gepost op: 08-11-2015, 18:34 »
Als je het goed doet schijnt dat ook mee te vallen ;)
ARM facebook HIER

Offline member

  • *****
  • Berichten: 446
Re: Offroadrit Varsseveld
« Reactie #11 Gepost op: 08-11-2015, 19:51 »
Ik heb het vandaag eens van de zijlijn bekeken. Zag er mooi en af en toe zwaar uit. Voor volgend jaar maar weer eens een licentie halen.  ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: Offroadrit Varsseveld
« Reactie #12 Gepost op: 08-11-2015, 19:55 »
Was een mooie rit. Wel veel asfalt, maar soms ook wel lekker om even rust te hebben. Rond half 11 of zo gestart en heerlijk rustig gereden.
Bijna aan einde van eerste ronde pech, bijna al het water weg gelopen. Denk dat er ergens een slang losgeschoten is, kon het niet goed zien door al die modder. Thuis maar eens kijken


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Offline member

  • *****
  • Berichten: 509
Re: Offroadrit Varsseveld
« Reactie #13 Gepost op: 08-11-2015, 22:23 »
Zoals Jos zegt, veel asfalt.  En vond de maisplakken soms wel pittig (diepe sporen). Het militaire klapzand van Steenwijk/havelte vond ik makkelijker.
Dat zwarte zand op de Varsseveldse akkers was nog wel een beetje nat, die klei zooi vulde de ruimte tussen de noppen zodat het soms een slick werd.
Heb wel een record aan klei "meegenomen op de motor"  ;D , en mij gashandel bleef hangen :P . Ook wel link , zat wel zand inzitten.Morgen maar even checken.
1 ronde gedaan, toen vond ik het welletjes.

Al met al vond ik het geen lekkere OTR. Niet slecht, maar er zijn betere.
DR650SE-

Offline member

  • KTM LC8/690 Enduro-Rally/450excSD
  • *****
  • Berichten: 1152
Re: Offroadrit Varsseveld
« Reactie #14 Gepost op: 09-11-2015, 13:32 »
Zo weer terug van 2 rondjes Varsseveld.
1e ronde: begon al lekker, op 2 maisplak te laat en te hard in de remmen en even plat op asfalt. rest van rit ging redelijk. Al waren de laatste maisplakken wel heel erg zompig...
Na deze ronde had ik eigenlijk er genoeg van. was net ervoor helemaal nat gereden door een "leukerd" die even een plasje meepikte. Na aansporing toch begonnen aan 2e ronde
2e ronde: gelukkig heb ik die gereden. Maisplakken waren droger en goed te doen (wel zwaar) Er waren al goede diepe sporen gereden die wel droog waren. Eigenlijk ging 2e beter als eerste.
Veel bekenden gezien: GJ,Brain,Appie en nog wat ARM leden.  Er is zelf wat gesproken om volgend jaar weer naar Kroatie te gaan voor een rally!

al met al. toch wel mooie rit. weinig singltracks, leuke springbultjes, (te)natte crossbaan, mooi weer... ENNNNN hulde aan de vrijwilligers! Ze hebben de handen vol aan alles weer schoonmaken en vlakken. Ik heb iig 20kilo grond meegenomen op mijn motor (om de dijken in NH te versterken ;))
 
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!