Een vriend van me gaf aan dat hij wel interesse had in mijn Guzzi en wilde zijn Husqvarna TE449 wel inruilen. ![Smiley :)](http://allroadmaniacs.nl/forum/Smileys/allroadmaniacs/smiley.gif)
Ik ken zijn motor heel goed en weet precies wat er aan gebeurd is.
Vandaar dat ik hem hier eerst te koop aanbied omdat hier soms wel kerels of vrouwen zitten die een interessante deal zoeken om met enduro te starten of iets lichters zoeken dan een relatief zware allroad.
De Husky is van 2011 en heeft 5500km gereden. De motor is volledig nagezien door dealer Frans Vangenechten in Geel en heeft sindsdien 1 ritje gereden.
Wat er vernieuwd is:
- Nieuwe piston en oliekeerringen
- Kleppen gesteld
- Gasklephuis/injectie ultrasoon gereinigd
- Volledig linksysteem voorzien van splinternieuwe bussen en lagers
- Nieuwe wiellagers
- Nieuwe DID ketting en tandwielen (ketting wordt nog gemonteerd, staat niet op foto)
- Voorvork gereviseerd
- Nieuwe radiator links (wegens val was hier een klein scheurtje in)
- Nieuwe plastics
- Nieuwe remblokken voor en achter
- Nieuwe DTS luchtfilter
- Installatie van contactsleutel ipv de standaard aan/uit-knop.
Dan heeft de eigenaar er voor de Transardennaise 2015 nog een nieuwe Mecasystems alu bodemplaat opgezet en nieuwe alu radiatorbeschermers en BIBmousses van Michelin voor en achter. Tevens is er 800km geleden een Trailtech computer endurance II opgezet omdat de originele niet meer werkte zoals het hoorde.
OPTIELIJST:
- Rood geanodiseerd voortandwielbeschermer
- FMF powercore 4 uitlaat mét Db-killer, waardoor deze motor makkelijk door de Db-controles heen komt.
- Originele uitlaat wordt uiteraard meegeleverd
- Mecasystems bodemplaat
- Mecasystems radiatorbeschermers
- Aluminium Zeta stuurbeschermers
- Zo goed als nieuwe BIB-mousses voor én achter (door mezelf geïnstalleerd en voorzien van voldoende vet)
- Extra bandenset met heavy duty binnenbanden mét rimrock voor en achter
- 2 extra luchtfilters
- Originele plastic bodemplaat wordt ook meegeleverd
- originele plastics ook meegeleverd
Deze Husqvarna staat dus klaar voor het komende seizoen, heeft de gebruikelijke gebruikssporen voor een enduro van 2011.
Het is een Belgische motor.
Graag tot binnenkort.
Vriendelijke motorgroet,
Bert