Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: ARM-AK-Allroad & Enduro - tour 27 mei 2016  (gelezen 31829 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2120
Re: ARM-AK-Allroad & Enduro - tour 27 mei 2016
« Reactie #60 Gepost op: 21-05-2016, 17:45 »
Marten, tot mijn grote spijt moet ik me afmelden voor deze mooie rit vanwege een eigenwijze sparerib-blessure :(
Ik denk dat ik de avond van tevoren nog wel even kom buurten.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 240
Re: ARM-AK-Allroad & Enduro - tour 27 mei 2016
« Reactie #61 Gepost op: 22-05-2016, 12:15 »
Voor degenen met een enduro motorfiets, die de vrijdag (en misschien de donderdagavond), vrij kunnen maken, heb ik vijf verschillende roadbooks klaarliggen. Gewoon een mooie dag enduro/offroad rijden in een mooie uitdagende omgeving. Degenen die met een eigen "gids" willen rijden, monteren gewoon een Tripy. Gezien het weer, beloven het optimale omstandigheden te worden. Niet teveel "klapzand", zoals de Brabanders het zeggen. Dat is dan weer meegenomen voor de allroad liefhebbers.
Ik hoop ook wat meer deelnemers op de donderdagavond te treffen bij het diner. In tegenstelling tot vorig jaar, is de opkomst wat "mager" te noemen. Maar met zijn drieën aan tafel kan het ook heel gezellig zijn :D .


Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 57
Re: ARM-AK-Allroad & Enduro - tour 27 mei 2016
« Reactie #62 Gepost op: 22-05-2016, 14:56 »
Hoop erbij te zijn, maar ben nog in afwachting van noppenschoeisel (Mefo Super Explorer).
Lijkt op dit moment kwijt gemaakt door de vervoerder  >:( 
If people are good only because they fear punishment, and hope for reward, then we are a sorry lot indeed.

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: ARM-AK-Allroad & Enduro - tour 27 mei 2016
« Reactie #63 Gepost op: 22-05-2016, 15:28 »
Diner gaat mij niet uitkomen helaas (denk ik), en anders kom ik binnen wel even een biertje drinken. Zal ook een vuurkorf achterop knopen, als we ergens hout vandaan kunnen halen kunnen we de muggen op afstand houden.
member, ga je het net als Timo twee jaar terug doen? Even tegen je vrouw zeggen dat je "even" gaat kijken en dan om 3 uur van het voetbalveld vertrekken? 3

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2120
Re: ARM-AK-Allroad & Enduro - tour 27 mei 2016
« Reactie #64 Gepost op: 22-05-2016, 16:27 »
Dat durf ik niet uit te sluiten, ik ben niet zo goed in snel afscheid nemen  :D

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: ARM-AK-Allroad & Enduro - tour 27 mei 2016
« Reactie #65 Gepost op: 23-05-2016, 10:19 »
Diner gaat mij niet uitkomen helaas (denk ik), en anders kom ik binnen wel even een biertje drinken. Zal ook een vuurkorf achterop knopen, als we ergens hout vandaan kunnen halen kunnen we de muggen op afstand houden.
member, ga je het net als Timo twee jaar terug doen? Even tegen je vrouw zeggen dat je "even" gaat kijken en dan om 3 uur van het voetbalveld vertrekken? 3

En al twee uur lang willen zeggen dat je wil gaan slapen, en daar de kans niet toe krijgt? ;)

Hahaha
ARM facebook HIER

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 11
Re: ARM-AK-Allroad & Enduro - tour 27 mei 2016
« Reactie #66 Gepost op: 24-05-2016, 14:56 »
Ik meld me bij deze maar af, want ik krijg mijn fiets niet op tijd gerepareerd. Erg jammer, want ik vond het vorig jaar erg leuk.

Nr 17 in het overzicht van de OP btw.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1077
Re: ARM-AK-Allroad & Enduro - tour 27 mei 2016
« Reactie #67 Gepost op: 24-05-2016, 18:45 »
Rit lijkt me erg leuk om aan mee te doen. Echter, mijn collega heeft een lang weekend vrij en de klant heeft een beroep op me gedaan qua pieperdienst........ slapend rijk worden want er gebeurd haast nooit wat, maar weg kan ik helaas niet omdat ik in geval van nood aan de bak moet  :(

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: ARM-AK-Allroad & Enduro - tour 27 mei 2016
« Reactie #68 Gepost op: 24-05-2016, 19:16 »
Rit lijkt me erg leuk om aan mee te doen. Echter, mijn collega heeft een lang weekend vrij en de klant heeft een beroep op me gedaan qua pieperdienst........ slapend rijk worden want er gebeurd haast nooit wat, maar weg kan ik helaas niet omdat ik in geval van nood aan de bak moet  :(
Jammer dat je niet kunt, maar ik kan geen aanmelding onder jouw naam vinden... Of zie ik iets over het hoofd?
Je zegt dus af zonder in te schrijven volgens mij??  ??? ::)

Post Merge: 24-05-2016, 19:19
Ik meld me bij deze maar af, want ik krijg mijn fiets niet op tijd gerepareerd. Erg jammer, want ik vond het vorig jaar erg leuk.

Nr 17 in het overzicht van de OP btw.
@ winkelwagen: vind jouw naam nergens. Zeg je af voor Louis O nu? Of ben jij dat ook??
K snap het nie... Het is zo al lastig genoeg hoor!  ::) 8)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 11
Re: ARM-AK-Allroad & Enduro - tour 27 mei 2016
« Reactie #69 Gepost op: 25-05-2016, 07:18 »

@ winkelwagen: vind jouw naam nergens. Zeg je af voor Louis O nu? Of ben jij dat ook??
K snap het nie... Het is zo al lastig genoeg hoor!  ::) 8)


Sorry Marten van de verwarring. Ik ben Louis O. Ralph S had me opgegeven, maar blijkbaar met mijn echte naam ipv mijn nickname.




Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: ARM-AK-Allroad & Enduro - tour 27 mei 2016
« Reactie #70 Gepost op: 25-05-2016, 08:34 »
We krijgen wat vragen over het verloop van de dag en kosten.
Check ook de openingspost even voor info hierover.


Belangrijk:
Ons voetbalveld hoef je niet te reserveren. Kosten voor overnachting is mij niet exact bekend maar was € 10 à € 15 p nacht meen ik.
Je spullen (auto/tent etc.) kunnen tijdens de rit daar blijven staan. Bewust voetbalveld is evt. ook de P voor je auto als je vrijdagmorgen komt.
Inschrijving op donderdagavond of vrijdagmorgen (vrijdag op tijd svp!) 
Kosten € 18,- zijn per deelnemer aan/bij Ad Ketelaars te voldoen.  Je krijgt de koffie van Ad.
"Diner" op donderdagavond is voor eigen rekening, maar da's gewoon een plate met een biertje o.i.d.
Het is bij dit soort evenementen gebruikelijk dat je vooraf tekent voor "afstand van verhaal". Je rijdt natuurlijk voor eigen risico maar dat snapte je al.
!! >> Zorg dat je op tijd bent voor de briefing op vrijdagmorgen! Die is om 9.30u in de kantine van de camping.
Evt. Tripygebruikers die op de vrijdag komen zullen daarna worden geholpen met track en/of (huur)uitgifte.
Lees voordat je van huis gaat donderdag of vrijdag gewoon de openingspost nog even door.

Het lijkt prima "offroadweer" te worden, en de tracks liggen er prima bij. Wij hebben d'r zin an!
Grt Ad en Marten

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1077
Re: ARM-AK-Allroad & Enduro - tour 27 mei 2016
« Reactie #71 Gepost op: 25-05-2016, 08:35 »
member , had me niet ingeschreven........ gaf alleen mijn "gevoel" weer  ;) Wens jullie veel plezier toe.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: ARM-AK-Allroad & Enduro - tour 27 mei 2016
« Reactie #72 Gepost op: 25-05-2016, 08:39 »

Hallo deelnemers. Helaas moet ik me als initiatiefnemer en (mede) organisator afmelden...  :-\

Reden is dat ik j.l. dinsdag ben aangereden tijdens een evenement op het circuit van Assen.
Lang verhaal, maar het komt hier op neer: was daar als (auto) instructeur en in de pauze was een stuntprogramma ingepland (motor + auto)
Motor-stuntrijder verliest nog buiten de hekken (!) van de stuntgebied de motor en deze klapt zo in het publiek.
Gevolg: 4 slachtoffers waarvan 2 naar het ziekenhuis. Ondergetekende kwam er redelijk van af, maar ik heb de motor "tegengehouden" met mijn benen en daar zit nu het probleem... "ernstige inwendige kneuzingen" zorgen er voor dat ik niet alleen veel pijn heb, maar ook niet kan autorijden.
Motorrijden al helemaal niet..
Esbeek is dan ook nog eens ruim 2 uur vanuit Friesland.
Wilde in 1e instantie gewoon komen voor orga en inschrijving, maar dat gaat dus ook niet :confused:

Het goede nieuws is dat het de rit gewoon door gaat! Ik ben in overleg met Ad om e.e.a. zo goed mogelijk te stroomlijnen.

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: ARM-AK-Allroad & Enduro - tour 27 mei 2016
« Reactie #73 Gepost op: 26-05-2016, 09:52 »
**** wat een *****. Zo verschrikkelijk onnodig....

Sterkte ermee Marten! Hopelijk trekt het met wat rust allemaal weer weg.
ARM facebook HIER

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: ARM-AK-Allroad & Enduro - tour 27 mei 2016
« Reactie #74 Gepost op: 26-05-2016, 10:05 »
**** wat een *****. Zo verschrikkelijk onnodig....

Sterkte ermee Marten! Hopelijk trekt het met wat rust allemaal weer weg.
Thanx @crazybond.
Bij deze een oproepje om Ad waar mogelijk enigszins te helpen want hij staat er nu alleen voor..